MrKing22

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MrKing22

  • Ranga
    Obywatel
  1. MrKing22

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    w 5 rozdziale nie mam łódki
  2. MrKing22

    Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

    Solucja do gry może być troszke nie dokladna ale sproboje: Rozdział 1: Przeciągamy dzwignie i idziemy w lewo po drodze zabieramy klejnoty.W komnacie mądrości wsadzamy klejnoty w otwory. Robot pada i bierzemy klucz. Klucza używamy na dzwiach i wychodzimy z komnaty. Teraz naciskamy caps lock i uciekamy przed kulą. Teraz naciskamy tab i przechodzimy po niewidzialnej drodze. Teraz trudna sprawa komnata z duzym okiem naciskamy z i czołgamy się do dzwigni, oko sie otwiera wtedyu trzeba się schować,jak oko zacznie sie zamykać idziemy przez otwarte dzwi. Wychodzimy z świątyni idziemy do gościa na troni gadamy z nim sostajemy 20 srebników i list. idziemy do sklepu po copa cole (najlepiej odrazu żeby póżniej dużo nie łazić) idziemy do basenu kary i rozmawiamy z judaszem. Mówi nam o jojo idziemy do jego chaty i bierzemy z pod łóżka jojo i pismo zakonnica. idziemy na góre świątyni i rozmawaimy z dzwonnikiem, bierzemy tube teleskopową i schodzimy. Idziemy do świętęo dzewa i strącamy jojem brzoskwinie , jemy ją i mamy pokazówke jak na jar nina spada drzewo. wychodzimy za brame i mamy rozdział 2 Rozdział 2:idziemy w prawo i bierzemy tablice z napisem uwaga korniki, wchodzimy do budki telefonicznej i teleportujemy sie do jasia i jego krowy gadamy z nim 2 razy i idziemy na łąke nie daleko gadamy z entologiem i idziemy dla niego łapać motyle. Najlepiej zebrać dużo kasy która póżniej sie pryda a chociaż 100 sreników na konkurs miotania krasnoludem i na różne przyjemności w 3 rozdziale. idziemy na północ od kuma jasia widzimy po drodze kamienny krąg idziemy i spotykamy faceta w dziurze gadamy z nim tak długo aż powie o skarbie i wykrywaczu mealu. Uzywamy jojo na wykrywaczu i używamy go na środku kamiennego kręgu i wykopujemy tablica skarb (hydraulika :() ) uszczelki polewamy je cola i zaxczynają błyszczeć. idziemy do budki i wbybieramy różowe coś. Za dużym kamieniem jest droga wodna idziemy nią aż dochodzimy do miejsca gdzie jest dużo kamienie podchodzimy do nich gadamy z karłem podpalamy lont szkłem od teleskopu i gadamy z nim bierzemy z jaskini dynamit i idziemy na plaże . Wchodzimy na nią zżucamy dynamit podapalony w słojudo wody schodzimy i bierzymy ryby, dajemy je dla karła a on daje nam młotek(młot). Obok drzewa gnomów są cukierki zbieramy je c 7 sekund aż wkońcu przed namipojawi sie <br />> domek czarownicy. Nie wchodzimy tam jeszcze tylko idzimy do świątyni życia po nową kopa cole. kupujemy <br />> ją wcodzimy <br />> > do domku czarownicy i dotykamy igły budzimy sie jak całuje nas jakiś książe on zabiera <br />> igłe <br />> > i wychodzi z chatki został zamieniony w żabe bierzemy go i igłę wchodzimy do chatki <br />> żaqbe wsadzamy <br />> > di pieca i mamy pot żaby idziemy obok kotła jest książka tam jest przepis na magiczne <br />> fasolki <br />> > mamy wszytko oprocz fasolek wiec idziem na strzelnice zapisujemy sie do turnieju <br />> i bierzemy <br />> > chili z kotła jest z fasolkami wracamy do chatki czarownicy do kotła wżucamy żabe <br />> copa cole <br />> > i fasolki. mamy m,agiczne fasolki, idziemy do jasia i krowy dajemy mu fasolki i <br />> idziemy do <br />> > świątyni życia tam gdzie jest chata judasza niedaleko jest obora tam jest już krowa. <br />> Przeciągamy <br />> > dzwignie i mamy masło i idziemy na góre kujemy dzwonnika igła on zasypia a my bierzemy <br />> dzwon <br />> > idziemy do drzewa gnomówc wchodzimy do niego kładziemy uszczelki przed domem kładziemy <br />> na <br />> > krasnala dzwon i walimy młotem teraz używamy masła na krasnalu, dynamitu na tubie, <br />> tube z dynamitem <br />> > na krasnalu i mamy działo. Idziemy na konkurs gdy jest nasza kolej podpalamy szkłem <br />> od teleskopu <br />> > lont z działa i WYGRALIŚMY KONKURS!!!!!!!!!!!! Teraz idziemy na most gadamy z gościem <br />> żucamy <br />> > mu puchar a on nam daje linke. Jak szymek ma prawą noge w górze naciskamy lewą strzałkę <br />> a jak <br />> > lewą w górze to prawą strzałkę musimy to robić rytmicznie a teraz 3 rozdział. <br />> > Rozdział 3: <br />> > Idziemy na skwer sprawiedliwości i tam uwalniamy złodziejke kradnąc klucz od szeryfa. <br />> Dajemy <br />> > jej mapę i idziemy do magazynu seru obok niego za siatką jest płyta która może sie <br />> przydać. <br />> > wbiegamy w drogę cięzarówce pan ser i bierzemy od niego troszke sera. Idziemy do <br />> Uliczki tam <br />> > bierzemy z śmietnika kota i spotykamy psa bierzemy z kosza but używamy na psie zostaje <br />> nam <br />> > sznurówka. Gadamy z dzieciakami idziemy do kościoła tam jest drzewo walimy w nie <br />> młotem spada <br />> > kasztan idziemy do furmanki walimy młotem w lewarek i bierzemy go. Idziemy do cechu <br />> magów gadamy <br />> > z gościem idziemy do bramy gadamy z goblinami idziemy do mc bagiennego za kucnia <br />> jest gabinet <br />> > szfa kucamy pod biurkiem jest przycisk klikamy go jedziemy winda w dól tam są plany <br />> wychodzimy <br />> > z gabinetu spotykamy maga grubego prosi nas o pare żeczy bierzemy sezam . Idziemy <br />> do kalipso <br />> > gadamy z nim idziemy do cechu czarodziejow mówimy że terminujemy u kalipso iziemyu <br />> znowu do <br />> > kalipso dostajemy klucz do pokoju wstawiamy ser w dzwi tylne prosimy o sprzątniecie <br />> wchodzimy <br />> > tylnymi dzwiami które sa już otwarte bierzemy odkurzacz. Idziemy do baru zabieram <br />> swój klucz <br />> > idziemy sopac a przed tem bierzemy gruby koc z szafki przed naszymi dzwiami niestety <br />> nie możemy <br />> > spać z taką poduszka(najpierw idzcie do piwnicy zakrecie kran poproscie faceta przy <br />> barze zeby <br />> > opowiedzial on swoją historie jak bedzie ją opowiadał poprosi o drinka ale kurek <br />> zakrecony <br />> > wiec barman idzie do piwnicy <br />> > my w tym czasie podrabujemy whisky. Idziemy do pokoju gier ramy z goblinem jedna <br />> rzutke wyzucamy7 <br />> > przez okno idziemy na podworko przy grilu bierzemy szczypce wychodzimy bierzemy <br />> rzutke ktora <br />> > wyzucilismy idziemy na skwer odkurzaczem odkurzamy kaczke wsadzamy jej piora do <br />> poszewki . Przebijamy kasztan rzutka i maczamy w occie z MC Bagiennego lakierujemy obok <br />> skweru sprawidlawosci, i na koniec do hotelu zagrilowac. Idziemy spać ale znowu nam coś <br />> przeszkadza wychodzimy przez okno do drugiego okna tam śpi facet podwarzamy go lewarem <br />> i idziemy spac. W nocy idziemy do Pizza Lord gadamy z gosciem i dostajemy pizzarine. <br />> Idziemy do lasu dajemy dla ZNAGA wódkę i idziemy na pole gdzie łapaliśmy motyle łapiemy <br />> skrzata w siatke lecz ona rwie się, spotykamy chłopaka i idziemy do chatki niedaleko <br />> łąki am grają chłopaki zamawiasz im pizze ze wszytkim i dodatkowym serem goscio sie spuzia <br />> bo dales wodke dla znaga,chłopak uczulony na Anchois kończy gre bo żle się czuje zabierasz <br />> skrzata i idziesz spać.Idziesz do cechu czarodziejo zdajesz test idziesz do "ósmego cudu" <br />> klikasz wszytki przyciski gadasz z wieprzowiną idziesz do chłopaków wchodzisz na kartony <br />> przy nich wieszasz porwana siatkę i Oni ci mówią kod.Idziesz do studzienki wystukujesz <br />> kod to troche trudne ale dacie rade c c cwk cwks naciskacie alt albo enter i rytmicznie <br />> wystukujecie raz naciskacie raz naciskacie 3 razy i 4 razy i 2. Gadacie z Jimim gracie <br />> w kasztanao pioro wygrywacie. Dajecie pióro dla wieprza dostajecie dokumenty i idziecie <br />> do goblinów. Dostajemy Róg za cos tam. Lecimy na Bagna gadamy z drwalem wchodzimyna pnącza <br />> walimy jojem w ul bierzemy sikiere i do odkurzacza pszczoly, wchodzimy na pnacza i tniemy <br />> je sikiera. Tu sa ruchome piaski idziesz krok w krok za włochatą lessy.Gdy przeszedłeś <br />> je wsadzasz dla krokodyla patyk w gębe i pnącza płyniesz na przód , idziesz do chaty <br />> druida gadasz z nim bierzesz zielnik idziesz dio jego chaty bierzesz mozdziesz tluczek <br />> i kijek. idz do prawnika gadaj z nim wez smole w dzwon i plyn w lewo do wodospadu bierz <br />> za nim roslinke Klopelle płyn dalej polej smoła karmnik i posyp sezamem zlapiesz ptaka. <br />> Idz do rośliny mięso żernej daj jej ptaka póki on ją przełyka przebiegnij przez wysoka <br />> trawe a pozniej idz powoli za ta roslina znajdziesz marzanne cuchnaca zidentyfikuj ja <br />> zielnikiem. Plyn do krolewny zbij jojem jej chomika plyn krokodylem w strone domku druida <br />> am go znajdziesz niezywego wiec idz z nim i dotknij jego do drabiny a on ozyje idz do <br />> krolewny ale przedtem wejdz na skałe przy niej zidentyfikuj roslinkę i poslij chomika <br />> dołem przez mała dziurkę dostaniesz ostatnią roślinę. Idż do druida daj mu rośliny on <br />> zrobi swój bimber. (królewna da ci nauszniki zapomnialem powiedziec kij który znalzles <br />> w chacie druida zamocz w smole i nałoz na niego trzonek sikiery i nałóż nauszniki i zetninj <br />> drzewo gadaj z bagniakiem.Napij się Bimbru zjedz bigos zaśpiewaj piosenke przed głazem <br />> weż rękawiczki i to coś to coś uzyj na ulu dostaniesz miód idz do druida włącz rękawiczki <br />> wejdż na wieże zmien światło zeby padało na niebieską roślinkę zidentyfikuj ją zmień <br />> w papkę idz do prawnika on nie podpisZe umowy nasmaruj go miodem poslij pszczoły nabierz <br />> papke doc tego co smaroales go miodem. On podpisze umowę idż do Bagniaka i 4 Rozdział <br />> Rozdział 4: <br />> Idź do baru weż szklankę. W pokoju gier weź sczypcami monete z stołu bilardowego i <br />> wsadz do dziury kota. Leć do Lasu zidentyfikuj fioletowe kwiaty idż do faceta w dziurzezłap <br />> kreta na monete i naucz go łapac płyte.Idź do obozu walecznych bród dodaj do wywaru filetowy <br />> kwiat i qweż troche w szklanke uspałeś smoka, biegnij di no niego i uzyj na jego brzuchu <br />> wykrywacza metalu. Leć do wulkanu i uzyj kreta na stosie dupereli on znajdzie skrzynke <br />> i zwijeje wylej na nia zawartosc kubka wyjdzie plyta udeż w gong młotem on sie rozwali <br />> zawieś tam dzwon i teraz walnij zdpbedziesz płytę teraz leć do kalipso. I rozdział 5!!! <br />> Rozdział 5 : <br />> Idż do furmanki daj zaproszenie rabarbarzyńcy idź na skwer sprawiedliwości pogadaj z <br />> Gradolfem przespij się i idż na fajerwerki ctrl czerwona alt niebieska strzalka lewa <br />> zolta strzalka prawa zielona z tego co pamietam. Idz do namiotu krolewny i pogadaj z <br />> nia, idz spac a rano