Fantazjel

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    106
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Fantazjel

  • Ranga
    Przodownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Streszczenie: Cieszymy się na wieść o kontynuacjach ulubionych marek, bo nasz mózg lubi znajome rzeczy.
  2. Rowerami? Tam nie było "bike" w znaczeniu motocykla?
  3. To wszystko byłoby miłe, fajne i zasadne, gdyby sztuka miała tylko w reprezentacji wykładnię mimetyczną. Ale nie ma. Jest jeszcze uobecnienie. Czyli innymi słowy, wszelkiej maści fantasy mogą być surrealne w taki sposób, by nie dbać o podstawy prawdopodobieństwa, ale tak konstruować świat, by wybrzmiała pewna idea nadawcy, sens sztuki - filozoficzny, myślowy, estetyczny itp. Postmodernizm? Owszem, ale nie tylko. Prawdopodobieństwo jako fasada. Sztuka jako samoistny wytwór myśli ludzkiej. Pisać fantasy dla samej chęci pisania fantasy i tworzenia alternatywnych światów to pulpowa zguba popkultury. (Bo po co mi jeszcze jeden alternatywny świat, w którym nie żyje treść, ale za to zachowane są nasze normy prawdopodobieństwa?) Tak samo jak wymuszanie na graczach koniecznej mimetyczności jakby przypomina brandzlowanie do ekstazy pragmatyzmu i naśladownictwa.
  4. Fantazjel

    Seria Thief doczeka się piątej odsłony

    Obie gry rozgrywają się w konwencji sneakera - o to chodziło koledze. Może też o to, że doświadczenie nabyte przy produkcji DE posłuży przy Thiefie. Ja lubię Garretta, zarówno nowego i starego. Czekam.
  5. Fantazjel

    Tekken 7 - zobacz bohaterów w akcji

    Dobra miniatura. Polecam Fiotr Pronczewski.
  6. Nie przesadzajmy. Przypominam, że adaptacja to nie to samo, co przeniesienie 1:1. Film jest po prostu inny. Idzie w akcję i wizualność. Fabuła i filozofia to domeny adaptacji Oshiego.
  7. Fantazjel

    Battalion 1944 - pierwszy gameplay

    Gameplayowo to bardziej jakieś Unreale czy Quake'i niż druga wojna. Skakanie po dachach, wręcz latanie w powietrzu, eee.
  8. @dariuszp mają jeszcze Enslaved. Ja kocham ich twórczość, nawet DmC (w które grało mi się przyjemniej niż Heavenly Sword i pamiętne celowanie pociskiem). Mają zdolność do tworzenia modeli twarzy i otoczenia, wszystko jest plastyczne i smaczne, a to, co teraz tworzą w warunkach budżetowych i kreatywnych technologicznie jest niesamowite.
  9. Hejka, a zrobicie jakąś galerię najlepszych prac? Chętnie bym zobaczył co fajniejsze arty. :)
  10. Fantazjel

    Nier: Automata - wersja PC tylko w 60 FPS

    @Karczort, popieram. 60 fps jest płynne dla hack'n'slahsy.