GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

442 postów w tym temacie

Obawiam się że nie. Kodów mogło braknąć, pomyłka rzecz ludzka ale brak kontaktu z niezadowolonymi klientami to naprawdę zachowanie niewybaczalne - dzięki tej premierze wielu ludzi więcej na gramie nie kupi.

Mnie bardziej wpienia fakt, że BOK mnie po prostu oszukał pisząc, że wyślą klucz 18. Weekend sobie zaplanowałem, z planów nici.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Przepraszamy bardzo wszystkich za opóźnienie w wysyłce. Większość zamówień została zrealizowana w piątek, zgodnie z informacją jaką udzielał nasz DOK. Jednak poprzez błąd techniczny niektóre zamówienia na produkt cyfrowy nie zostały zrealizowane w terminie. Ich realizacja nastąpiła dopiero dzisiaj, i do tej chwili wszyscy powinni otrzymać zamówione klucze. Jeszcze raz, bardzo przepraszamy za tę sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Preordera przespałem, ale chciałbym nową Divinity zamówić. Moje pytanie więc brzmi, kiedy gra wróci do dostępności na gramie? Bo jeśli dłużej niż za parę dni to par sześć dołożę te 7 złotych różnicy i kupię przez cdp.pl xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2014 o 09:34, Revan-Ghost napisał:

Preordera przespałem, ale chciałbym nową Divinity zamówić. Moje pytanie więc brzmi, kiedy
gra wróci do dostępności na gramie? Bo jeśli dłużej niż za parę dni to par sześć dołożę
te 7 złotych różnicy i kupię przez cdp.pl xD


Hej,

niestety najbliższa przewidywana dostawa Divinity to początek sierpnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, wczoraj wysyłaliśmy kody do NZA2. Jeśli wśród Was są osoby, które zamówiły u nas Divinity w pre-orderze oraz nie otrzymały wspomnianego kodu, proszę o kontakt wraz z podaniem numeru zamówienia - zobaczymy jak to wygląda po naszej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,

przykro mi, że nie otrzymaliście obiecany kodów oraz dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Bonusowe kody zostały wysłane we wtorek do wszystkich Klientów, którzy przedpremierowo zamówili w naszym sklepie Divinity. Dla pewności proszę sprawdzić również folder ze spamem.

W przypadku jeśli nie uda się znaleźć klucza, proszę o kontakt z DOK-iem przez formularz kontaktowy na naszej stronie: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy

Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie utrudnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grambundle
zamówienie: PY01221452
kupiłem full zestaw 6 gier
płatność: paypal

otrzymałem maila od gram.pl:
Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na autoryzacje pracownika sklepu

otrzymałem maila od paypal.pl:
Odnotowaliśmy wysłanie przez Ciebie płatności do sprzedającego Gram.pl sp. z o.o. (dok@gram.pl)

otrzymałem maila od Działu Obsługi Klienta gram.pl:
Ta wiadomość jest automatycznym potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia pod tytułem "Powiadomienie o otrzymaniu płatności". Otrzymało ono identyfikator [DOK #8238] (...)


minęły ponad 2h, gier jak nie było, tak nie ma

dystrybucja cyfrowa %*#@#!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

anulowałem - zamówienie: PY01221452 - proszę nie interweniować, napisałem do DOK o zwrot pieniędzy.

BTW: to jest chore, żeby przy dystrybucji cyfrowej, potwierdzenia wpłaty przychodzą na adres DOK i są akceptowanie "ręcznie" przez pracownika. Kupując w piątek po 16:00 trzeba czekać na pracownika do poniedziałku do 9:00. Od tego są programy/skrypty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PY01221452 - proszę anulować i zwrócić pieniądze - właśnie przysłaliście (jak się spodziewałem) potwierdzenie wpłaty i kody do gier! Krew mnie zaleje z tą Waszą dystrybucją analogową :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się