Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

Dzień dobry. Chciałbym zapytać czy będzie możliwość zamówienia Battlefield 4 bez dodatku Chińska Nawałnica? Jeśli tak, to czy będzie to miało wpływ na cenę gry ?

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie pre-ordera Company of Heroes 2 wersji cyfrowej (digital, cd-key).
Czy ta wersja obejmuje DLC Case Blue Mini Pack? W Steam wyświetla, że to "Standard game", a w opisie dodatku, że jest on zawarty w edycji przed sprzedażowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2013 o 20:36, ts04 napisał:

Pytanie odnośnie pre-ordera Company of Heroes 2 wersji cyfrowej (digital, cd-key).
Czy ta wersja obejmuje DLC Case Blue Mini Pack? W Steam wyświetla, że to "Standard game",
a w opisie dodatku, że jest on zawarty w edycji przed sprzedażowej.


Teraz sprawdziłem jeszcze raz swoje zamówienie (za pierwszym razem czekałem aż pojawi się klucz) i znalazłem tam kolejny lucz zatytułowany "Pakiet DLC Theatre of War", a Case Blue Mini Pack to raczej właśnie jego część. No cóż przekonam(y) się za 4 dni (data premiery).

Z drugiej strony właśnie to zamówienie miało owe bonusy czyli, dodatkowe kamuflaże i dowódcy, których aktywowałem dopiero dzisiaj, dlatego trochę boli, że klucze (tak mi się wydaje) nie pojawiły się razem, ani nie było informacji o pojawieniu się drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem z wersją cyfrową CoH 2, klucz pojawił się dopiero w dniu/dzień po premierze. Widocznie gram.pl jeszcze tych kluczy nie ma albo samo ich nie dostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak dla pewności, zamawiają teraz edycje cyfrową battlefielda 4, nie otrzymam wcześniejszego dostępu do bety gdyż klucz wysyłany jest dopiero 2 dni przed premierą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Pewnie głupie pytania ale całkowicie się nie znam. Czy konsola w zestawie "Konsola Playstation 3 500GB + zestaw startowy "Wonderbook" (gra Wonderbook, kamerka Eye, kontroler Move)" to Super Slim czy zwykła "Fat" ? Oraz czy w zestawie znajduje się pad? Gdyż jest on widoczny na zdjęciach ale w opisie zestawu już nic o nim nie ma.
A także czy bedzie jeszcze ten zestaw w sklepie dostępny w tym lub następnym tygodniu?
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Nie wiem czy ten temat się pojawił jeżeli tak to z góry przepraszam.
Mam problem podczas zamawiania gier w sklepie gram.pl. Chodzi o problem przy wyborze "odbioru osobistego" (wiem, że są inne możliwości ale najwygodniej jest mi wybierać tą opcję). Podczas wybierania tej opcji wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił błąd! Najprawdopodobniej korzystasz z przeglądarki Internet Explorer. Pracujemy nad tym problemem. Przepraszamy i uprzejmie prosimy o złożenie zamówienia korzystając z innej przeglądarki, np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari. Zespół Gram.pl". Korzystam z Firefox''a, na Chromie wyskakuje taki sam komunikat. Nie ma znaczenia czy wybiorę Pre-order czy zwykły produkt, komunikat cały czas wyskakuję.
Kontaktowałem się z działem obsługi klienta ale nie dostałem odpowiedzi. Problem ten mam od około dwóch tygodni.
Z góry dziękuje za szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2013 o 23:13, Noma napisał:

Pewnie głupie pytania ale całkowicie się nie znam. Czy konsola w zestawie "Konsola Playstation
3 500GB + zestaw startowy "Wonderbook" (gra Wonderbook, kamerka Eye, kontroler Move)"
to Super Slim czy zwykła "Fat" ?


