Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rekordowy start Cities: Skylines

19 postów w tym temacie

Nie wystarczyło wiele, żeby przewyższyć Sim City, które było porażką Maxis. Natomiast Skylines może zachęcić nowe osoby do wypróbowania tej produkcji i zainteresowanie tym gatunkiem gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam kupiłem i na razie dopiero zaczynam, ale gra jest bardzo dobra :)
Sim City miało tal malutki obszar zabudowy, że aż mi szczęka opadła jak zobaczyłem na ile można sobie pozwolić w Cities: Skylines.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na którymś streamie poobserwowałem rozgrywkę i muszę powiedzieć, że się zachwyciłem. Rozmiary możliwych miast są ogromne, masa możliwości, wiele ścieżek rozwoju. Sim City to przy tym marny żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co jedyne co trochę niedomaga to praktycznie nieistniejąca przestępczość, brak wiatru w czasie rzeczywistym oraz nieco mała liczba modeli budynków (bardzo często to powtarzające się reskiny), ale biorąc pod uwagę, że to nie kolos typu Maxis ze wsparciem EA to nie ma co się rzucać, szczególnie, że pod każdym innym względem miażdży SimCity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Cóż, od czasu SimCity 3000 nie było tak dobrego city buildera, więc nie ma się co dziwić.
Muszę przyznać, że zaskakuje mnie ta wypowiedź. Wydawało mi się, że Simcity 4 jest powszechnie uważane za niedościgniony wzór. Czy możesz powiedzieć co nie podobało Ci się w SC4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Muszę przyznać, że zaskakuje mnie ta wypowiedź. Wydawało mi się, że Simcity 4 jest powszechnie
> uważane za niedościgniony wzór. Czy możesz powiedzieć co nie podobało Ci się w SC4?

Zobacz sobie co jest w Skylines i SC3000, a czego nie ma w 4. Najlepsza część to właśnie 3000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> > Muszę przyznać, że zaskakuje mnie ta wypowiedź. Wydawało mi się, że Simcity 4 jest
> powszechnie
> > uważane za niedościgniony wzór. Czy możesz powiedzieć co nie podobało Ci się w SC4?
>
>
> Zobacz sobie co jest w Skylines i SC3000, a czego nie ma w 4. Najlepsza część to właśnie
> 3000.
>
W Skylines jeszcze nie miałem okazji zagrać, z SC3000 niewiele pamiętam, ale z tego, co sobie przypominam to SC4 było po prostu mocno podrasowaną wersją SC3000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sprzedaż na poziomie 250 tys. egzemplarzy w ciągu jednego zaledwie dnia nie jest wynikiem imponującym, to chyba daliśmy się zwariować, branża jako taka uległa magii cyferek osiągalnych jedynie dla kolejnych odsłon CoD.
Masa konsolowych "hitów" nie może pochwalić się takim wynikiem. Zejdźmy na ziemię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już po obejrzeniu trailera wiedziałem, że to SimCity 5 na jakie czekałem.
O SC od EA po zagraniu w betę, do której miałem dostęp, wolę zapomnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli sprzedaż na poziomie 250 tys. egzemplarzy w ciągu jednego zaledwie dnia nie jest
> wynikiem imponującym, to chyba daliśmy się zwariować, branża jako taka uległa magii cyferek
> osiągalnych jedynie dla kolejnych odsłon CoD.
> Masa konsolowych "hitów" nie może pochwalić się takim wynikiem. Zejdźmy na ziemię.

Dokładnie, nie wspominając o tym, że to mniej popularny gatunek, w dodatku nowy tytuł i to stosunkowo małego studia. Jak w pierwszym miesiącu będą mieli ponad milion to jest to niesamowity wynik, brawa dla twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2015 o 11:16, Principes napisał:

Jeśli sprzedaż na poziomie 250 tys. egzemplarzy w ciągu jednego zaledwie dnia nie jest
wynikiem imponującym, to chyba daliśmy się zwariować


Często się z Tobą nie zgadzam, ale tutaj w zupełności popieram. Wystarczy przytoczyć przykład hitowego i multiplatformowego Evolve, który do wczoraj sprzedał się w sklepach w 300 tys. egzemplarzy (co prawda należy doliczyć jeszcze cyfrówki, ale od premiery już przecież trochę czasu minęło).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dodajmy do tego 2 ważne czynniki.

1)Gra jest wył. na PC - Co oczywiście zdaniem wielu oznacza że nie sprzeda się wystarczająco dobrze.
2)Gra jest z dosyć specyficznego gatunku gier - Co oznacza że ma bardzo ograniczoną klientelę docelową.

Czyli jakby nie patrzeć faktycznie ogromna liczba się sprzedała. Ale jedno mnie zastanawia czy u nas idzie dostać retaila w sklepie bo ponoć cenega jest odpowiedzialna za dystrybucję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że podstawowym aspektem przy ocenie sprzedaży powinien być bilans, a niestety nie znamy go. Niemniej biorąc pod uwagę, że to gra stosunkowo mała (nie więcej niż 15 osób nad nią pracowało), to nakłady na produkcję już dawno się zwróciły. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2015 o 13:03, Principes napisał:

P.S. Czy Cenega planuje wydać u nas pudełkową edycję?

Z tego co wiadomo niestety nie i będzie tylko wersja cyfrowa - sam zakupiłem wersję deluxe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować