• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
WeziWoo

Podłączenie telewizora kablem HDMI nie działa [rozwiązany]

Pytanie

Witam, chciałbym abyście pomogli mi rozwiżzać problem z moim telewizorem, który zakupiłem kilka dni temu. Jest to Sony Bravia (modelu nie pamiętam, ale tu raczej nie gra roli). Przez kilka dni chodził na eurozłączu, ale postanowiłem kupić kabel HDMI dla lepszej jakości obrazu. I nie działa. Posiadam dekoder z NC+ i po podłączeniu doń telewizora i wybraniu wejścia HDMI nie ma obrazu, nie ma dźwięku i już nie mam siły żeby z tym walczyć. Przegrzebałem wszelkie opcje, wypróbowałem wszystkie wejścia w TV, a także inny kabel, a mimo to nic nie pomaga. Jeżeli ktoś jest obyty z telewizorami, byłbym wdzięczny za pomoc, bo to moja pierwsza przygoda z "płaskimi" telewizorami i jestem kompletnie zielony. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

A przełączyłeś telewizor na właściwe HDMI? Brat ma bravię właśnie, i do niej podpięty dekoder z cyfrowego Polsatu oraz PS4 (oba przez HDMI). Jak nie wybierałeś żadnego, to guzik na środku "krzyżaka" na pilocie do TV, i tam wszelkie numerki po HDMI sprawdź (każdy odpowiada innemu gniazdku, więc tylko metoda "prób i błędów" cię ratuje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 06.10.2014 o 20:11, S1G napisał:

A przełączyłeś telewizor na właściwe HDMI? Brat ma bravię właśnie, i do niej podpięty
dekoder z cyfrowego Polsatu oraz PS4 (oba przez HDMI). Jak nie wybierałeś żadnego, to
guzik na środku "krzyżaka" na pilocie do TV, i tam wszelkie numerki po HDMI sprawdź (każdy
odpowiada innemu gniazdku, więc tylko metoda "prób i błędów" cię ratuje)