Nie znam sklepu, który sprzedawałby obecnie nowe Faty. Tym bardziej 500GB. Do tego z Wonderbookiem.
To na 100% jest Super-Slim :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to dobry temat? Chciałem tylko zapytać o dostępność kodów na Xbox Live Gold. Aktualnie są niedostępne, ale czy można się ich spodziewać w przeciągu, powiedzmy, tygodnia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dodatku Dragonborn do Skyrima. (Mam na myśli sam dodatek, NIE Legendary Edition). Czy będzie on jeszcze dostępny? Bo wiem, że jakiś czas temu był dostępny po tym, jak nie było go przez pół roku. Czy jest szansa, że tym razem pojawi się prędzej, czy znów trzeba będzie czekać pół roku.

EDIT: Wiem, że temat dotyczy gier cyfrowych, ale wątek w którym wcześniej zadawałem tego typu pytania jest już zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w sklepie w promocji urodzinowej Assassin''s Creed - Revelations (PC) dystrybucja cyfrowa, nr zamówienia:
P017188375. Na maila dostałem klucz, ale link "pobierz produkt" nie działa, pojawia się błąd "530 Login incorrect." Ponieważ do zakupu gier w promocji urodzinowej wymagacie jedynie podania adresu mailowego, bez logowania, zamówienie nie pojawia się w "Moich zamówieniach" na koncie użytkownika. Stąd moje pytania: !. Jak pobrać grę? 2. Skąd ją pobrać, za pół roku, kiedy link z maila nie będzie aktywny, a gra nie jest przypisana do mojego gramowego konta? Chyba, że grę można przypisać do Steam, albo konta ubi.com, które chyba też umożliwia pobieranie gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam trochę inny problem. W środę kupiłem w czasie urodzinowej promocji Splinter Cell: Conviction (PC) - wersja cyfrowa, nr zamówienia: P018989315. Na maila dostałem wiadomość z linkiem do pobrania gry potwierdzającą, że zapłaciłem za grę, jednak nigdzie nie mam klucza do gry. W wiadomości jest napisane, że link będzie działał 48 godzin, grę ściągnąłem przy pomocy tego samego linku na pewno po 48 godzinach od zakupu bez problemu, dała się nawet zainstalować, jednak nigdzie nie znalazłem klucza aktywacyjnego. Wszedłem na sklep w zakładkę "Moje zamówienia", a tam nawet śladu nie ma po tym, że kupiłem Conviction. Pytanie podstawowe: co z moim kluczem? Pozostałe pytania właściwie te same co u poprzednika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem jak dwaj koledzy wyżej.
W promocji urodzinowej zakupiłem 4 gry przygodowe do Artifex Mundi w edycjach kolekcjonerskich... Jedną z gier pobrałem zaraz po zakupie, wszystko ok, ale teraz kolejnych już pobrać nie mogę, bo 48 godzin mięło 4 dni temu.
W sekcji "Moje zamówienia" oczywiście po zamówienia ani śladu...
Jak mogę pobrać swoje gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2013 o 21:41, Phobos_s napisał:

Ja mam podobny problem jak dwaj koledzy wyżej.
W promocji urodzinowej zakupiłem 4 gry przygodowe do Artifex Mundi w edycjach kolekcjonerskich...
Jedną z gier pobrałem zaraz po zakupie, wszystko ok, ale teraz kolejnych już pobrać nie
mogę, bo 48 godzin mięło 4 dni temu.
W sekcji "Moje zamówienia" oczywiście po zamówienia ani śladu...
Jak mogę pobrać swoje gry?


Widzę, że ten wątek nie jest zbyt często odwiedzany przez osoby, od których oczekiwałoby się odpowiedzi, więc powiem, co mi pomogło: napisałem po prostu do Działu Obsługi Klienta jaka jest sprawa i w odpowiedzi dostałem klucz oraz moje zamówienie stało się widoczne w sklepie w historii zamówień. Więc to chyba rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2013 o 09:21, JayC napisał:

Widzę, że ten wątek nie jest zbyt często odwiedzany przez osoby, od których oczekiwałoby
się odpowiedzi, więc powiem, co mi pomogło: napisałem po prostu do Działu Obsługi Klienta
jaka jest sprawa i w odpowiedzi dostałem klucz oraz moje zamówienie stało się widoczne
w sklepie w historii zamówień. Więc to chyba rozwiązanie.


Chyba tak będzie trzeba zrobić.
Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować