• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Destylator360

Problem w GTA4 oraz Mafia 2 - Tekstury

Pytanie

Witam
Mam problem, który dość często pojawia się u graczy.
W grach takich jak GTA4 czy Mafia 2 Bardzo wolno wczytują mi się tekstury.
W GTA4 muszę podejść bardzo blisko przechodnia żeby zobaczyć jak dokładnie wygląda.
Wszystko wczytuje się bardzo wolno :(

Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane... wydaje mi się, że wcześniej tak nie było.
Mój sprzęt:
Pentium Dual-Core CPU 2.50GHz
Ram 4,00GB
Vista Ultimate Service Pack 1 - 32bit
edit: Zapomniałem o najważniejszym - Karta Graficzna GeForce 9600GT

Pewien gracz z MP GTA4 powiedział mi, że jest to spowodowane przez Shadery ( Niby, że są zepsute )
Ja nie znam się na tym więc liczę na waszą pomoc...

0

6 odpowiedzi na to pytanie

• 0

Witaj. Hmmm z shaderami co racja to racja. 9600 lubią płatać figle. Mój znajomy miał dwie takie karty i obie mu poszły. Tutaj radzę reinstalkę/ aktualizacje sterów. A jak to nie pomoże to nowa karta.

0

• 0

Mi niestety tez się spaliła... Jak grałem w GTA 4 to nie raz w ogóle nie miałem ulicy lub budynków. Przeinstaluj stery od grafy i spróbuj lecz mi to nie pomogło :/

0

• 0

A istnieje możliwość, że mam np.w ustawieniach NVIDIA coś źle ustawione ?
Czy jedyne wytłumaczenie to zrąbana karta ?

ps.Muszę kupić nową czy jest możliwość naprawy/wymiany/reklamacji karty ?
( jestem "zielony" w takich sprawach )

0

• 0

pytania z innej beczki:

1) ile masz pamięci na grafice?
2) jakie masz ustawienia grafiki? (w grze)
3) a jak sytuacja wygląda w jeszcze innych grach? Problemy się powtarzają, czy dotyczy to tylko tych dwóch gier?

Pytam, bo sam miałem podobne problemy i wyczytałem że spowodowane to może być zbyt małą ilością pamięci na grafice ( a że tekstury swoje ważą) więc tekstury wczytywały się zbyt wolno. Taki problem miałem w Crysisie, pomogło proste obniżenie ustawień graficznych.

0

• 0