Reitardo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Reitardo

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dodam jeszcze, że kontakt telefoniczny z BOK jest powolny. Długi czas czekania na zakolejkowanie, a potem jeszcze dłuższy wysłuchiwania 'Jesteś pierwszy w kolejce".
  2. Witam, Jako, że sytuacja dalej się nie zmieniła (stan na 5.11.2015, godzina 16.30), podbijam wątek i zapytanie, czy moje zamówienie zostanie w końcu zrealizowane? Ewentualnie jeśli nie jest Państwo w stanie tego dokonać, chciałbym się dowiedzieć, gdzie mam złożyć podanie o zwrot pieniędzy. Każda osoba odsyła mnie na jutro, za 3 dni, itp. i trwa to już 2,5 tygodnia.
  3. Dziękuję za informację.
  4. Witam, Złożyłem zamówinie DH00821595 dnia 17.10, a do tej pory nie otrzymałem gry (2 tygodnie czekania na paczkę). W tym czasie złożyłem 5 ticketów (niby jest 24 godzin na odpowiedź BOK, a tylko jeden z waszych pracowników dał radę odpisać w mojej sprawie). ~25.10 okazało się, że muszę zmienić miejsce dostawy, co wykonałem w ciągu 30 minut. Strona wyświetla wysłanie zamówienia 26.10 oraz odbiór ~27.10, ale oczywiście nikt nic nie wie o mojej paczce (kod awizo nieaktywny). Złożyłem kolejne zapytanie odnośnie zamówienia do jedynego Pana z BOK-u, który chciał się zająć moją sprawą (chyba należy mu się podwyżka). Dostałem informację, że paczka zostanie wysłana w czwartek. Jednak jak się spodziewałem - kod awizo ciągle nieaktywny oraz 0 odpowiedzi od BOK''u w tej sprawie. Czy mógłbym w końcu otrzymać informację, czy długo jeszcze będę musiał czekać na realizację zamówienia?