Marrkix

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Marrkix

  • Ranga
    Obywatel
  1. Ciekawe, czy wgrali w system oryginalne intro: https://www.youtube.com/watch?v=oAhvQoLpvsM To by było coś.
  2. Hmm, ciekawe. Pierwsze World at War było moim ulubionym CoD''em, chociaż jak tak pomyślę, to wpływ na to miały elementy które równie dobrze mogą się nie pojawić w przypadku nowej odsłony: darmowe DLC dla PC, brak cenzury (rozrywanie ciał wybuchami), coop w kampanii, świeży wtedy tryb nazi zombie, serwery dedykowane... no i oczywiście możliwość dodawania modów i map. Szczególnie mod ZombieX, przy którym spędziło się drugie tyle czasu, co przy reszcie gry. Wątpię jednak, by Activision pozwoliło na powrót do starej polityki, choćby tylko możliwości dodawania modów (kto by wtedy kupował DLC).
  3. Przykro się robi na myśl, że są ludzie których jara zabawa w psychopatę. Śmieszyły mnie zawsze zarzuty pod adresem branży dotyczące negatywnego wpływu gier na psychikę graczy, ale chyba czas spoważnieć, bo nie wyobrażam sobie by tego rodzaju produkcje nie odciskały piętna na umyśle dzieci które będą w nie grały. A będą grały na pewno, po kryjomu, u kolegi... Wystarczy, że o grze będzie głośno (co już się dzieje) żeby zagranie w nią było koniecznością w społeczności dzieciaków z podstawówki czy gimnazjum, jak niegdyś GTA lub Postal. Kto robi takie gry? Komentarz studia na yt: "To tylko strzelanie do komputerowych ludzików. :D".