Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

A ja trochę przemarudzę:)
Już wiele miesięcy temu zamówiłem u was pre-order PS4 i gdy pojawiła się cena jak w większości sklepów moją uwagę zwróciło jedno:
Opłata za kuriera :P Większość sklepów prowadzących przedpremierowe zamówienia PS4 daje darmową wysyłkę przy takiej samej cenie (która zresztą jest praktycznie wszędzie taka sama). Przy takim droższym zakupie miło by było też się z waszej strony o to postarać bo to ściąga klienta. Jest to po prostu fajne, a klient to doceni. Pre-ordera nie anuluję bo nie wiadomo jak to będzie z dostępnością. Gdyby nie niewiadoma z dostępnością to bym to zrobił. Bo choć to niewielka kwota w porównaniu do ceny konsoli, to jednak kebaba u turka i puszkę coli bym miał! A tak będę siedział głodny przed nową PS4:> Diabeł tkwi w szczegółach i następnym razem zastanowię się zanim u was zamówię coś podobnego.

Pozdrawiam i mam nadzieję że rozważycie moją sugestię w ramach dbania o klienta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mam problem, który zawarłem już tutaj http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=88446&u=4

Zakupiłem Assassins Creed: Revelations w ostatniej promocji, transakcja została sfinalizowana, przyszedł mail z linkiem do pobrania i kluczem - do tej pory wszystko ok. Jednak, po kliknięciu linka, pojawia się takie coś:
http://i.imgur.com/EJOZv2t.png

Grę kupiłem bez posiadania konta na gram.pl - podałem po prostu dane i e-mail, a następnie szczegóły transakcji. Nie wiem, co mam tam wpisać, by móc się zalogować i pobrać grę...

Nr. zamówienia: P017418319

Zaznaczam, że od momentu kupienia gry (czyli jakieś niecałe dwa tygodnie temu) dzwoniłem na infolinię i pisałem maile do obsługi - bez odpowiedzi. Mam nadzieję, że choć tu ktoś mi pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamawiałem przedpremierowo AC 4, dzisiaj przyszedł mail z prośba o potwierdzenie zamówienia, na liście znajduje się gra World In Conflict, która mnie zupełnie nie interesuje, za dodatkową opłatą 1 PLN, nie licząc tego ze nie mogę tego zamówienia już edytować. Wiem że to niby tanio no ale nie bawmy się w takie rzeczy. Nr zamówienia RK00371362.

Pzdr
k0wall

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2013 o 08:11, k0wall napisał:

Witam

Zamawiałem przedpremierowo AC 4, dzisiaj przyszedł mail z prośba o potwierdzenie zamówienia,
na liście znajduje się gra World In Conflict, która mnie zupełnie nie interesuje, za
dodatkową opłatą 1 PLN, nie licząc tego ze nie mogę tego zamówienia już edytować. Wiem
że to niby tanio no ale nie bawmy się w takie rzeczy. Nr zamówienia RK00371362.

Pzdr
k0wall


Jak wejdziesz w szczegóły zamówienia, to zobaczysz że cena AC4 się obniżyła o tą złotówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Piszę w sprawie konta "KERMIz" (z tamtego nie mogę bo zablokowano mi taką możliwość) - dotyczy zamówienia nr UG01141336

Pytanie do osoby ze sklepu gram:

W dniu 30.09.2013 r. wysłałem do Waszego sklepu poprzez formularz kontaktowy zapytanie dotyczące mojego zamówienia na Playstation 4. W dniu 08.10.2013 r. w związku z tym, że nie otrzymałem odpowiedzi wysłałem kolejne. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi w tej sprawie mimo, że w Waszej przejściówce jest napisane, że w ciągu tygodnia otrzymam odpowiedź a jeżeli nie to dostanę info w temacie.

W związku z powyższym w dniu 09.10.2013 r. wysłałem na formularz wiadomośc do moderatorów z wnioskiem o udostępnienie mi możliwości zadawania pytań na forum lub chociaż w tym temacie. Również nie dostałem żadnej odpowiedzi.

O co chodzi? Czy u Was ktoś pracuje? Zamierzacie w ogóle odpowiadać na zapytania klientów/czytelników? Jeżeli nie to dajcie takie info a nie będę sobie zaprzątał tym głowy.

