L-M

Ekipa Gram.pl
  • Zawartość

    118
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez L-M


  1. Wiemy jak jest, jedni powiedzą, że tego za mało, inni, że tego za dużo, a przez najbliższy czas jeszcze niektóre rzeczy mogą się zmienić, to będzie później, że się zmieniło. Przez tyle lat od pierwszej zapowiedzi każdy zdążył już wypiętrzyć oczekiwania i zawsze gdzieś pozostanie niezadowolenie, a to co robią, chyba po to, żeby je zminimalizować. Albo "nakręcimy hype CGI zwiastunem, polecą preordery, że aż strona zdechnie, a potem podamy im gameplay, jak już nie będzie odwrotu":) Sam jestem dobrej myśli, nawet jeśli wiem, że ogram pewnie na długo długo po premierze :)


  2. Obejrzałem ostatni sezon i raczej nie nazwałbym tego traumą, bardziej rozmaite zabiegi przyczyniły się do zupełnego zobojętnienia i zerwania więzi emocjonalnych z poszczególnymi bohaterami. Przeszło gładko i zostało zwieńczone jedynie wzruszeniem ramionami, więc na wielu płaszczyznach mogę uznać finał GoT-a za klapę.

    Zgodzę się z tym, że całość pokazała najlepszy poziom techniczny (szczególnie muzyka), ale jakoś nie ratuje to treści serialu. Co do absurdów - szarża Dothraków faktycznie była debilna, ale też jak cały geniusz taktyczny ostatnich Targaryenów - może gdyby Tywin albo Stannis zrobili coś takiego, to faktycznie byłbym zaskoczony. No i oczywiście ten plot armor dla wielu bohaterów, smoków i wilkorów, plus proceduralnie generowana armia Danki. Może ona też miała moce jak Nocny Król.


  3. One_of_the_Many napisał:

    A ja mam takie pytanko, może ktoś będzie wiedział. Czy w tej "Special Edition" dostępnej w Polsce,  z polską wersją językową, będzie możliwość wyboru języka angielskiego dla napisów i interfejsu?

    W naszej kopii jest anglojezyczny dubbing + opcja zmiany języka napisów, więc nie wydaje mi się, żeby miało tego zabraknąć w specjalnych wydaniach :)


  4. 14 godzin temu, Fang napisał:

    "Co myślicie o tych pierwszych, survivalowych koncepcjach Anthem? Dajcie znać w komentarzach."

    Ten post sprawdza jedynie czy powyższe zdanie to trolling bo od dłuższego czasu nie dało się pisać komentarzy.

    Nie, zwyczajnie nie wiedziałem, ile czasu zajmie naprawa komentarzy, więc pisałem tak, jakby już działały ;)


  5. TigerXP napisał:

    O ile mnie pamięć nie myli DX12 trafił do WoW-a razem z najnowszym dodatkiem, czyli w sierpniu poprzedniego roku. Ale dopiero pod koniec poprzedniego roku, w jednym z patchy,  usprawnili działanie najnowszego DX-a, tak że ten wzrost wydajności stał się zauważalny. Wcześniej większość ludzi odnotowywała nawet spadek wydajności na DX12. 

    Zapewne masz rację. Tutaj korzystałem z info od Microsoftu, w którym wskazali na "late 2018", bo kto by się chwalił, że bez łatania API nie działało jak należy :)


  6. Bambusek napisał:

    Całość opracowana jest wyłącznie z myślą o zabawie dla pojedynczego gracza

     

    Przecież Stellaris ma multi, widziałem jak ludzie streamowali rozgrywki z niego. Chyba, że Console edition jest go pozbawiona, ale to byłby niezły trolling graczy konsolowych.

    Oczywiście, Stellaris ma tryb sieciowy. Tu sugerowałem się info na stronie PSN, więc możliwe, że multi nie jest dostępne na premierę i pojawi się później.