Bez przesady, masochistą to nie jestem, nie dałbym się ani pociąć ani nawet ręki odciąć, a nawet nie będę twierdził że to murowany hit, gra tysiąclecia, że dostaniemy dokładnie wszystko co było założone a CIG jest święte i nieskazitelne, bo po drodze do premiery może jeszcze sporo się spieprzyć. To już by była mania i brak obiektywizmu. Po prostu jestem czuły na krytykę (tą pozytywną jak i negatywną), która nie jest podparta żadnymi dowodami czy argumentami nie wyssanymi z palca.
Pozdrawiam
Tylko, że tam są argumetny takie jak np.:
" 475 osób Przy pierwszym projekcie zespołu", następnie "Twórcy powinni zacząć od mniej ambitnych projektów, żeby się zgrać i poznać. W tej chwili ten zespół jest tak rozdmuchany" oraz "Dodatkowo pracują za cudze pieniądze, więc brak tutaj motywacji finansowej.
Niedoświadczone "Studio" tworzy pierwszą grę i nakręca "Hype" jak No Man' Sky ze wsparcia milionów osób i obiecuje gruszki na wierzbie nie oferując nic rewolucyjnego. Z powyższego teksty wyciągnięto wnioski na podstawie których powstały spekulacji odnośnie nieuchronnegp upadku gry.