Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kasi Kuczyńskiej z CD Projekt RED!

125 postów w tym temacie

Ja mam pytanie bardziej związane z życiem designera (a raczej designerki ;)). Ile poświęcała pani czasu dziennie, na
przebywanie w pracy, jeszcze jak Wiedźmin nie wyszedł? i Co trzeba umieć żeby załapać się na stanowisko Game Designera w tak prestiżowej grze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2008 o 22:07, Sareth14 napisał:

A poprzednio pani dodała taki link że można napisać własną historie i wrzucić na oficjalną
strone wiedźmina,Da się jakoś usunąć tą dodaną historie?


Wydaje mi się, że raz zgłoszonego tekstu nie można wycofać. Jeśli zgłosiłeś niewłaściwą wersję, możesz zawsze zgłosić tekst ponownie z adnotacją, że to poprawna wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2008 o 22:38, Morowis napisał:

Ja mam pytanie bardziej związane z życiem designera (a raczej designerki ;)). Ile poświęcała
pani czasu dziennie, na
przebywanie w pracy, jeszcze jak Wiedźmin nie wyszedł? i Co trzeba umieć żeby załapać
się na stanowisko Game Designera w tak prestiżowej grze?


Podczas ostatnich czterech miesięcy pracy nad Wiedźminem cała firma pracowała po 10 i więcej godzin dziennie, przychodziliśmy również do pracy w weekendy. Zdarzało mi się wychodzić z firmy o 3 w nocy, ale byli też tacy, którzy nocowali na kanapie w salce konferencyjnej :)

Jeśli chodzi o drugie pytanie... Praca game designera wymaga dość rzadkiego połączenia dwóch umiejętności: z jednej strony podejścia humanistycznego, kreatywności, umiejętności wymyślania i opowiadania historii, formułowania myśli. Z drugiej zaś strony game designer musi znać się trochę na programowaniu i skryptowaniu, umieć myśleć logicznie, żeby konstruować skomplikowane sytuacje, powinien znać trochę matematyki, żeby rozumieć się na mechanice rozgrywki. Taka osoba powinna również znać się na grach komputerowych różnego typu, mieć do nich krytyczne podejście, umieć ocenić je nie tylko od strony gracza, ale również technicznie, pod kątem wykorzystanych rozwiązań. Taka umiejętność bardzo przydaje się w procesie tworzenia gry, kiedy można czerpać inspirację z innych produktów z branży. Nie wspominam oczywiście o tym, że warto jak najwięcej czytać i oglądać filmów, to też świetne źródła pomysłów i inspiracji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kasia "Thilnenn" Kuczyńska zakończyła dyżury na forum gram.pl jako Konsul CD Projekt RED, w związku z tym zamykam wątek. Dziękujemy za aktywność i systematyczne wpisy na gramsajcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować