Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Patrykowi Hamerlak z Nicolas Games!

321 postów w tym temacie

W imieniu własnym oraz Nicolas Entertainment Group witamy wszystkich w wątku dedykowanym Konsulowi tej właśnie firmy. To tutaj będzie on odpowiadał na zadane przez Was pytania związane z wykonywaną przez niego pracą. Jeśli nie jesteście pewni czym zajmuje się nasz Gość, zachęcamy do lektury notatki znajdującej się pod tym adresem: http://www.gram.pl/konsule.asp#kon35
Tam również znajdziecie informacje o porach dyżuru Konsula, podczas którego będzie on udzielał odpowiedzi na Wasze zapytania.

Bądźcie jednak wyrozumiali, gdyż udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania z czysto technicznego punktu widzenia (ograniczony czas) nie jest możliwe. Pamiętajcie również, aby pytania były artykułowane możliwie jasno i klarownie.

Życzymy Wam miłych i owocnych chwil spędzonych z Konsulami!

Z pozdrowieniami,

Ekipa gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy wiadomo już kiedy będzie ogłoszona data wypuszczenia Afterfall:Insanity?
Kiedy ruszy na całego jakaś kampania reklamowa? Póki co to bardzo niewiele wiadomo o A:I

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy wiadomo kiedy będą dostępne preordery Afterfalla?
2. Dość mieszane uczucia na forach internetowych które odwiedzam budzi kwestia zbroi husarskiej, jej wyglądu i zaawansowania technologicznego. Skąd takie opancerzenie w kaiserowskiej Polsce? Czy jest to rozpowszechniona technologia?
3. Jakiej narodowości był generał Kaiser i jak objął władzę w Polsce? Pogroził nam również bronią jądrową, na fali patriotycznego uniesienia po odzyskaniu części kraju, w inny sposób?
4. W "Historii" na stronie Afterfall: Insanity piszęo odzyskaniu przez Kaisera dla Polski "okupowanej części Polski oraz zachodniej Ukrainy". Czy przez "okupowaną część Polski" mamy rozumieć tereny po granice II RP czy PRL?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy aktualna data wydania gry jest tak "ostateczna" jak wcześniejsza?
2. Czy prezes Majka spłacił już swoje należności finansowe?
3. Jeśli nie, kiedy ma zamiar to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2011 o 16:42, SentinelFriQ napisał:

Witam!

Czy wiadomo już kiedy będzie ogłoszona data wypuszczenia Afterfall:Insanity?
Kiedy ruszy na całego jakaś kampania reklamowa? Póki co to bardzo niewiele wiadomo o
A:I



Data wydania została już ogłoszona - premiera odbędzie się w listopadzie, zaś potwierdzenie tej daty będzie miało miejsce na gamescom bądź podczas wrześniowej konferencji NEG

Ze względu na okres wakacyjny oraz długi czas do premiery kampania dopiero rusza. Ze strony producenta postaramy się zrobić jeszcze więcej aby zaspokoić apetyt graczy na informacje. Proszę pamiętać, że za część reklamową odpowiada wydawca gry na danym rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2011 o 10:39, Endarajmiok napisał:

1. Czy wiadomo kiedy będą dostępne preordery Afterfalla?
2. Dość mieszane uczucia na forach internetowych które odwiedzam budzi kwestia zbroi
husarskiej, jej wyglądu i zaawansowania technologicznego. Skąd takie opancerzenie w kaiserowskiej
Polsce? Czy jest to rozpowszechniona technologia?
3. Jakiej narodowości był generał Kaiser i jak objął władzę w Polsce? Pogroził nam również
bronią jądrową, na fali patriotycznego uniesienia po odzyskaniu części kraju, w inny
sposób?
4. W "Historii" na stronie Afterfall: Insanity piszęo odzyskaniu przez Kaisera dla Polski
"okupowanej części Polski oraz zachodniej Ukrainy". Czy przez "okupowaną część Polski"
mamy rozumieć tereny po granice II RP czy PRL?


ad1
informacje o preorderze zostaną podane później, w chwili obecnej nie chciałbym przedstawiać żadnej daty, jednak można się spodziewać startu zamówień pomiędzy targami gamescom a konferencję NEG, która odbędzie się we wrześniu

ad2
Husarzy zrodzili się jako elitarna jednostka pełniąca również funkcje reprezentacyjne. Z czasem formacja rozrosła się i wszystkie ważniejsze instalacje dysponowały niewielkim kontyngentem. Nie zmienia to faktu, że pancerze Husarii skonstruowane zostały z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii. Unikatowa zbroja zakrywa żołnierza od sto do głowy, chroni przed bronią ręczna i bronią palną, a także wyposażona jest w systemy wspomagające zmysły oraz siłę mięśni.

ad3 i 4
Urodzony w 1900 roku jako syn unarodowionego w Carskiej Rosji austriackiego kawalerzysty i Polki z Kresów, Kaiser od dziecka miał wpajany przez matkę patriotyzm i miłość do Polski, a przez ojca honor i poczucie obowiązku.

Kiedy w 1953 roku umarł Stalin, Kaiser, od kilku lat już generał, został w wyniku odwilży mianowany dowódcą bazy rakietowej w okolicy Tomaszowa Lubelskiego. Wtedy już miał za sobą grupę wywrotowców myślących tak jak on - o tym, by uwolnić Polskę spod sowieckiej okupacji raz na zawsze. Kiedy więc objął dowodzenie nad bronią jądrową, mozolnie opracował plan, który zaowocował w 1960 roku: Kaiser odpalił na największą na terytorium Wschodniej Polski bazę radziecką ładunek jądrowy i zagroził Kremlowi, że kolejne którymi dysponował wystrzeli w stronę Moskwy, Sankt Petersburga i innych strategicznych miast Rosji, jeśli Armia Czerwona nie opuści Wschodniej Polski. W obliczu tej groźby i szeregu powstań, którym Sowieci nie mieli jak sprostać, ZSRR uległo i tym samym Kaiser - odtąd najbardziej znienawidzona przez Bolszewików postać na świecie - zjednoczył ponownie Polskę do kształtów zbliżonych do tych sprzed 1939 roku z dołączonym Śląskiem.


Mam nadzieję, iż to odpowiada na Twoje pytania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2011 o 11:25, wielbiciel napisał:

witam czy podanie daty na wrzesniowej konferencji nie przeszkodzi w wlasciwej kampanii
gry jesli gra ma byc wydana do konca 4 kwartalu


podanie/potwierdzenie daty premiery we wrześniu z pewnością nie zaszkodzi późniejszej premierze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2011 o 17:40, Belmondo1991 napisał:

1. Czy aktualna data wydania gry jest tak "ostateczna" jak wcześniejsza?
2. Czy prezes Majka spłacił już swoje należności finansowe?
3. Jeśli nie, kiedy ma zamiar to zrobić?


ad1
Data wydania została ogłoszona i jak w przypadku każdej gry, studio robi wszystko aby jej dotrzymać. Czynników wpływających na premierę jest jednak cała masa, w tym nie tylko postęp prac, ale również decyzje wydawcy. Każde przełożenie wynika z pewnych czynników, jednak ma ono zawsze jakiś cel i jest zawsze pewniejsze. Proszę zatem o porzucenie obaw:)

ad2
Wszystkie dostępne publicznie informacje na temat zobowiązań spółki znajdują się w raportach finansowych. Z oczywistych względów nie mogę tutaj (ani nigdzie indziej) przekazywać innych informacji. Chciałbym jednak podkreślić, iż kondycja finansowa jest dobra, a nasza firma wypracowała wypracowała zysk. Po więcej informacji zapraszam na stronę www.nicolasgames.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Primo: Jakie będą wymagania sprzętowe gry?
Secundo: Wokół jakiej kwoty będzie oscylować cena?
Tetrio:Ile schronów powstało?
Quatro: Jaki rodzaj totalitaryzmu został wprowadzony przez Kajzera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 12:57, PetBull napisał:

Primo: Jakie będą wymagania sprzętowe gry?
Secundo: Wokół jakiej kwoty będzie oscylować cena?
Tetrio:Ile schronów powstało?
Quatro: Jaki rodzaj totalitaryzmu został wprowadzony przez Kajzera?


ad1
Xbox 360 lub PS3;-) dokładne wymagania wersji PC zostaną podane później, biorąc pod uwagę fakt, że gra działa na silniku Unreal Engine 3 można przewidywać, iż wymagania wersji PC nie będą przesadzone i gra odpali się w odpowiedniej jakości na sprzęcie większości graczy. Oczywiście UE3 to silnik ulegający modyfikacjom i oferuje on coraz więcej, zatem nie należy się również obawiać zacofania technologicznego. Gra zaprezentuje się z naprawdę dobrej strony. Wnętrza bunkra są odpowiednio klimatyczne, a pozostałe lokacje... cóż, przyjdzie czas by je pokazać i na pewno zrobią wrażenie:)

ad2
cena jest decyzją wydawcy - również jej ujawnienie nie leży po naszej stronie

ad3
dokładna ilość schronów nie jest znana (w uniwersum), zaś oprócz schronu Chwała, który jest miejscem akcji, znany jest również schron Pięść

ad4
Ustrój Polski po objęciu władzy przez Kaisera nazwaliśmy totalitaryzmem oświeconym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 14:45, Endarajmiok napisał:

1. Tereny tylko II RP+Śląsk? Co w takim razie z Prusami Wschodnimi?
2. Będzie demo?
3. Totalitaryzm oświecony czyli? Tak dokładniej?


1. Jeśli chodzi o historię, ustrój, mapę oraz najważniejsze wydarzenia - będziemy je przedstawiać w cyklu tekstów, więc myślę że odpowiemy na wszystkie pytania, a o ewentualne szczegóły będzie można dopytać. Jeśli bowiem o to chodzi, potrzebowalibyśmy osobnego tematu do dyskusji tylko w tej sprawie:) obiecuję, że te informacje zaczną pojawiać się już niedługo.

2. Nie ukrywamy, że wydanie dema w tego typu produkcji sprawia nieco kłopotów (głównie ze względów fabularnych), jednak rozumiemy potrzebę graczy, którzy chcą sprawdzić produkt przed jego zakupem i będziemy się starali aby demo zostało wydane. Niestety w tej chwili jego zawartość oraz termin wydania muszą pozostać niewiadomą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 14:57, Nalfein napisał:

Jakaś edycja kolekcjonerska jest przewidziana?


Każda duża produkcja zasługuje na edycję kolekcjonerską, a o Afterfall: InSanity nie myślimy inaczej:-) Przyznam, iż chcielibyśmy aby EK była mocno niestandardowa i bardzo intensywnie poszukujemy możliwości realizacji takiego planu. Nie wszystko jednak zależy od nas, czy też nawet od wydawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 15:14, KoniuSlincer napisał:

Afterfall: InSanity zbliża się już do premiery, następnym Waszym produktem będzie Czarnobyl
2011. A co z Afterfall RPG, na którego czekają wszyscy fani uniwersum AF?


Cieszę się, że padło pytanie o RPGa, choć nie ukrywam, że jest ono trudne. Sukces każdego nowego IP zależy od przyjęcia na rynku pierwszej części. Jesteśmy naprawdę pewni, że z InSanity osiągniemy sukces pozwalający na rozwój uniwersum. Oczywiście wiele zależy również od Was - graczy.

Stworzenie RPG zawsze było marzeniem twórców Afterfall, jednak w porę dostrzegliśmy, że zrobienie tak skomplikowanej gry, w tak złożonym świecie jest bardzo trudne. Jedni powiedzą, iż poszliśmy na łatwiznę (choć tutaj osobiste wtrącenie z mojej strony - gatunek horroru na dzisiejszym rynku to właśnie gatunek gier ambitnych i wymagających), inni zrozumieją nasz punkt i zgodzą się, że do stworzenia tak rozbudowanej gry jak RPG potrzebne jest doświadczenie oraz większe środki.

Trzeba też dodać, że RPG to wielka gra wymagająca olbrzymiej pracy z którą chcielibyśmy dotrzeć do dużej ilości fanów. Wcześniejsza produkcja może tylko pomóc w popularyzacji uniwersum - i to jest naszym celem.

W chwili obecnej, chcielibyśmy skupić się na InSanity, zaś rozmowy o przyszłych produktach pod tą marką, zostawić na okolice premiery. Dużo zostało powiedziane o planach, ale teraz jest czas by skoncentrować się na tych najbliższych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. A kiedy ujawnicie coś o Afterfall: Czarnobyl?
2. Jak wygląda walka wręcz jeśli chodzi o sterowanie? Ruchy myszki przekładają się na ruch broni?
3. Gdy było mówione o systemie strachu były podane dwa przykłady - stan pierwszy, w którym bohater silniej uderza ale gorzej strzela, i stan drugi, w którym bohater z strachu popełnia samobójstwo. Czy możecie podać nam inne przykłady działania tego systemu? Czy razem z postępami w grze Tokaj będzie lepiej się kontrolował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Certyfikacja gry na np. XBOX 360 trwa podobno około 2 miesięcy. Chcąc wydać grę w listopadzie, musi być ona praktycznie ukończona we wrześniu, czyli za ... 2 miesiące.

1.Czy w związku z tym premiera na konsole odbędzie się w tym samym terminie co na PC (zakładam listopad 2011)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2011 o 15:49, Endarajmiok napisał:

1. A kiedy ujawnicie coś o Afterfall: Czarnobyl?
2. Jak wygląda walka wręcz jeśli chodzi o sterowanie? Ruchy myszki przekładają się na
ruch broni?
3. Gdy było mówione o systemie strachu były podane dwa przykłady - stan pierwszy, w którym
bohater silniej uderza ale gorzej strzela, i stan drugi, w którym bohater z strachu popełnia
samobójstwo. Czy możecie podać nam inne przykłady działania tego systemu? Czy razem z
postępami w grze Tokaj będzie lepiej się kontrolował?


ad1
Chcemy skupić się na aktualnym projekcie. O kolejnej grze postaramy się powiedzieć więcej w okolicach premiery InSanity.

ad2
Walka, w porównaniu do pierwszych założeń, uległa pewnym modyfikacjom - wszystko w celu zwiększenia intuicyjności oraz wygody grania (nie ułatwieniu). Pierwotnie skonstruowany freefight sprawiły, że musielibyśmy dokładać po 10 sztuk podkładek pod myszkę:)

ad3
Poziomów Fearlock jest kilka, każdy z nich wpływa inaczej na postać, początkowe fazy dają boost postaci, jednak w miarę narastania poziomu strachu, staje się on zgubny dla gracza. Ważne jest odpowiednie balansowanie na granicy strachu, tak by wyciągać profity z jego obecności, lecz uważać by nie popaść w obłęd. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu Fearlock gracz nie traci całkowitej kontroli na postacią, jednak osiągnięcie go oznacza ogromne kłopoty.
Nie. Gracz nie będzie lepiej kontrolował swojego strachu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować