mike88100

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O mike88100

  • Ranga
    Obywatel
  1. > > > Nope, Microsoft pomyślał i zamiast karmić remasterami ma wsteczną kompatybilność > a całe../.../ > > A ja wole remastery :) > > dokładnie
  2. Czyli mam uwierzyć że produkcja kosztowała w dużym zaokrągleniu 3 000 000 x średnio 40 euro czyli 160 zł czyli 480 mln zł ? z czego 37 mln dał szef studia To wiedzmin kosztował pewnie max 60 Mln zł to co oni tam w stanach siedzą i biorą kasę za nic?
  3. > > @Marc-Alexis Cote > > You sir, are full of shite! Już to widzę, jak wszyscy wierzą w te brednie. Jak coś > spartolą > > od samego początku to im dodatkowy czas niewiele da. Od tego jest QA, żeby takie > babole > > wyłapywać. > > Wszyscy tak jadą po Unity, a gra, przynajmniej u mnie nie miała żadnych, pokazywanych > na necie bugów, poza tym, najlepiej działała w pierwszych dniach po premierze bez patchy, > lub po pierwszym patchu, potem było już gorzej i poprawki więcej popsuły, niż naprawiły. > > Przejdźmy teraz do największego sukcesu polskiego rynku gier, czyli do Wiedźmina 3: > na liczniku mam już prawie 70 godzin, gra notorycznie uruchamia się w oknie, wywala się > do pulpitu, postacie i obiekty materializują się w locie z powietrza, doczytują się szczegóły > otoczenia, Geralt potrafi wpaść w tekstury, do bagna, z którego nie ma wyjścia, zablokować > się za dwoma postaciami, itp. > W osławionym Unity nie zaobserwowałem 90% wpadek, w które obfituje Dziki Gon - który, > pomimo tego jest świetną grą, ale gracze potrafią zjechać nawet dobrą grę, przez jej > stronę techniczną. z każdego bagna da się wyjść ;P Ja utknąłem na 10 minut aż w końcu uratował mnie koń ;P
  4. > > Przepraszam alre czy ci twórcy już zgłupieli na sfinansowanie projektu pan chciał > 2 miliony > > dolarów a teraz chce aby jeszcze wiecej mu dali aby mógł stworzyć otwarty świat > > > Spójrz na budżet Wiedźmina 3. Przypomnę - stworzenie gry to było coś koło 50-60 milionów > złotych. Więc tak, wykonanie gry z otwartym światem NAPRAWDĘ będzie tyle kosztować. > Za 2 mln gra powstanie. Nie jest to jednak budżet wystarczający na tytuł klasy AAA. A > już zwłaszcza tytułu klasy AAA z dużym otwartym światem. > > Ot, na tym właśnie polega sensownie zrobiona kampania - X $ na to by gra powstała a potem > już tylko cele dodatkowe zależne od tego ile uda się zgromadzić funduszy. To nie jest > tak że "dajcie mi 10 mln!" a "jeśli zbierzemy 10 mln to dostaniecie to". > > I tak zresztą te kwoty ogółem są... niskie. Normalnie w przypadku produkcji z najwyższej > klasy mówimy o 40-100 milionów złotych za produkcję (a są i takie tytuły typu GTA V których > produkcja kosztowała z pół MILIARDA)... i 2-3x tyle na kampanię reklamową. Wynajęcie > studia do Motion Capture, przygotowanie filmików w grze przez zewnętrzne studia, sam > koszt pracy developerów (sam sobie tutaj przemnóż, uznajemy że nasi developerzy pracują > ogółem bardzo tanio jak na standardy światowe bo średnio za 5000 zł miesięcznie i masz > ich 70. 70*5000*12= no no, 4.2 mln zł na rok pracy). Chciłem zaznaczyć że 2 mln dolarów to 7,5 mln zł , 3,5 to 13 mln a 5 to 18,5 mln a 10 to 37 mln zł nie wspominając o tym że mają środki z innych źródeł czyli pewnie z 5 Mln z łatwością nie mówiąc już o tym ile ta gra zarobi już po ukazaniu się dodatkowo.
  5. mike88100

    Tor w Soczi na nowym wideo z F1 2014

    Ale żenada... silnik tej gry jest ten sam już od wielu lat nie dziwota nawet przez myśl mi nie przejdzie jej kupić, choć fanem formuły jestem
  6. kupiłbym i za 2000 gdyby były na to dobre gry, ale bardziej skłaniam się w stronę "Morfeusa" w cięzko by sie grało w cokowiek nie widząc klawiatury zeby otrzymać pelną immersję , kontroler za to mogę obsługiwać z zamkniętymi oczami praktycznie bez myślenia, dlatego kupić pewnie kupię ale Morfeusa