Pozdr.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,

z tej strony Bartek Żarek i w sklepie gram.pl jestem odpowiedzialny za naszą ofertę gier cyfrowych. Na wstępie chcę Was przeprosić za brak odpowiedzi na zadawana przez Was pytania w Konsulacie i mam nadzieję, że nasza komunikacja, od dzisiaj, w tym miejscu będzie wyglądać lepiej:)

Czas na odpowiedzi:

> Ja z kolei mam problem, który zawarłem już tutaj http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=88446&u=4
>
> Zakupiłem Assassins Creed: Revelations w ostatniej promocji, transakcja została sfinalizowana,
> przyszedł mail z linkiem do pobrania i kluczem - do tej pory wszystko ok. Jednak, po
> kliknięciu linka, pojawia się takie coś:
> http://i.imgur.com/EJOZv2t.png
>
> Grę kupiłem bez posiadania konta na gram.pl - podałem po prostu dane i e-mail, a następnie
> szczegóły transakcji. Nie wiem, co mam tam wpisać, by móc się zalogować i pobrać grę...
>
> Nr. zamówienia: P017418319
>
> Zaznaczam, że od momentu kupienia gry (czyli jakieś niecałe dwa tygodnie temu) dzwoniłem
> na infolinię i pisałem maile do obsługi - bez odpowiedzi. Mam nadzieję, że choć tu ktoś
> mi pomoże...

Dzięki za wiadomość i zwrócenie uwagi na ten problem. Nasz dział IT już zajmuje się wspomnianym problemem z pobieraniem pliku i mam nadzieję, że szybko zostanie to naprawione. W międzyczasie chciałbym przypomnieć, że klucz, który zakupiłeś w naszym sklepie jest przeznaczony do aktywacji na platformie Uplay, z której możesz pobrać wszystkie pliki niezbędne do instalacji gry.
Krótka instrukcja aktywacji produktu na platformie Uplay. Będąc w menu głównym aplikacji, kliknij w ikonę koła zębatego, która znajduje się w prawym górnym rogu oraz wybierz opcję "Aktywuj produkt". Następnie wklej otrzymany od nas kod oraz postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.

W razie ewentualnych zgrzytów, daj znać:)

> Witam
>
> Zamawiałem przedpremierowo AC 4, dzisiaj przyszedł mail z prośba o potwierdzenie zamówienia,
> na liście znajduje się gra World In Conflict, która mnie zupełnie nie interesuje, za
> dodatkową opłatą 1 PLN, nie licząc tego ze nie mogę tego zamówienia już edytować. Wiem
> że to niby tanio no ale nie bawmy się w takie rzeczy. Nr zamówienia RK00371362.
>
> Pzdr
> k0wall
>

Jest dokładnie tak jak pisze @vadivarius. Gry dodawane do pre-orderów ACIV, w naszej urodzinowej promocji, są oczywiście za darmo:)

> Witam,
>
> Piszę w sprawie konta "KERMIz" (z tamtego nie mogę bo zablokowano mi taką możliwość)
> - dotyczy zamówienia nr UG01141336
>
> Pytanie do osoby ze sklepu gram:
>
> W dniu 30.09.2013 r. wysłałem do Waszego sklepu poprzez formularz kontaktowy zapytanie
> dotyczące mojego zamówienia na Playstation 4. W dniu 08.10.2013 r. w związku z tym, że
> nie otrzymałem odpowiedzi wysłałem kolejne. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej
> odpowiedzi w tej sprawie mimo, że w Waszej przejściówce jest napisane, że w ciągu tygodnia
> otrzymam odpowiedź a jeżeli nie to dostanę info w temacie.
>
> W związku z powyższym w dniu 09.10.2013 r. wysłałem na formularz wiadomośc do moderatorów
> z wnioskiem o udostępnienie mi możliwości zadawania pytań na forum lub chociaż w tym
> temacie. Również nie dostałem żadnej odpowiedzi.
>
> O co chodzi? Czy u Was ktoś pracuje? Zamierzacie w ogóle odpowiadać na zapytania klientów/czytelników?
> Jeżeli nie to dajcie takie info a nie będę sobie zaprzątał tym głowy.
>
> Pozdr.
>
>
>

Przepraszam za tak długi brak odpowiedzi. DOK obiecał zająć się tym zapytaniem tak szybko jak to możliwe. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi do jutra, daj znać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 15:06, elambasadore napisał:

Hej,

z tej strony Bartek Żarek i w sklepie gram.pl jestem odpowiedzialny za naszą ofertę gier
cyfrowych. Na wstępie chcę Was przeprosić za brak odpowiedzi na zadawana przez Was pytania
w Konsulacie i mam nadzieję, że nasza komunikacja, od dzisiaj, w tym miejscu będzie wyglądać
lepiej:)

Czas na odpowiedzi:


