Zaloguj się, aby obserwować  
Hoplita

Disciples II + dodatki

708 postów w tym temacie

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte... co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:10, Seqiu napisał:

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte...
co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.


W pierwszych misjach w kampaniach masz ograniczenia co do budynków i nie możesz ich budować. W następnych misjach najpewniej będą odkryte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:10, Seqiu napisał:

Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś zakryte...
co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.


Coz moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo wampira albo licza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:21, Wredniak2003 napisał:

> Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są jakoś
zakryte...
> co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie budynki.

Coz
moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo wampira albo licza

No tak ale jak wybiorę tego wampira to dalej mogę rozwijac go w tym kierunku?

Czy to jest normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bo to jest tak jak ja ci napisałem - w początkowych misjach kampanii masz ograniczenia poziomowe i wielu większych budynków nie możesz postawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:34, Seqiu napisał:

> > Dlaczego w byle jakiej kampani w discipiles II powrót gaellana niemogę zbudować więcej budynków... tzn inne są
jakoś
> zakryte...
> > co innego w cherosach gdzie nawet na początku przy odrobinie kasy można postawić wszystkie
budynki.
>
> Coz
> moze wybrales juz inną droge rozwoju i ta jest poprostu nie dostepna np. Mozna miec albo
wampira albo licza
No tak ale jak wybiorę tego wampira to dalej mogę rozwijac go w tym kierunku?

Czy to jest normalne?


Mozesz ale ze screena wnioskuje ze problem jest inny. Tak jak napisal Hoplita w tym wypadku ograniczone jest to misja w nastepnej powinien pojawic sie jeszcze jeden poziom a w 4 wszystko powinno byc dostepne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.10.2005 o 20:38, Wredniak2003 napisał:

Mozesz ale ze screena wnioskuje ze problem jest inny. Tak jak
napisal Hoplita w tym wypadku ograniczone jest to misja w nastepnej powinien pojawic sie jeszcze jeden poziom a w 4 wszystko
powinno byc dostepne.

Może to i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach) to bym wyskoczył najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2005 o 09:02, temist napisał:

Po prostu Disciples II ma wiele słabości czego apologeci nie chca nie potrafia dostrzec


No niepowiedział bym, że blokada rozbudowywania miasta w pierwszych (i bardzo łatwych) misjach kampanii jest słabością disciples.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie w Hom&m3 też były jakieś ograniczenia o ile dobrze pamiętam. Chyba nie było można budować najlepszych jednostek w pierwszych misjach kampanii. A już napewno jest blokada w niektórych zamkach na mapie. Jak komuś to przeszkadza w Disciples II to zawsze są pojedyńcze scenariusze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2005 o 20:47, Seqiu napisał:

Może to
i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach) > to bym wyskoczył
najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)


No, ale przecież wróg chyba też ma podobne ograniczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2005 o 08:45, Hoplita napisał:

> Może to
> i jest logiczne bo jakbym mogł rozbudować odrazu w pierwszej misji wszystkie budynki (tak jak np w herosach)
> to bym wyskoczył
> najsilniejszymi jednostaki na jakąś grupkę chłopów. ;)

No, ale przecież wróg chyba też ma
podobne ograniczenia.

Ma również ograniczenia i tak wynika ze struktury tej gry. Na początku mniej można budować.. po obu stronach. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ta ksamo z rozwojem postaci, bohaterów i pomocników werbowanych w miastach. Ogranicznia wynikają z niemożności rozwoju miast. to logiczne. :D I to ma sens.. cóż za frajda od początku atakowac postaciami "wypasionymi"? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2005 o 22:16, teamki napisał:

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale
tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.


Ja kupiłem bunt elfów i on był właśnie tam. A nie było gdzieś tam karteczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2005 o 22:16, teamki napisał:

Gdzie w NXK "Disciples 2 Powrot Galleana" jest klucz rejestracyjny? Bo zwykle w extra klasyce jest z tylu instrukcji, ale
tutaj instrukcja jest inna i nie ma w niej klucza.

Jesli nie ma z tyłu okładki - a na pewno jest to "NXK"to musisz skontaktować się z Działem pomocy technicznej. Na wszystkich instrukcjach piszą o takiej formie kontaktu w przypadku braku numeru lub nieczytelnego (niepełnego) klucza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować