Defcon4

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Defcon4

  • Ranga
    Robotnik
  1. Nalfein masz 100% racji. Serial fabułą, estetyką i klimatem przypomina  Ziemię 2. To była pierwsza rzecz jak rzuciła mi sie w oczy podczas oglądania. Ponadto rewelacyjna obsada jest ogromnym atutem tego serialu. Parker Posey jest genialna. Gdyby nie siedziała w kinie Offowym to już dawno miałaby Oscara.  Tak fantastycznie zagranego czarnego charakteru dawno nie widziałem. Jest jednoczesnie irytująca, zachwycająca i co gorsze nie wiadomo czy ją nienawidzić czy żałować. 
  2. Czy Cyberpunk 2077 kiedyś wyjdzie? Zapowiedziano go mieśiąc wcześniej niż Star Citizen i ani go widu ani słychu.  Ale jakoś nikt nie mówi, że to przekręt. Dla heitera szklanka do połowy zawsze pusta co nie Taigerek.  I niema dla Ciebie znaczenia, że co tydzień pojawia się dev diary i comiesięczny raport. O reglarnych patchach i aktualizacjach nie wspomnę. A na YT pełno filmów gameplayem. Ale co tam ty wiesz lepiej. Zabawne ;)  
  3. No wlasnie nie. Branza ewoluuje, to ze ktos 20 lat temu zrobil jakas dobra gre, nie znaczy ze teraz powtórzy sukces.  Juz chyba to napisałem. Wieczne zbieranie kasy, przekladanie premiery, zmiany w planach. Dla mnie to jest oczywiste ze to jedna wielka sciema. Moze jestem troche zgorzkniały, ale patrzac na to co sie dzieje w branzy szybciej uwierze dla mietka spod sklepu ze przestanie pic, niz dla tych wszystkich deweloporów u których kazda gra to przełom, a rozgrywka jest wrecz epicka.  Czyli nic sensownego nie wiesz. Za to ja widzę że grę wspiera Amazon i Intel. Tak poważne firmy raczej nie mogą sobie pozwolić na wtopę wizerukową.  Zatem Twoje wieszczenie jest tylko z fusów taniej chińskiej cherbatki (zupki). Bo nic na poparcie swoich rewelacji nie masz. 
  4. Rzetelne info o grze która nie wyszla? Która robia juz ile? 5 lat? 6? Z kilka, jak nie kilkanascie razy przekladana premiera? Na która zbierali kilka baniek, dostali prawie 200 i dalej nie ma daty premiery? Czyli jakosc i sukces gry opierasz na filmikach i swoim sentymencie do produkcji sprzed 20 lat? A nie... Dlatego, że dwie z nich robił ten sam facet co robi Star Citizen. A skoro dwadzieścia lat temu zrobił dwie zajefajne gry, które przeszły do legendy SpaceSimów. To i tym razem jest spore prawdopodobieństwo, że zrobi trzecią. A zasadniczo czwartą bo w portfolio ma też świetnego Starlancera.  Dlatego byłbym bardzo wdzięczny i zobowiązany gdybyś podzielił się tym na jakiej podstawie uważasz, że developer z ogromnym doświadczeniem nagle postanowił wszystkich nabić w butelkę? 
  5. Po prostu tyle razy sie wypowiadalem na ten temat, ze juz mi najnormalniej szkoda klawiatury. Co ciekawe fanbojstwo tej gry jest na poziomie nieosiagalnym dla innych fanboji. Z checia podyskutowałbym z Toba o doswiadczeniach, ale akurat nie gralem w ta produkcje. Jak sie domyslam Ty pewnie tez w to nie grales i tutaj wlasnie robi sie najciekawiej. Mamy fanboji roznych serii, AC, GTA, od jakiegos czasu wiedzmina. I czy te gry sie komus podobaja czy nie, to kwestia dyskusyjna, ale maja jedna rzecz wspolna... juz wyszly  Tutaj za to mamy ludzi którzy sa gotowi pokroic swoje przyrodzenie w talarki za gre która jeszcze nie wyszla, zebrała znacznie wieksza sume niz potrzebowała, z kilka razy przenoszona premiera itp itd.  Takze bije sie w piers i oznajmiam: nie gralem, nie mam doswiadczen, moja wina, moja wina, moja.... . I teraz z checia wyslucham jakie Ty masz doswiadczenia i zaznaczam ze filmiki na yt to nie jest doswiadczenie.  Dzięki za szczerość. Miałem nadzieję, że dowiem się czegoś konkretnego. Z racji tego że grałem dawno temu w Wing Commandera i Freelancera. I uważam je za jedne z najlepszych sapacesimów zaraz po Descent Freespace a na Twichu sporo na żywo jest streamów wróciły wspomnienia i pomyślałem o wypróbowaniu tej gry.  Liczyłem na jakieś rzetelne info poprostu a nie grafomanię. 
  6. W kazdym. Bardzo wyczerpująca odpowiedź... Taka wsam raz dla kogoś kto nie ma nic do powiedzenia.  Spodziwałem się czego bardziej konkretnego. Jakis przykładów z Twojego doświadzenia z tą produkcją a tu taki zawód. 
  7. Amerykanie... lud prosty i nieokrzesany.
  8. Defcon4

    Crytek pozwał twórców Star Citizena

    Wreszcie konający Crytek znalazł sposób jak się odgryźć za przechwycenie przez CIG inżynierów z Crytek UK i Frankfurtu. Trochę to słabe. Ale zabawnie będzie wtedy gdy do walki włączy się Amazon jakby nie patrzeć Lumberyard to ich produkt. Z kolei to nic innego jak zmodyfikowany Cry Engine.  Inna sprawa, że Crytek może na tym zyskać bo Star Citizen 3.0 wygląda naprawdę nieźle. I w ten sposób mogą przypomnieć o swoim zapomnianym silniku. Ale z tego co mi wiadomo to przejęci inżynierowie Cryteka przebudowali go tak bardzo że obecnie to co używa CIG nazywa się Star Engine.
  9. Jeez, jeden fakt jest w tym artykule prawdziwy, Crytek nie może sie równmać z zasobnością portwela Amazonu. Zwłaszcza teraz kiedy tonie.  A Star Engine i Lumberyard to nic innego jak CryEngine.  Pozatym SC produkowane jest od 4 lat a taki Mass Effect Andromeda jest w produkcji od 2010 i jedynie co wiemy o dacie premiery to, że w 2017. A to znaczy, że niedługo ME Andromeda pójdzie do pierwszej klasy ;)
  10.   Bardzo łatwo nazwać przejście z jednego silnika bazowanego na CryEngine, z którego został tylko rdzeń jak sam napisałeś, na drugi ,z którego zostało jeszcze mniej, zmianą silnika bo takową po prostu jest. O zmienie silnika można by mówić gdyby CIG przechodził z Crya na np. Unreala a nie silnik o takiej samej architrkturze. A to dokładnie sugeruje artykuł: Odważną decyzję podjęło Roberts Space Industries.Star Citizen rozstaje się z silnikiem CryEngine. Jak to możliwe skoro Lumberyard to Cry Engine 3.8? 
  11. Przepraszam, ale gdzie Pan Patryk to wyczytał? Jeżeli nawiązuje Pan do listu wysłanego do Backerów przez Chrisa Robertsa to pisze Pan absolutne bzdury.  Roberts informuje, że od samego początku gra był tworzona na Cry Engine ale musieli dokonać w nim wielu zmian tak daleko idących, że z silnika pozostał niemal tylko jego rdzeń. Ponadto cały czas w przyszłości planują dalsze z miany w silniku.  I dlatego współpraca z Amazon i wsparcie jakie daje dzięki Lumberyard doskonale wpisuje się w potrzeby CIG ponieważ jest to silnik do obsługi gier sieciowych oparty na Cry Engine, zatem Roberts zamiast wyłamywać dzwi poszedł tam gdzie są one otwarte.  Ponadto Lumberyard daje pełne wsparcie sieci serwerów Amazon co pozwoli na bezproblemowa łączność klient / serwer i rozwiąże problemy z kodem sieciowym.  Ja rozumiem, że taki tytuł jest chwytliwy ale niestety bardzo mija się z prawdą. Bo chyba trudno nazwiać "zmianą silnika" przejście z jednego zmodyfikowanego Cry Enginu na inny zmodyfikowany silnik Cry Engine. Niestety Gram.pl staje sie coraz bardziej Pudelkowy.