Fajnie, że pojawił się ktoś z konsulatu.
Miło byłoby także, gdybyś postarał się odpowiedzieć również na wcześniej zadane pytania. Np: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=81832&pid=58

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy można spodziewać się wysyłki Diablo 3? Zamówiłem grę 16 października, kiedy widniała informacja że gra będzie dostępna za 1-2 dni. Opłata poszła od razu. Poczekałem do wtorku, a tam informacja, że produkt jest niedostępny. Do tej pory zamówienie widnieje jako "w realizacji" z adnotacją, że jest "do wysyłki". Pisałem we wtorek po godzinie 14 z użyciem formularza pomocy z prośbą o informacje. W tej chwili mija 2ga doba od wysłania formularza i zero odpowiedzi.
Rozumiem, że produkt może być trudno dostępny i mi to nie przeszkadza iż trochę poczekam, ale przydałaby się jakakolwiek informacja, nawet w postaci "połowa listopada".
Nr zamówienia DG01151369

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam.
chcialem kupic wersję cyfrową gry Euro rack Simulator 2 - Ekspansja Polska, niestety nie mogę za nią zapłacić, ponieważ konto mam w banku który nie współpracuje z systemem PayU. Nie ma też opcji zapłaty przelewem bankowym/przekazem pocztowym, ani za pośrednictwem serwisu PayPal. Przy kupnie wersji pudełkowych gier są te dwie w/w opcje. Czy jest jakiś inny sposób żeby kupić tą grę, czy raczej klucz do gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 18:02, elambasadore napisał:

Poproszę o numer zamówienia:)


Dziękuję, już nieaktualne. Dosłownie 10 minut po moim poście otrzymałem odpowiedź z DOKu.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2013 o 22:33, topex_81 napisał:

witam.
chcialem kupic wersję cyfrową gry Euro rack Simulator 2 - Ekspansja Polska, niestety
nie mogę za nią zapłacić, ponieważ konto mam w banku który nie współpracuje z systemem
PayU. Nie ma też opcji zapłaty przelewem bankowym/przekazem pocztowym, ani za pośrednictwem
serwisu PayPal. Przy kupnie wersji pudełkowych gier są te dwie w/w opcje. Czy jest jakiś
inny sposób żeby kupić tą grę, czy raczej klucz do gry?


Proszę o numer zamówienia.

@vadivarius Jest tak jak piszesz, towar jest trudno dostępny. Dziś rano został wysłany mailingi w tej sprawie. Dzięki za przypomnienie się i przepraszamy za problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamówiłem u Państwa Preorder Battlefield 4 z dodatkiem.
Premiera gry jest 31.10.13..natomiast na stronie w szczegółach zamówienia napisane jest, że data wysłania, to 30.10.13. Dlatego mam pytanie- zostanę poinformowany sms''em, że gra dotarła do sklepu i jest do odebrania, czy mailowo ?. Niby bez różnicy..ale dla mnie ważne ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2013 o 22:54, Bralo napisał:

Witam. Zamówiłem u Państwa Preorder Battlefield 4 z dodatkiem.
Premiera gry jest 31.10.13..natomiast na stronie w szczegółach zamówienia napisane jest,
że data wysłania, to 30.10.13. Dlatego mam pytanie- zostanę poinformowany sms''em, że
gra dotarła do sklepu i jest do odebrania, czy mailowo ?. Niby bez różnicy..ale dla mnie
ważne ;).


I SMS-em i mailem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2013 o 11:38, elambasadore napisał:

Proszę o numer zamówienia.


Numer zamówienia nie zostal jeszcze wygenerowany ponieważ nie mam jak zapałcić z w/w powodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:41, GRAMy napisał:

Witamy w wątku dotyczącym sklepiu gram.pl.

W pilnych sprawach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Poprzez formularz: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
lub telefon: 022 33 22 232 (pon-pt 10:00 - 17:00)

Z pozdrowieniami,
Ekipa gram.pl



Witam.
Mam mały problem z zamówioną grą u was. Chodzi dokładnie o AC IV wersja bukaniera. Generalnie wszystko ok z wyjątkiem brakującej części do figurki a mianowicie szabli. Niby nic, niby mały szczegół ale dla mnie ważny i boli w oczy. Napisałem już do was zapytanie ale brak odpowiedzi jak do tej pory. Bardzo proszę o szybką odpowiedź co z tym fantem zrobić. nr zamówienia: DV01981308
Ps. Po co podajecie do siebie numer telefonu skoro nikt go nie odbiera. Dzwonie od wczoraj i albo jest zajęte albo nikt nie odbierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować