Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Hoplita

Disciples II + dodatki

708 postów w tym temacie

Skoro istnieje nowe forum spowrotem przywracam temat o Disciplesie II i jego dwóch dodatkach.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte... co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:10, Seqiu napisał:

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte...
co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.


W pierwszych misjach w kampaniach masz ograniczenia co do budynków i nie możesz ich budować. W następnych misjach najpewniej będą odkryte.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:10, Seqiu napisał:

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte...
co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.


Coz moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo wampira albo licza

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:21, Wredniak2003 napisał:

> Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś
zakryte...
> co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.

Coz
moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo wampira albo licza

No tak ale jak wybiorę tego wampira to dalej mogę rozwijac go w tym kierunku?

Czy to jest normalne?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bo to jest tak jak ja ci napisałem - w początkowych misjach kampanii masz ograniczenia poziomowe i wielu większych budynków nie możesz postawić.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:34, Seqiu napisał:

> > Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są
jakoś
> zakryte...
> > co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie
budynki.
>
> Coz
> moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo
wampira albo licza
No tak ale jak wybiorę tego wampira to dalej mogę rozwijac go w tym kierunku?

Czy to jest normalne?


Mozesz ale ze screena wnioskuje ze problem jest inny. Tak jak napisal Hoplita w tym wypadku ograniczone jest to misja w nastepnej powinien pojawic sie jeszcze jeden poziom a w 4 wszystko powinno byc dostepne.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.10.2005 o 20:38, Wredniak2003 napisał:

Mozesz ale ze screena wnioskuje ze problem jest inny. Tak jak
napisal Hoplita w tym wypadku ograniczone jest to misja w nastepnej powinien pojawic sie jeszcze jeden poziom a w 4 wszystko
powinno byc dostepne.

Może to i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach) to bym wyskoczył najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu Disciples II ma wiele słabości czego apologeci nie chca nie potrafia dostrzec

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2005 o 09:02, temist napisał:

Po prostu Disciples II ma wiele słabości czego apologeci nie chca nie potrafia dostrzec


No niepowiedział bym, że blokada rozbudowywania miasta w pierwszych (i bardzo łatwych) misjach kampanii jest słabością disciples.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie w Hom&m3 też były jakieś ograniczenia o ile dobrze pamiętam. Chyba nie było można budować najlepszych jednostek w pierwszych misjach kampanii. A już napewno jest blokada w niektórych zamkach na mapie. Jak komuś to przeszkadza w Disciples II to zawsze są pojedyńcze scenariusze...

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:47, Seqiu napisał:

Może to
i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach) > to bym wyskoczył
najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)


No, ale przecież wróg chyba też ma podobne ograniczenia.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2005 o 08:45, Hoplita napisał:

> Może to
> i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach)
> to bym wyskoczył
> najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)

No, ale przecież wróg chyba też ma
podobne ograniczenia.

Ma również ograniczenia i tak wynika ze struktury tej gry. Na początku mniej można budować.. po obu stronach. :)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ta ksamo z rozwojem postaci, bohaterów i pomocników werbowanych w miastach. Ogranicznia wynikają z niemożności rozwoju miast. to logiczne. :D I to ma sens.. cóż za frajda od początku atakowac postaciami "wypasionymi"? :P

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witajcie!

pomóżcie mi, co mam uczynić aby pograć sobie z kim kolwiek w tą fajną gierkę przez internet.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2005 o 22:16, teamki napisał:

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale
tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.


Ja kupiłem bunt elfów i on był właśnie tam. A nie było gdzieś tam karteczki?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zna już jakieś konkretne plany kiedy będzie wydana część 3 Disciplesków?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2005 o 22:16, teamki napisał:

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale
tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.

Jesli nie ma z tyłu okładki - a na pewno jest to "NXK"to musisz skontaktować się z Działem pomocy technicznej. Na wszystkich instrukcjach piszą o takiej formie kontaktu w przypadku braku numeru lub nieczytelnego (niepełnego) klucza.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0