Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: Battlefront II nie przeżyje zamknięcia GameSpy

17 postów w tym temacie

GameSpy był jedną z najgorzej zaprojektowanych platform do multi (coż przecierał szlaki ale potem przestał się rozwijać a tylk odochodziły kolejne reklamy). Cieszy mnie jego likwidacja, natomiast pytanie jest jedno.. DLACZEGO TAK PÓŹNO! :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, pewnie grało w to 20 osób na krzyż więc jakoś się nie dziwię. Ci co będą chcieli, użyją tunngle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kluczy na steam dalej nie ma, i tak oto jest wyrolowanych około 15 tysięcy nabywców z ostatniej promocji na steamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.05.2014 o 20:11, Nitro2050 napisał:

Tak i nie dobrze :( Bo szkoda niektóre gry bardzo fajnie mp i krótko żywot.

W MP 3 bodajże padnie multik też ;<.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakkolwiek słabe by nie były GFWL i Gamespy, należy sobie przypomnieć wołania osób przerażonych pojawianiem się tego typu "usług" x lat temu. Sam należę do grupy bardzo niechętnej wszelkim usługom cyfrowym, które w przyszłości mogą ograniczać/wyłączać funkcjonalność produktu właśnie poprzez wyłączenie usługi. Kiedyś musiałem się przyzwyczaić do określania mnie zacofanym ignorantem. Dzisiaj z naszych półek dosłownie zaczynają znikać zakupione wcześniej gry. Pół biedy jeśli gra miała obsługę LAN itp. Ale dzisiaj to rzadkość, tfu, tfu, w zasadzie to już nawet jest niepraktykowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze uwielbiam Battlefronta, a Battlefronta 2 mam od nie dawna, nawet jeszcze nie zdążyłem ogarnąć multi. Wiem, że miałem prawie 10 lat czasu, ale jakoś nie miałem okazji nigdy kupić, no cóż mówi się trudno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trójka powstaje, więc Disney nie będzie próbował nawet zostawić tego przy życiu.
Podobnie jak hans_o nie trawiłem nigdy tych wynalazków sieciowych. Oddanie opieki nad multi firmie/usłudze zewnętrznej jest łatwe, ale prędzej czy później skończy się właśnie tak. A wystarczy by w każdej grze gracze mogli "być serwerem" i po sprawie, każdy tytuł żyłby tak długo jak długo byliby chętni do sieciowych potyczek :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować