Tancar

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Tancar

  • Ranga
    Obywatel
  1. Artykuł bardzo fajny z trafnymi spostrzeniami, lecz nastrafiłem na dość śmieszny błąd językowy w czwartym akapicie, a mianowicie:  Spójrzmy teraz na najnowsze „high-endowe” wersje konsol od obydwu czołowych producentów (Nintendo jak zawsze robi po swojemu, wobec czego pomijam ich w tym zestawieniu). PlayStation Pro w teorii jest wyraźnie potężniejsze od swojego młodszego brata. Zastosowano szybciej traktowany procesor... Pozdrawiam, Tancar
  2. Wszystko bangla, bo gry są tworzone pod specki konsol do czego zresztą odwołuje się Josef Fares w swojej wypowiedzi... Czytanie ze zrozumieniem to przydatna umiejętność.
  3. O jakie błędy ci chodzi, bo jeśli o drewniane animacje to po prostu taki znak rozpoznawczy PB. Uwielbiam Piranha Bytes, ale pisać że drewniane animacje to ich "znak rozpoznaczy" jest co najmniej bezsensownym stwierdzeniem, bo to żadne usprawiedliwienie(mamy 2017 rok, lol).
  4. Błąd w tekście "Absoutną, nieustającą przyjemnością jest przepaść w tym świecie" 
  5. > > Rozpiętość dat spora to i sporo roboty przed nimi, i na pewno nie odwalą chałtury. > > > Na pewno to Kopernik nie żyje :D > > Było kilka gier z wysokim budżetem co nie były specjalne dobre. Do puki nie będzie jakichś > filmików z gry to nie warto skakać już z radości bo zawsze mogą skasować projekt :d Kiedyś mogłoby się tak wydarzyć, ale teraz to już doświadczone studio, które jest na topie pod względem jakości swoich gier(a w szczególności W3 i dodatków), a to ma być ich najambitniejszy projekt... Więc to trochę jakby Rockstar miał nagle odwołać projekt, w który włożył mnóstwo hajsu i pracy.
  6. > > > "Nie planujemy wydać gry na konsole. Nie chcemy żadnych wymówek i ograniczeń." > > > > > > > > > Słuszna decyzja. :) > > W sumie jedyne co by mogło ich ograniczyć to grafika i 120 klatek na sekundę ahh > te klateczki > > :D. Bo cóż innego Strzelania upraszczać nie musieli by. > > > > Nie mniej czekam :) > Czym prócz klatek i grafiki ? Fizyką, dźwiękami.... więc tak naprawdę to wszystkim Dźwiekami?? o.O wytłumaczysz? Jednak gra z gatunku fps''ów, do tego nastawiona na e-sport powinna być kierowana jedynie do PC''towców. Leżeć wyluzowany na kanapie przed telewizorem i grać na padzie? Ah te emocje i zacięta rywalizacja...
  7. Przecież ta gra ma świetny replay value. 20 godzin to ja spędzę mając 1/4 gry xD Gdyż niema to jak zabijać tych samych NPC na 1000 sposobów + robienie na ghost'a
  8. > bullfrogboy. Grafika jak prawdziwa. Nie lubisz gry, to sie nie wyrazaj. Gra prezentuje sie znacznie lepiej od tego co widzialem w pierwszej odslonie, ale nie znaczy to, ze czlowiek nie moze miec negatywnej opinii na temat gry... "Nie lubisz gry, to sie nie wyrazaj" jest tak bezsensu jak popijanie wodki piwem. Nie mozemy zabraniac ludziom na wyrazanie swoich opinii, owszem mozemy sie nie zgadzac z kims... Wtedy powinnismy przedstawic dlaczego lub wzyczajnie podzielic sie namysz spotrzezeniem, ale nie zakazywac wyrazac swojego zdania. Gdzie jest wolnosc slowa i poszanowanie opinii drugiej osoby?
  9. > No to teraz czekamy tylko na downgrade. Downgrade czego? To jest zapewne wersja PC i wciaz nie jest porownywalne do pokazu Watch Dogs z E3 2k12... Nie wiem z czego mieliby ciac szczerze. Jezeli odwolujesz sie do "Watch Dogs 2 Trailer: Cinematic Reveal - E3 2016 [US]" to przeciez jest jasno napisane "Cinematic Reveal" jest to CGI nie gameplay.