Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars sprzedany 6 milionów razy

40 postów w tym temacie

No ładnie, ładnie. Co prawda 6 milionów to trochę mniej niż 11 milionów ( :) ), ale w sumie cztery lata przeżyć obok takiego monstrum jakim jest WoW to duże osiągnięcie. A i rzeczywiście, brak abonamentu działa, chociażby na mnie, przez co w najbliższym czasie wypróbuję jakiegoś triala i zobaczę, czy opłaci mi się wydać te 60 złociszy. Przez abonament zarówno WoW, jak i tańszy AoC mnie odrzuciły. GW wygląda na całkiem łakomy kąsek, chociaż trochę mnie niepokoją słuchy, iż tłuczenie biednych mobów zbiorowo jest lekko uciążliwe. No, ale od czego jest trial. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też mam wszystkie części ale jednak mimo to gra po pewnym czasie mi się znudziła i chyba już chyba z rok się nie logowałem na swoje konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Guild Wars to nie MMO a RPG Online jak Diablo czy Titan Quest. Dlatego też porównanie do WoW-a jak i nazywanie tej gry MMORPGiem uważam za totalnie nietrafione. GW może się podobać aczkolwiek ja wciąż mam opory z przechodzeniem zakupionej premierowo podstawki. Niby wszystko jest ale grze imo brakuje jakiejś iskry popychającej do działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

11mln aktywnych kont WoWa jest już bardziej realną liczbą niż te 6mln GW. Jakby Blizzard podał liczbę sprzedanych podstawek (podobnie jak liczy to GW) to pewnie dobiłaby do 20mln jak nie więcej. Sam kupiłem GW, pograłem w miesiąc i odłożyłem, a liczą mnie do tych 6mln.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 14:10, svartee napisał:

No ładnie, ładnie. Co prawda 6 milionów to trochę mniej niż 11 milionów ( :) ), ale w
sumie cztery lata przeżyć obok takiego monstrum jakim jest WoW to duże osiągnięcie. A
i rzeczywiście, brak abonamentu działa, chociażby na mnie, przez co w najbliższym czasie
wypróbuję jakiegoś triala i zobaczę, czy opłaci mi się wydać te 60 złociszy. Przez abonament
zarówno WoW, jak i tańszy AoC mnie odrzuciły. GW wygląda na całkiem łakomy kąsek, chociaż
trochę mnie niepokoją słuchy, iż tłuczenie biednych mobów zbiorowo jest lekko uciążliwe.
No, ale od czego jest trial. ;)


Tam nie ubijasz moobów bez celu, chyba, że farmisz, a lejesz je bo musisz się gdzieś dostać, np. dla questa... exp to tylko questy w GW praktycznie. A i walka przyjemna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 14:10, svartee napisał:

No ładnie, ładnie. Co prawda 6 milionów to trochę mniej niż 11 milionów ( :) ), ale w
sumie cztery lata przeżyć obok takiego monstrum jakim jest WoW to duże osiągnięcie. A
i rzeczywiście, brak abonamentu działa, chociażby na mnie, przez co w najbliższym czasie
wypróbuję jakiegoś triala i zobaczę, czy opłaci mi się wydać te 60 złociszy. Przez abonament
zarówno WoW, jak i tańszy AoC mnie odrzuciły. GW wygląda na całkiem łakomy kąsek, chociaż
trochę mnie niepokoją słuchy, iż tłuczenie biednych mobów zbiorowo jest lekko uciążliwe.
No, ale od czego jest trial. ;)


Gier spod znaku WoW''a sprzedało się znacznie więcej niż 11 milionów. WoW ma tyle aktywnych kont, a to nie to samo. Chociaż trzeba przyznać, że w przypadku World of Warcraft zadziałała także magia tytułu. Myślę także, że bardzo duże znaczenie miało to, że WoW został stworzony przez firmę Blizzard która jest przecież bardzo cenioną i rozpoznawalną marką wśród graczy. AN jako zupełnie nieznane studio poradziło sobie doskonale, chyba lepiej niż autorzy AoE i WAR. Po czterech latach w GW ciągle gra wiele osób i to jest wielki sukces.

Osobiście zawsze wolałem GW od WoW''a z wielu względów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 14:31, MortalPL napisał:

11mln aktywnych kont WoWa jest już bardziej realną liczbą niż te 6mln GW. Jakby Blizzard
podał liczbę sprzedanych podstawek (podobnie jak liczy to GW) to pewnie dobiłaby do 20mln
jak nie więcej. Sam kupiłem GW, pograłem w miesiąc i odłożyłem, a liczą mnie do tych
6mln.

Bezczelni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hurra, jak dawno nie było zabawy w "WoW vs GW".

Diablo tudzież Titan Quest to nie RPG online. To że mamy do czynienia z takim Battle.netem nie czyni od razu z D2 sieciówki. W GW bez Internetu nie zagrasz.

PS Och, no tak. 6 milionów to ładny wynik... miło by było, gdyby przy okazji 4 urodzin serii poinformowano nas w końcu w nieco konkretniejszy sposób o GW2. Bo póki co NC Soft rozpływa się nad Aionem podbijającym Koreę, a o GW2 nie wiadomo nic. Ponad pół roku temu któryś z twórców stwierdził, że w grę już zagrał, więc parę screenów chyba można by już dostarczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszy mnie to, NCSoft pokazał, że da się zrobić dobrą grę on-line bez abonamentu, a do tego oryginalną :). Spędziłem przy GW wiele godzin świetnej zabawy. Ostrzegam jednak - obecnie nie opłaca się już kupować tej gry. Zbytnio wykruszają się gracze i gildie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 14:41, Fagno napisał:

Zbytnio wykruszają się gracze i gildie.


Nie jest prawdą to co piszesz- kondycja gildii zalezy od jej członków, a nie od wieku gry.

Go Guild Wars!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 14:46, Budo napisał:

Nie jest prawdą to co piszesz- kondycja gildii zalezy od jej członków, a nie od wieku
gry.

Go Guild Wars!

Zwyczajnie porównując czasy samego propa, a teraz... dużo gorzej się gra zarówno na PvE jak i PvP ;). Wolę NWN, o !

Gra w każdym razie świetna, ale lat jej niestety nie ubywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pułap jaki osiągnęło GW jest nawet dosyć wysoki (6 milionów to całkiem sporo). Ciekawi mnie tylko czy GW2 również zaskarbi sobie tylu graczy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawda, że GW to tak naprawde nie jest mmo, a przynajmniej nie w takim sensie jak WoW, WAR, EVE... jak wiekszosc innych gier tego gatunku.
Przecierz w GW kontakt z ''massive community'' mamy tylko w miastach, a questy i misje robimy w malych party albo z npcami. W dodatku GW szybko sie nudzi bo szybko konczymy rozwoj postaci.
Sam mam pewne doswiadczenie z mmo - rok z EVE i GW, WAR od premiery we wrzesniu, ale to jednak WoW przyciagnal mnie na najdluzej - 4 lata.
Przyznac musze ze mojej opinii Blizzard skopal sprawe z WoTLK (szczegolnie ze gralem lockiem) i od WoWa odszedlem juz jakis czas temu. Pewnie zbyt zajeci byli SC2 i D3.

W kazdym razie brawa dla GW, 6 mil sprzedanych kopii to jednak cos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować