Tablica osiągnięć


Lubiane posty

Zawartość z największą liczbą reputacji od 25.11.2017 Wszystko

  1. 1 point
    Świetnie wyczerpałeś temat poruszając wiele ciekawych kwestii. Nie zastanawiałem się nad tym w ten sposób. Faktycznie można zauważyć powoli klarującą się regułę, że mikrotransakcje znacznie pomagają w rozgrywce, która bez zakupu tego i owego wydaje się być totalnym grindem. Coraz więcej gier prezentuje gameplay w ten sposób. Musimy pamiętać, że konsumpcjonizm jest coraz większy, ludzie się bogacą, wydanie kilkunastu złotych tylko po to, żeby dostać fajną nagrodę w postaci pancerza, broni, nowej postaci, nie stanowi ogromnego problemu. Nie trudno domyślić się, że tendencja wrzucania szeregu udogodnieć za hajs będzie rosnąć i tak możemy w całkiem niedługim czasie mieć problem z przejechaniem się wszystkimi furkami w nowym NFS bo przecież, każdy z pojazdów ma swoją gamę punktów do odblokowania. Kiedyś odblokowywanie czegokolwiek miało na celu zachęcenie gracza do dalszej gry. Mózg nagradzał gracza samozadowoleniem, wystarczyło przejechać trudną trasę by dostać fajną furę. Teraz będzie trzeba przejechać tą samą trasę 20 razy bądź kupić furkę za 5 dolców. Gdzie w tym wszystkim jest zabawa? Imo nigdzie. Bardzo ciekawy temat wręcz wskazany na dłuższą polemikę.