Tobiash
Gramowicz(ka)-
Zawartość
6 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Tobiash
-
Ranga
Obywatel
-
testujcie testujcie.. jak kupie to mam nadzieje wszystkie bledy beda juz naprawione :)
-
Rozdajemy 4000 kluczy do zamkniętej bety polskiej wersji The Settlers Online
Tobiash odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
settlers 3 -
moze Pyranha takze zdaje sobie sprawe ze wypuscili bubla w postaci czesci trzeciej i chca to szybko naprawic ? Moze G4 wyjdzie lepszy, dopracowany i w ogole miodzo ? