koNraDM4

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    309
  • Dołączył

  • Ostatnio

koNraDM4 ostatnio wygrał w dniu: 27 Styczeń

koNraDM4 miał najwięcej polubień!

Reputacja

4 Neutralna

O koNraDM4

  • Ranga
    Przodownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tyle, że Telltale Games wydawali kilka tytułów na raz niewiele różniących się mechaniką (a czasem i wcale) i gracze musieli czekać sporo czasu na następne sezony; z resztą sam pomysł sezonów to coś co wielu graczy odpychało mocniej niż niedoróbki, woleli oni poczekać aż wydadzą wszystkie i dopiero kupić. CDPR ma co prawda swoje problemy i swoje niedoróbki w zespole ale mało kto powie, że robi złe gry i że niewarto jest czekać, to poniekąd pomaga im ponieważ przy każdym większym materiale z gry odnotowywano skoki wartości akcji na giełdzie, zainteresowanie nagle rosło i to jest ta ich specyficzna cecha. Teraz nie ma u nich najlepiej w organizacji ale sądzę, że mimo wszystko ogarną to, zwłaszcza, że jest teraz taka sytuacja jak mówisz.
  2. W recenzji tego nie ma ale jeśli ktoś tęskni za Stalkerem to namiastkę może znaleźć właśnie na mapie Wołga, może to nie do końca ten klimat ale bardzo podobny, miałem wrażenie, że jestem jakby u siebie, nic dziwnego, że na tej właśnie mapie spędziłem najwięcej czasu :D
  3. Jeśli chodzi o animacje to chyba specyfika tego zespołu i silnika, a tekstury sam nie wiem, gram od paru godzin na PS4 i wszystko wygląda porządnie, jedynie tekstury typu np. ściany potrafią słabo wyglądać, a bardziej złożone kształty jak np. broń czy ubrania zadziwiają detalami i wykonaniem. Być może to brak doświadczenia w otwartych światach na tym silniku.
  4. W hejtowaniu nie poszło o grę, a o decyzję wydawcy, w ten sposób chcą by wydawca dostał po tyłku za przeproszeniem i by inni widzieli czego gracze chcą, zagrywka nie była o tyle w porządku gdyż praktycznie w ostatniej chwili doszło do tego, przecież przedpremierowo dało się zakupić wersję steam i wyszło tylko na to, że wydawca pazerny na hajs (odkrycie dziejów normalnie :D), a Epic nie posunie się przed niczym by zdetronizować steama.
  5. Mam nadzieję, że nie wyjdzie im to na gorsze, specyfika ich gry mogłaby budzić pewne wątpliwości w wydawcy bo to jednak nie jest tytuł nastawiony na casuali i widowiskowość, a raczej dla tych kochających realizm i średniowiecze.
  6. Można się pocieszyć tym, że będzie chociaż dobrze wyglądać XD
  7. Nie no Blood Dragon był spoko, oczywiście nie należy traktować go jako pełnoprawnej gry ale klimatu miał jak mało która gra od ubi. A FC4 rzeczywiście był nieco gorszy choć miał dość ciekawe pomysły fabularne, które gdyby trochę lepiej rozwinąć to byśmy otrzymali grę, która przynajmniej fabularnie przebiła by poprzedniczkę. W FC5 niestety nie grałem póki co ale no zobaczymy czy nie kupię może na jakiejś przecenie.
  8. W przypadku lizaka to można jeszcze domniemywać gdzie go dostaniemy, a jakiś czas temu miałem zagwozdkę, na której platformie mam, które gry więc to może wkurzać bo takie platformy jak np. ta od Ubisoftu czy EA są przeze mnie odpalane na tyle rzadko, że zanim będę mógł sprawdzić czy tam mam ten tytuł albo czy w ogóle jest zainstalowany to muszę czekać aż się skończy aktualizować
  9. koNraDM4

    RAGE 2 na 15-minutowym wideo z rozgrywki

    Trzeba pamiętać, że pomiędzy częściami jest rozstrzał paru ładnych lat to i pojawiło się więcej dobrych pomysłów i technologie do ich realizacji.
  10. Chyba dla niektórych rok 2018 się jeszcze nie skończył i moda na strzelanie sobie w kolano trwa.
  11. To jest demo wersji, która trafiła już do tłoczni, więc po za day-one patchem to jest to ostateczna wersja.  Pytanie czy będą te wszyskie błędy łatać, czy oleją bugi - jak to wygląda w Inkwizycji i Andromedzie Udostępnione demo jest kompilajcą gry sprzed 3-4 tygodni więc nie jest tak jak piszesz...jaki wydawca pakował by wesje demo jako finalną. Oficialne Info o statusie Gold było z ubiegłego tygodnia wiec gra dopier wtedy była skończona... Sam chyba nie wierzysz że oni to poprawili pewnie nawet nie mieli takiego błędu i wyszedł dopiero teraz. W Andromedzie im się nie chciało poprawiać postaci. Nie mieli tego nawet w planach. Teraz pewnie szykują łatkę na start pełnej gry nie mogą sobie pozwolić na wtopę. BioWare ma pętlę na szyi bo Anthem może się okazać ostatnią grą tego studia jak zawiodą EA. Skopany kod łatwiej jest poprawić niż mierne animacje, co prawda andromeda miała też inne bolączki ale jej sprzedaż była na tyle niska, że nie łatali jej, to w końcu jest EA które jeśli projektu nie ubije dostatecznie wcześniej to potem uzna, że nie opłaca się łatać, chyba tylko BFa i inne największe swoje produkcje potrafi sobie naprawiać przez kawał czasu by to było grywalne, a reszta jest zdana na łaskę moderów.
  12. Widać dużo sił włożyli w optymalizacje, chociaż w dobie gier z otwartym światem to te mniejsze lokacje u nich mogą ułatwiać parę spraw.
  13. Myślę, że możesz być bardziej spokojny niż o nowe fallouty. Jak powiedzieli twórcy to zadań pobocznych nie będzie jako takich tylko co najwyżej w jakiś ruinkach będzie coś trzeba podnieść i donieść do zlecającego. Latanie po mapie to zależy jak patrzeć, już w lastlight było parę takich większych przestrzeni czy obszarów i tam lubiłem sobie pograć. Pamiętam też, że gracze przy poprzednich częściach liczyli na więcej swobody - na wzór stalkera, to tu na pewno stalkerem nie jest ale swoboda jak najbardziej jest wyczuwalna. Modyfikacje broni to nie wiem jak dokładnie rozwiązali ale wątpię by doprowadzono do tego co było w F4 tj. latasz po mapie, zbierasz co popadnie aż wyczerpiesz limit, wracasz z tym i od nowa póki nie będziesz mieć na ulepszenie.
  14. W ogóle ktoś się orientuje czy te poprzednie procesy doszły już do skutku??
  15. Może po kolejnym nieudanym Falloucie w końcu się przyłożą