do wesolego miasteczka zagraj najpierw w zbijanie kaczek jojem wygrasz <br />> misia idz do namiotu pchel wsadz tam misia kup wate cukrowa idz do labiryntu za kolem <br />> wez magnes idz do hotelu uzyj misia na stole do bilardu i wez dwie bile i wez od baby <br />> perulke w zamian daj jej wate cukrowa. Idż do miasteczka zagraj w rzut ula ale zucaj <br />> zolta bila dla dzieciaka zebrajacego daj czerwona. Idz zagraj w wodne derby idz do woddo <br />> daj im laleczke kUmama i zeby dzieciaka masz lalke kumama rabarbazyncy idz do akupunktury <br />> i masz kumama w zespole teraz jeszcze daj dla krola karlow mlot i zagdaj demona wygrasz <br />> tshiert idz do pralni wypiez peruke i koszulke idz spac. Idz do ksiezniczki przebierz <br />> sie w fioletowa szate okulary i peruke ona bedzię chciała cie pocałować ale dasz jej <br />> do pocałowania żabę. Idź spać jak bedzie rano idź do kościoła i znajdż mape gdzie sa <br />> zaznaczone prochy Jar Nina lec po nie pelikanem i do odkurzacza je idz do chatki kontrolnej <br />> tam znajdziesz naszyjnik jar Nina zeby go dostac daj dla kornikow zolniezyki wygrane <br />> w wodne derby. Do słoja dsz wsadż naszyjnik i idź do hotelu tam idź przed lustro i złap <br />> dusze Jar Nina Daj Dusze i prochy dla Kalipso i wyjdz z pomieszczenia a później wejdż <br />> i masz Jar Nina.Idź przed kościół zbij 2 balony dzieciakowi jak bedzię jechala ciezarowka <br />> zbij 3 idz do magazynu ukradnij cizarowke i podwies ja pod kosciol wejdz po dzwonie i <br />> zepchnij olow przejedz przez most i Teraz Melissa Laska Idź do smoka zrob sobie kij na <br />> gume (dal ci ja dzieciak ktoremu dales bile) a na gume wez magnes kij z magnesem posmaruj <br />> maslem i masz klucze do chatki kontrolnej. Idz do niej wez latwo palna substancje w karnistrze <br />> polej ja na line jojem wlanij w zasuwke która blokujewyjscie na dach wejdz na dach potupaj <br />> po niej otworzy sie uzyjsoczewki na linie i zwolni sie mechanizm idz na plaze tam jest <br />> budka a obok niej lodz idz po sznurze i tam jest melisa gadaj z nia a pozniej lec do <br />> kalipso Runt waz uwiezi.Zdenerwuj Kumama i daj mu sie zabić pojawisz się przed hotelem <br />> zagraj z dzieciakiem w hustawke przywiaz ja do stolu i pogadaj z kalipso lec do fortecy <br />> sordida zmien szate na czarna idz po cieniu dojdz do skrzynki wez zamowienie idz do zielnika <br />> wsun zamowienie. Sa to Kalafiory wez dzieciaka z magazynu kaz mu zjes on nie bedzie chcial <br />> wiec walnij go jojem w brzuch i WINNER 6 rozdział (ostatni). <br />> Rodział 6: <br />> Idz po schodach na gore wiezy przy tym zmieniaj kolor szaty zeby caly czas byla taka <br />> sama jak kula lecaca do ciebie. Na gorze bedzie Runt uwiezi cie w mazi uzyj szkal od <br />> teleskopu na dmuchawce i nacisnij shift masz przyblizenie strzel w przycisk po prawej i tak samo jak na schodach zmieniaj kolor szaty na taka jaki runt ma miecz i jak cie trafi wciskaj przycisk.Teraz most idz 22 kroki do przodu z shiftem a jak on wychodzi to z jakie 12 w tyl tez z shiftem . Tu lezy sordid i Bagniak pojawi sie kalipso i zabierze twoja dusze i Nexus idz 2 razy do teleportu po prawej stronie jak go znajdziesz albo 3 i jestes przy sordidzie i bagniaku. GDy sordid bedzie uciekal wez bagniaka do odkurzacza i biegnij tak samo jak przyszedles lepiej zapamietac droge gdy bedziesz juz poza ekranem plyta cd bedzie zamknieta wiec u siebie otworz w kompie cd na prawde wcisnij ok i wloz plyte do niego i Koniec Mala pokazowka Dziekuje ze chcieliscie mnie posluchac