koNraDM4

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    316
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez koNraDM4


  1. Sanders-sama napisał:

    Nie rozumiem ich postępowania. Rok temu też się wachali i nie chcieli nic pokazać, potem pokazali ten gameplay i został mega pozytywnie przyjęty. Teraz zamiast pokazać ile się zmieniło, to znowu głowa w piasek i tylko dziennikarze mogą zobaczyć. Czyżby nie wierzyli w swoje dzieło?

    Chyba wyciągnęli lekcję z wieśka, gdy prezentowali materiały z nim związane to było sporo głosów, że z materiału na materiał zbyt wiele się zmienia, teraz chcą ograniczyć liczbę ludzi, którzy zobaczą ich grę, a przy tym będzie mniej głosów o jakiś downgrade itd. itp. no nie oszukujmy się downgrade jest konieczny jak dodamy do gry masę nowej zawartości to jednak działa ona wolniej więc trzeba zająć się tym co już jest i co dodaliśmy ale przez takie molochy jak EA, Ubisoft czy Bethesda downgrade kojarzy się bardzo negatywnie bo ich zwiastuny były zajebiste ale downgrade dopiero dało się zobaczyć jak się grę odpaliło samemu. Po za tym już przy wieśku mieli strategię, że najwięcej materiałów wypuszczają jak jest najbliżej do premiery, dzięki temu hype nakręca się nieco wolniej, czasem dają coś mocnego, a taki typowy hype nakręcają przed premierą co rzeczywiście może przełożyć się na sprzedaż. Nie mam im tego za złe, na bank zmieniło się sporo, a to co było za zamkniętymi drzwiami to na pewno nowe materiały, które jeszcze zdąrzą się też zmienić.


  2. KucharzSnaf napisał:

    Dodadzą wsparcie po premierze na konsole nowej generacji bo gdyby dodali wsparcie od razu do PC-towej wersji to moderzy zrobili by z gry dużo lepszą wersję niż odświeżona wersja od Red-ów która będzie właśnie na nowej generacji.

    Tutaj wielki minus dla Redów za takie korporacyjne rozgrywki w stylu Take-Two i R*.

    Jeszcze nie wiesz jak to będzie, a już mówisz.


  3. dariuszp napisał:

    Ja nadal liczę na to że nikt nie jest tak głupi. Zwłaszcza że mają tam za konsultanta sapkowskiego i bagińskiego. Dobrą teorię ktoś zapodał na reddit. Biorąc pod uwagę ilość mgły itp - możliwe że to scena snu. To by też wytłumaczyło zdeformowane pancerze. 

    Bo jeżeli tak wygląda Nilfgaard to bym się zastanawiał gdzie tu praktyczność takiego pancerza. Raczej nikt nie spojrzał na to i powiedział - ej, to wygląda dobrze!

    Gdzieś ktoś pisał, że ponoć dowiedział się iż to mają być Czarni z koszmarów Ciri


  4. Illidian_Stormrage napisał:
    1 godzinę temu, TigerXP napisał:

    Nie no, nie porównuj GFWL do Epic Store, bo jednak jest spora różnica w skali. 

    Mnie to bardziej ciekawi zachowanie ludzi. Niby wszędzie zaznaczają że nie są fanbojami steama, ale po ich zachowaniu można stwierdzić właśnie coś odwrotnego. Te wszystkie emocje, używanie rynsztokowego języka w stosunku do epica i ludzi tam pracujących, gotowość wręcz do oddania, bądź odbierania życia tylko dlatego że dana gra jest na tej, a nie innej platformie. To dopiero jest ciekawe, można by napisać ciekawą pracę naukową na ten temat. 

    Powiem tak ludzie są przyzwyczajeni do steama, miliard ludzi ma konto więc wiesz. Po za tym steam jest dopracowany i customer friendly w przeciwieństwie do epica, epic myśli że jak wykupi developerów to zaraz będzie miał tryliard użytkowników, otóż nie.

    Ogólnie częste są głosy, że Epic nie ma wielu funkcji, które użytkownicy lubią w steamie, a potem ktoś zaczyna gadać, że przecież krótko są na rynku itd. itp. No może i są krótko w tym zakresie ale kurde gdyby ładowali hajs w usprawnianie platformy, a nie wykupywanie devów to nie miałbym problemu z ich platformą, na razie nie mam pojęcia jak u nich wygląda sprawa z modowaniem gier ale steam ma ten swój cały Workshop gdzie może i modów nie ma tyle co na nexusie ale jednak często da się znaleźć też i te porządne produkty.

    • Upvote 1

  5. KucharzSnaf napisał:

    Oni tam grają tylko na konsolach, a, że pierwszy EX od 9 miesięcy no to rzuczili się jak na Hamburgery, a to, że gra jest słaba to dla nich nie ma znaczenia.

    Widzę, że tak jak recenzje tak i opinie graczy są bardzo rozbieżne na temat tej gry, mi osobiście się bardzo podoba, oczywiście nie jest to jakiś majstersztyk ale wkręciłem się w ten świat i jak dla mnie jest to jedna z lepszych giera kręcących się wokół zombie.


  6. Cykada85 napisał:

    Czyli downgrade graficzny ubrany w piekne slowa.

    Nie koniecznie downgrade, a inna stylistyka, może inne modele, mechaniki, dźwięk? Pamiętam, że słabo w prezentacji gry wypadła mimika postaci, zwłacza w tych okienkach jak ktoś do nas dzwonił, mogli też uznać, że auta trzeba robić od nowa i tą mimikę. Możliwości jest wiele, a on nie powiedział dokładnie co się zmieniło tylko co się nie zmieniło, a i tak bardzo ogólnie, jak dla mnie nie są to przesłanki by myśleć o downgradzie takim jak np. przy Watch Dogs, strzelam raczej w stylistykę niektórych elementów, poprawienie aut i mimiki, może trochę inne efekty cząsteczkowe, może inne teksturki zupełnie bo miasto w oddali przypominało raczej szare blokowiska z naszych czasów, a nie miasto przyszłości. Poczekamy na nowe materiały to zobaczymy.

     


  7. Face7 napisał:

    2 lata w pre-produkcji, od 2014 roku 300 osobowy zespół zaczął działać, a obecnie 400 osoby zespół - czyli 5 lat produkcji na pełnej kur**e i oni mówią, że jeszcze dużo roboty przed nimi i wyjdzie jak wyjdzie :| Raz - bardzo fajne podejście do fanów, dwa - proces produkcyjny potwierdza to co mówią wszyscy byli pracownicy Red-ów, że u nich panuje jeden wielki bałagan i nikt nie wie co ma robić, a po trzecie - na miejscu inwestorów to zacząłbym się wycofywać. Wkładanie pieniędzy w coś co nie wiadomo kiedy wyjdzie i da jakiś zarobek to żart. Zresztą na wszelkich serwisach giełdowych wielokrotnie poruszano ten temat i REDzi podonbo z powodu zniecierpliwienia inwestorów zaczęli coraz częściej organizować meetingin inwestycyjne uspakajając, że wszystko jest cacy. A ja mam jeszcze dziwne wrażenie, że wszystko idzie tak wolno bo robią z pieniędzmi na CP 2077 to samo co robiło Gearbox z pieniędzmi na Alien: Colonial Marines - wkładają w inny projekt. Tyle, że Gearbox wypiął tyłek i wydał na szybko grę zrobioną za grosze.  

    Redzi powinni uważać - Wiesiek już nie przynosi takich super dochodów (na co wskazują ciągłe obniżki i promocje). Thronebreaker okazał się finansową klapą (chociaż gra fajna), a do tego pootwierali X studiów. Już byli tacy cwaniacy co próbowali złapać zbyt dużo srok za ogon, a nazywali się Telltale Games.  

    Tyle, że Telltale Games wydawali kilka tytułów na raz niewiele różniących się mechaniką (a czasem i wcale) i gracze musieli czekać sporo czasu na następne sezony; z resztą sam pomysł sezonów to coś co wielu graczy odpychało mocniej niż niedoróbki, woleli oni poczekać aż wydadzą wszystkie i dopiero kupić. CDPR ma co prawda swoje problemy i swoje niedoróbki w zespole ale mało kto powie, że robi złe gry i że niewarto jest czekać, to poniekąd pomaga im ponieważ przy każdym większym materiale z gry odnotowywano skoki wartości akcji na giełdzie, zainteresowanie nagle rosło i to jest ta ich specyficzna cecha. Teraz nie ma u nich najlepiej w organizacji ale sądzę, że mimo wszystko ogarną to, zwłaszcza, że jest teraz taka sytuacja jak mówisz.


  8. Face7 napisał:

    Widać, że gra ma klimacik i sam się nad nią zastanawiam ale nie potrafię zrozumieć jednej rzeczy. Wszędzie ludzie się rozpisują jaka ta gra nie jest kapitalna, graficzne fajerwerki, cud miód malina i nie wiadomo co jeszcze. A wymagania na max ustawienia graficzne to jakaś kpina. Widoki z daleka są fajne, ale serio... tekstury brzydkie i często rozmyte, krawędzie większośći obiektów, budynków są niesamowicie kanciaste, a animacje i mimika postaci jak sprzed 10-15 lat :| Do tego pooglądałem na yt gameplaye z PS4 i PC i często jak przeciwnicy się pojawiali to były ogromne chrupnięcia FPSów. Wygląda jak gra AA, a nie AAA. 

    A tak btw. w temacie epic store. Tu nie chodzi, że kolejny launcher (chociaż jest to upierdliwe, sam mam origin, steam, uplay, rockstar club, gog, gfwl itd.) tylko o to, że klient nie dostaje wyboru gdzie może grać. Ale tak samo nie podoba mi się jak na steam czy origin jest jakiś exlusive ale jednak... największe hity są multi-launcherowe. 

    Jeśli chodzi o animacje to chyba specyfika tego zespołu i silnika, a tekstury sam nie wiem, gram od paru godzin na PS4 i wszystko wygląda porządnie, jedynie tekstury typu np. ściany potrafią słabo wyglądać, a bardziej złożone kształty jak np. broń czy ubrania zadziwiają detalami i wykonaniem. Być może to brak doświadczenia w otwartych światach na tym silniku.


  9. Levario napisał:

    No i oceny są super. Gra jest wybitnie świetna. Gracze są sami sobie winni, że są na tyle głupi by płakać z powodu lunchera (dzięki któremu po prostu odpalają grę a dostaje cały produkt po dupie!!) i w ten sposób hejtować grę w którą nawet nie grali. Gracze to niestety w większości . Pierwszy raz gracze w tak wybitny sposób dali dupy w stosunku do tak znakomitej produkcji. A hejtować ją za luncher? ... :) smile

    W hejtowaniu nie poszło o grę, a o decyzję wydawcy, w ten sposób chcą by wydawca dostał po tyłku za przeproszeniem i by inni widzieli czego gracze chcą, zagrywka nie była o tyle w porządku gdyż praktycznie w ostatniej chwili doszło do tego, przecież przedpremierowo dało się zakupić wersję steam i wyszło tylko na to, że wydawca pazerny na hajs (odkrycie dziejów normalnie :D), a Epic nie posunie się przed niczym by zdetronizować steama.


  10. TigerXP napisał:

    Faktycznie ten trailer to jakiś dziwny jest, trochę lewactwem zajeżdża, chociaż ja podobno widzę już wszędzie lewactwo. No cóż takie czasy.

    Mnie boli bardziej to że od FC3 mamy równie pochyła, każda następna część jest troszeczkę gorsza od poprzedniej, niedużo gorsza, ale jednak.  A że kilka gier z serii już w tym czasie wyszło, to dostajemy to co dostajemy. W trójkę człowiek naprawdę miał ochotę grać, fabuła tam też nie była zbyt odkrywcza, graficzne spoko, ale też bez szaleństw, a mimo to gra sprawiała frajdę. A w każdej następnej części tej frajdy było coraz to mniej, obawiam się że tutaj może nie być już jej całkowicie. 

    Nie no Blood Dragon był spoko, oczywiście nie należy traktować go jako pełnoprawnej gry ale klimatu miał jak mało która gra od ubi. A FC4 rzeczywiście był nieco gorszy choć miał dość ciekawe pomysły fabularne, które gdyby trochę lepiej rozwinąć to byśmy otrzymali grę, która przynajmniej fabularnie przebiła by poprzedniczkę. W FC5 niestety nie grałem póki co ale no zobaczymy czy nie kupię może na jakiejś przecenie.


  11. TigerXP napisał:

    Najlepsze są te płacze na internecie. Łolaboga inna platforma, tragedia, trzeba zainstalować inne oprogramowanie, kliknąc cztery razy, łolaboga. Jak dzieci które żeby kupić ulubiony lizak muszą iść do innego sklepu co zwykle i pewnie tam już nie będzie smakował tak samo. 

    W przypadku lizaka to można jeszcze domniemywać gdzie go dostaniemy, a jakiś czas temu miałem zagwozdkę, na której platformie mam, które gry więc to może wkurzać bo takie platformy jak np. ta od Ubisoftu czy EA są przeze mnie odpalane na tyle rzadko, że zanim będę mógł sprawdzić czy tam mam ten tytuł albo czy w ogóle jest zainstalowany to muszę czekać aż się skończy aktualizować


  12. MisioKGB napisał:

    Haha no wygląda totalnie kozacko, jestem pod wrażeniem jak można rozbudować pierwowzór tak mocno, tylko ten śmieszny lip sync i nieistniejąca nimacja twarzy ;d

    Trzeba pamiętać, że pomiędzy częściami jest rozstrzał paru ładnych lat to i pojawiło się więcej dobrych pomysłów i technologie do ich realizacji.


  13. Renchar napisał:
    CorbenDallas napisał:
    KadwaO napisał:
    Kash28 napisał:

    Dlatego to się nazywa beta ... Ja jestem spokojny i wiem że gierka będzie zacna. Co do wymagań okaże się po premierze. Ludzie chcecie grafikę a narzekacie na wymagania... Mi do szczęścia wystarczy stabilne 40 FPS. 

    To jest demo wersji, która trafiła już do tłoczni, więc po za day-one patchem to jest to ostateczna wersja. 
    Pytanie czy będą te wszyskie błędy łatać, czy oleją bugi - jak to wygląda w Inkwizycji i Andromedzie

    Udostępnione demo jest kompilajcą gry sprzed 3-4 tygodni więc nie jest tak jak piszesz...jaki wydawca pakował by wesje demo jako finalną. Oficialne Info o statusie Gold było z ubiegłego tygodnia wiec gra dopier wtedy była skończona...

    Sam chyba nie wierzysz że oni to poprawili pewnie nawet nie mieli takiego błędu i wyszedł dopiero teraz. W Andromedzie im się nie chciało poprawiać postaci. Nie mieli tego nawet w planach. Teraz pewnie szykują łatkę na start pełnej gry nie mogą sobie pozwolić na wtopę. BioWare ma pętlę na szyi bo Anthem może się okazać ostatnią grą tego studia jak zawiodą EA.

    Skopany kod łatwiej jest poprawić niż mierne animacje, co prawda andromeda miała też inne bolączki ale jej sprzedaż była na tyle niska, że nie łatali jej, to w końcu jest EA które jeśli projektu nie ubije dostatecznie wcześniej to potem uzna, że nie opłaca się łatać, chyba tylko BFa i inne największe swoje produkcje potrafi sobie naprawiać przez kawał czasu by to było grywalne, a reszta jest zdana na łaskę moderów.


  14. MisioKGB napisał:

    Generalnie to najmniej ważne jest w tym momencie, popatrzcie co oni zrobili z grą. Obawiam się, że radosne bieganie po mapie jak w tym dennym Falloucie nie wróży nic dobrego. Wolałem Metro takie jakie było wcześniej, ale ok luz, nie chcę oceniać na zaś po samych gameplayach, zobaczę jakie będą oceny.

    Myślę, że możesz być bardziej spokojny niż o nowe fallouty. Jak powiedzieli twórcy to zadań pobocznych nie będzie jako takich tylko co najwyżej w jakiś ruinkach będzie coś trzeba podnieść i donieść do zlecającego. Latanie po mapie to zależy jak patrzeć, już w lastlight było parę takich większych przestrzeni czy obszarów i tam lubiłem sobie pograć. Pamiętam też, że gracze przy poprzednich częściach liczyli na więcej swobody - na wzór stalkera, to tu na pewno stalkerem nie jest ale swoboda jak najbardziej jest wyczuwalna. Modyfikacje broni to nie wiem jak dokładnie rozwiązali ale wątpię by doprowadzono do tego co było w F4 tj. latasz po mapie, zbierasz co popadnie aż wyczerpiesz limit, wracasz z tym i od nowa póki nie będziesz mieć na ulepszenie.

    • Upvote 1

  15. MisioKGB napisał:

    Generalnie już mnie dawno kupili, ale decyzja musiała jeszcze we mnie dojrzeć. W przyszłym roku na 99% kupuję czarnulkę no chyba że nagle PS5 wydadzą ze wsteczną kompatybilnością. Generalnie jest za dużo gier, które mnie po prostu omineło. Uncharted 4, TLoU,Horizon ZD, God of War, Killzone 4, Until Dawn, Detroit Become Human, Spyro, The Last Guardian, Spider-Man, Ratchet & Clank, SotC no i oczywiście wspomniana gierka od Kojimy. Nawet te 30 klatek już mnie tak nie przeraża, a do wszystkiego innego zostanie solidny (oby jak najdłużej) PC i monitor 144Hz.

    Czarnulka w wersji pro co prawda nie w każdej grze ale jednak w wielu pozwala wybrać więcej klatek kosztem rozdzielczości czy HDR.

    • Upvote 1

  16. Lubię serię Metro, lubię też autora ale akurat Metro 2035 było naprawdę czymś co mnie przytłoczyło, mało było na dobrą sprawę w tym postapo, a dużo polityki i to wciśniętej w bardzo nieładny sposób, wywarło na mnie niesamowite emocje ale nie tego się spodziewałem i może dlatego uważam, że nie była to najlepsza część serii.


  17. Renchar napisał:
    Auronn17 napisał:

    Jaki jest sens porównywania grafiki w grach, które dzieli przepaść technologiczna wynosząca 5 lat?

    Hmm Mafie 2 i 3 dzieli 6 lat ,a technologicznie część trzecia była cieniem dwójki.
    Mamy jeszcze nowe Black ops 4 który graficznie jest słabszy od swojej poprzedniczki.

    Myślę więc że porównywanie gier z kilku lat do nowości nie jest złe bo widać kto się postarał, a kto spłycił produkt. Tutaj widzimy że Rockstar dał spory krok do przodu w porównaniu do ostatniej gry i po to to porównanie. Szkoda że niektórzy dają krok do tyłu czyli nowy Fallout :D

    Nowy Fallout to nie tylko krok do tyłu, a krok wstecz prosto na minę, którą ledwo ominęli przy F4, mimo, że za F4 posypały się na nich gromy to jednak nie było to coś okropnego, a jedynie błąd, który jak wszyscy mieli nadzieję odejdzie w zapomnienie.