Tablica osiągnięć


Lubiane posty

Zawartość z największą liczbą reputacji od 11/26/17 Wszystko

  1. 1 point
    Tylko ci analitycy i inni "wiedzący" nie biorą pod uwagę faktu, że skoro taka możliwość jest wręcz stręczona w coraz większej ilości gier to ludzie z tego korzystają nie dlatego, że im się taka forma podoba tylko dlatego, że często muszą z tego korzystać, z braku czasu czy innych powodów. Rosnące wymagania twórców dla graczy nie korzystających z mikropłatności również na to wpływają. Czysto teoretycznie - kiedyś zarabianie waluty w konkretnych tytułach nie było niczym trudnym bo pieniędze jeszcze zostawały przez co kupno wyposażenia za środki zarobione w grze nie było niczym nadzwyczajnie trudnym i czasochłonnym. Dzisiaj natomiast wynagrodzenie w grze jest niskie i zdobycie porządanego wyposażenia wymaga żmudnego biegania i kombinowania skąd zdobyć dodatkowe fundusze i tutaj właśnie wkraczają mikrotransakcje, ludzie znudzeni ciągłym robieniem tego samego w celu zdobycie byle karabinu, miecza, czystych gaci dla postaci po prostu wolą wydać te parę złotych i mieć to natychmiast mogąc cieszyć się dalszą rozgrywką bez potrzeby nudnego biegania za monetami. Więc niech się nikt nie dziwi, że te cholerne mikrotransakcje przynoszą takie zyski skoro są one na każdym kroku coraz bardziej konieczne dla dużej części graczy. Ja osobiście już bym wolał płacić więcej za dany produkt i mieć pewność, że mogę w nim odblokować wszystko nie poświęcając na to całego życia. A druga sprawa, skoro mikrotransakcje są takie zyskowne, to niech szanowni deweloperzy zarobione w ten sposób pieniądze przeznaczą na podwyższenie jakości swoich produktów bo obecnie to chcą pieniędzy za pół-produkty czy nawet ćwierć- produkty.