ronin_o

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ronin_o

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dzięki. Napisałem w podanym przez Ciebie wątku.
  2. Cały wątek zacząłem tutaj: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=91759&u=8 A tu streszczenie: Zakupiłem cyfrową wersję gry To The Moon. Dostałem na maila kod, ale nie ma informacji gdzie mam go wpisać. Link do pobrania gry (swoją drogą bardziej niewidoczny chyba nie mógłby być): http://www.wirtualnypunkt.pl/to_the_moon_[dobra_gra]_[wersja_esd],0,3398.html Prowadzi do "Produkt chwilowo niedostępny". Co teraz mam zrobić?
  3. Faktycznie. Od razu widać, że "z tej strony" to link... "Może zapytaj dystrybutora tej gry - Techland, skoro do nich kieruje ten odnośnik." 10 lutego wysłałem zgłoszenie (do gram.pl), że nie mogę pobrać gry. Dostałem automatycznego maila, że ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach napisałem ten wątek ponieważ myślałem, że jednak coś jest nie tak z formularzem. Nie mam zamiaru pisać do Techland''u czy kogokolwiek innego. Kupiłem grę tutaj i oczekuję pomocy od sprzedawcy. Ja naprawdę rozumiem, że nie wszystko musi być super. Że błędy czy przeoczenia czasem się pojawiają. Ale postawy wystawię produkt, powysyłam kody, zainkasuję grubą prowizję (tak grubą bo po tym wszystkim sprawdziłem i grę można kupić niemal o połowę taniej), a później niech się klient sam martwi nie rozumiem. Moja cierpliwość się kończy.
  4. Maila dostałem. Jest tam tylko kod. Żadnej informacji gdzie mam go wpisać.
  5. Tak. I widzę tylko: "Grę należy pobrać z tej strony podając klucz produktu w wyznaczonym do tego okienku. " Ale samego okienka już nigdzie nie widzę.
  6. Cześć i z góry przepraszam, że na forum o tym piszę, ale formularz kontaktowy na sklep.gram.pl, albo nie działa, albo próbuje wysyłać maile na dok@gram.pl (po czym gmail mnie informuje, że mail nie doszedł do odbiorcy...). Problem wygląda następująco. Zakupiłem cyfrową wersję gry To The Moon. Dostałem na maila kod. Super. Ale gdzie mam go wpisać? Gdy przejdę na stronę z linku "szczegóły zamówienia" nie ma tam możliwości pobrania gry. Po kliknięciu na "pobierz kod" jest puste pole (ale on chociaż jest na mailu...). W każdym razie gdzie mam go wpisać? Pozdrawiam, Jarek.