HAN_PL

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O HAN_PL

  • Ranga
    Obywatel
  1. HAN_PL

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Wydaje mi się że problem nie leży w kluczach tylko w tym że nie ma wersji z polskimi napisami jak to reklamujecie, dostępny jest tylko język angielski i niemiecki, co mnie osobiście boli, ale dzieciak niech się doucza
  2. HAN_PL

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Dziękuję za odpowiedź, więc pozostaje czekać do w/w godziny
  3. HAN_PL

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Czyli jak rozumiem transakcja zostanie anulowana i pieniądze wrócą na konto. OK Pytanie kiedy jeśli do tej pory nie wróciły ??
  4. HAN_PL

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Witam Złożyłem i opłaciłem zamówienie nr: WY00421511 z dnia 31.1.2015 i do tej pory nie otrzymałem klucza. W szczegółach zamówienia napisano że jest to zakup przedpremierowy, a gra na steam-ie jest dostępna od 30.01.2015. Dzwoniłem do was 02.01 i otrzymałem informacje że są jakieś problemy z kluczami i jutro na pewno już będzie to naprawione. Dzisiaj jest już 04.01 godz. prawie 18 i du.... klucza nie, żałuje że spazerniłem te 50zł i nie kupiłem na steam-ie. PS: Podziękowanie od mojego dzieciaka za piękny prezent na wczorajsze urodziny, był zachwycony. Zdegustowany klient