MAJOT

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    19
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MAJOT

  • Ranga
    Robotnik
  1. MAJOT

    The Crew 2 - znamy pierwsze oceny

    Mam dokładnie takie samo odczucie. Każdy aspekt jest zrobiony tylko conajwyżej poprawnie kiedy inne gry mają to zrobione lepiej. Taka Forza Horizon 3 zjada The Crew 2 już na starcie, nie mówiąc o nadchodzącej Forza Horizon 4. 
  2. No nie bardzo bo ma datę premiery na 22 lutego 2019 i nawet jeśli zostanie przesunięta to znaczy, że właściwie gra jest już na ostatniej prostej. Cyberpunk za to jedyne co ma to krótki trailer i trochę informacji.
  3. Lepsze chyba dla CoDa naśladowanie BFa, a nie Titanfalla jak to było ostatnimi czasy :D
  4. Z której strony niby każdy twierdz, że to najgorsza część serii? Bo na pewno nie osoby, które w nią grały albo są fanami. Zawsze słyszy się opinie, że najgorszy jest DkS II, który i tak trzyma poziom, a szczególnie SotFS. DkS III raczej jest uważany jako taki brat DkS I, który jest bardzo podobny i niewiele gorszy.
  5. Oprócz dziwacznego i bezsensownego zakończenia dochodzi do tego jeszcze fakt, że ta gra to symulator chodzenia. Idziemy zanieść jakieś dokumenty komuś? Super, on nas wysyła spowrotem przez 3 ogromne lokacje. Jedyne środki transportu to na piechotę czyli pewnie z pół godziny bezsensownej drogi albo samochód, który steruje się tak, że droga tam zajmie nie 30 minut jak na piechotę tylko 40 minut bo cały czas trzeba zapisywać i wczytywać bo rozwala się na pierwszym lepszym zakręcie albo malutkiej anomalii. Kocham serię STALKER, polubiłem nawet Czyste Niebo ale Lost Alpha to żart, który odpuściłem w około 40% gry, ale jak widzę co tam się dalej dzieje i to jak wyglądają zakończenia no to w sumie wywalenie tej gry z dysku było bardzo dobrym posunięciem.
  6. Niby jakich? Przecież nic takiego nie zrobili w ogóle to nie kłam.
  7. Rozumiem, że koleś jest wyrocznią i może też powiedzieć mi jak potoczy się moje życie przez najbliższe 30 lat, tak?
  8. > 100 osób? Mają rozmach sku... eee.. ten tego. > Powiedzmy tylko że całego Fallouta 4 robiło 40 albo 60 osób, nie pamiętam dokładnie, > a tutaj w poboczny projekt typu karcianka zaangażowano stówę. Powodzenia cdpred Fallouta 4 robiło trochę ponad 100 osób
  9. Straszne drewno. Jak na Piranhe przystało to pewnie fabuła, dialogi, postacie i questy będą świetne no i sam pomysł jest ciekawy ale te animacje to tragedia. Jak na nie patrzę to wyglądają jak wyciągnięte z Mars: War Logs, tyle że Mars: WL było grą o dużo niższym budżecie i prawie indie.
  10. Ja jednak jestem za tym, że ME1 miał najlepszy gameplay. Owszem, w porównaniu do ME2 i 3 był strasznie drewniany ale według mnie lepszy. Dużo bardziej wolę zwykły ekwipunek i dziesiątki typów broni, wersji danej broni, ulepszeń, pancerzy etc. niż system ulepszania technologii z ME2. No i system rozwoju postaci w 2 i 3 był kiepski, tak naprawdę było mi obojętne w co daje punkty bo i tak rzadko tego się używało a w ME1 wszystko było przydatne i było sporo rzeczy do rozwijania.
  11. Teraz wyduszą z tej serii ile się da. Bez Kojimy będą to pewnie gry warte zainteresowania dopiero jak trafią do CD-Action. Jeszcze jadą bezmyślnie na trendzie czyli zombie i ogólnie survival. Może następne będzie Metal Gear Cards? Karcianki też są popularne ostatnio.
  12. Według mnie strasznie nietrafiony pomysł z wydawaniem takiej gry w epizodach. Są one całkiem niezłe więc gdyby gra wyszła jakoś całość czyli ten jeden sezon chociażby to byłaby jedną z najważniejszych premier roku a tak to coś tam się raz na jakiś czas słyszy, że wydają kolejny epizod.
  13. > No właśnie community, a nie twórcy. > Tak jak community naprawia gry Bethesdy, tak tutaj community nakręca grę bo twórcy mają > to w dupie liczą tylko hajs od czasu do czasu wydają patch gdzie jeden coś naprawi, kolejne > dwa spartolą grę ;) > > Od kiedy to community ma promować grę? To zadanie twórców > Tak samo w przypadku Bethesdy Tak samo od kiedy community ma naprawiać grę? To zadanie > dla twórców. > Niestety co raz więcej ludzi jest ślepych, rzucają kasą na grę i dają robić w bambuko. > Beka z zaślepionych fanboy''i Aha czyli skoro firma wydaje świetną grę pokroju Dark Souls III, która zbiera świetne oceny ale okazuje się, że jej nie promuje jakoś bardzo to znaczy, że wyrzucam kasę na grę i daję się robić w bambuko? OK, to brzmi sensownie. To dzisiaj odpalam uPlay i Origin i kupuje WSZYSTKIE gry EA i Ubisoft bo przecież tak świetnie je promują. Tak w ogóle to co było spartolone w DkS III, że trzeba było jakichś wielkich ingerencji? Fani nic nie naprawiali i nie było praktycznie w ogóle błędów, a i optymalizacja na PC była świetna(sterowanie skopane na K+M ale to standard dla DkS). PS. Tak mi się właśnie przypomniało: Ile gier tak naprawdę jest tak niby świetnie promowanych po premierze? 3 albo 4 na rok? Reszta najczęściej jest zapominana przez twórców już 2 tygodnie po premierze. A DkS III już przed premierą był na tyle wypromowany, że mu wystarczyło, twórcy osiągnęli sukces, a i tak gra raczej nie trafia do casualów jak chociażby Wiedźmin.
  14. > Gratulacje. Ale o dodatkach do gry, zapowiedzianych przed premierą gry, od której to > premiery minęło już 3,5 miesiąca - ani widu ani słychu. Powymierali tam w studiu czy > co? Teraz słychać już tylko o osiągnięciach graczy albo dokonaniach modderów. Twórcy > ewidentnie nie wiedzą jak utrzymać zainteresowanie serią. Jak to nie wiadomo? Przecież od dawna mówili, że będą 2 dodatki z czego jeden ukaże się na jesień tego roku a następny na wiosnę przyszłego. Zresztą nie potrzebują utrzymywać zainteresowania bo ta gra ma na tyle wyjątkowe community, że samo nakręca zainteresowanie właśnie przez takie akcje jak to czy chociażby jakieś organizowane turnieje etc.