Leloy
Gramowicz(ka)-
Zawartość
7 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Leloy
-
Ranga
Obywatel
-
Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War zapowiedziane. Są szczegóły, multimedia i wymagania
Leloy odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Oto doskonały przykład na podtytuł, który jest równie mierny, jak i krzykliwy, a autorowi się podoba. -
Microsoft zapewnia: mnóstwo niezapowiedzianych gier na Xboksa One w produkcji
Leloy odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Cacy, cacy, a głupiemu radość. Uwierzę, jak zobaczę, z Microsoftem nigdy nie wiadomo, niestety. -
Niezależni producenci na Steamie nie mają szans bez pomocy dużych wydawców?
Leloy odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Czy pomoc wydawców jest niezbędna, jeśli studia chcą wkroczyć ze swoim dziełem na Steam? - pytanie Pomoc wydawców jest niezbędna, jeśli studia chcą wkroczyć ze swoim dziełem na Steam. - teza Pierwsze się zadaje, drugiego się broni, a jeśli się ma trochę oleju w głowie, to na pierwsze się odpowiada, a drugiego dowodzi. Ze słowami Brammera się jednak zgodzę, bo gry, jak inne media - film, muzyka, książki - potrzebują kogoś z kontaktami. Do tego doprowadziła komercjalizacja. -
Uwielbiam ten komfort grania offline na konsoli. Żadne przymusowe łączenie z Internetem. Aktualizuję, kiedy chcę, gram, kiedy chcę, na jakiejkolwiek wersji chcę. Mniam. A wszystkie zakupy za pieniądze spuszczam w toalecie.
-
Ale przecież taki ActionRPG już był ;). Seria Diablo, a filmiki, czy cutscenki Niebiescy zawsze mieli najwyższej jakości.
-
Battlefield 5, FIFA World Cup, Gwiezdne wojny... 12 gier na Frostbite w produkcji
Leloy odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Isnieje na to jedynie jedno wytumaczenie: pod koniec dnia, tak dużej firmie jak EA, jest taniej i efektywniej zainwestować w jeden silnik. Zespoły deweloperskie mają go już "obcykanego", znają go, wiedzą, jak go eksploatować i optymalizować. O ile się nie mylę pierwsze Dragon Age'y i Mass Effekty także korzystały z tych samych silników (a może jeszcze DeadSpace, ale za to ręki uciąć nie dam). -
Leloy dołączył do społeczności
-
Czarny Wilk a sprawa polska. Felieton Trafienie Krytyczne
Leloy odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
"czarnoskóry, albo tam śniady jakiś czy coś." Jakiś czy coś. Chwytam za słówka artykułu, który traktuje o poważnym temacie i chce być odbierany poważny, ale z poważnych zdań to on zbudowany nie jest. Odnośnie meritum: Co do tego fatalnego gryfa - stworzenie to występowało w mitologii słowiańskiej i dużo wcześniej, fakt, jednak wyobrażenia nasze i te mezopotamskie różnią się na kształt smoków "z Chin" i tych "klasycznych", porywających dziewice, pochodzących z Europy. Tego z W3 nic poza nazwą nie łączy, gdy spojrzy się na grafiki z czasów starożytnych. No i był wspomniany w opowiadaniach oraz książkach Sapkowskiego. Uważam, że myślenie "Skoro mamy gryfa, to weźmy też afroamerykańczyka." jest błędne. No bo gdzie jest i kto wytyczy granicę na czym mamy poprzestać we wrzucaniu do gry o skoncentrowanym na słowiańskim smaku klimacie zewnętrznych faktorów? Autor artykułu? No i kolejne pytanie. Ma to być tylko jeden "odmieniec" o innym kolorze skóry? Czarna owca, wśród całego stada białych (tudzież biała na tle czarnych)? Tę rolę spełnia już Geralt. Jest odmieńcem. A skoro ma być ich więcej, to czy smaczek słowiańskości gdzieś po drodze się nie zatraci? Czy nie będzie to kolejny Mass Effect lub Dragon Age z misz-masz ras? No i w jakim celu ta różnorodność zostałaby wprowadzona? Przecież kolory skóry zastępują nam już nieludzie. Pod koniec: Nie podoba mi się idea do przemycania takich treści do nieistniejącego świata tylko dlatego, by były i byśmy uczyli się być mniejszymi ksenofobami i rasistami. Niech gry powstają z pasji, a nie w celach politycznych. W przeciwieństwie do czarnego wiedźmina, mówiąc kolokwialnie zagrałbym w dobre RPG, gdzie głównym bohaterem byłby Eskimos, bądź rdzenny mieszkaniec Ameryki, ale na siłę upychanie treści… Meh.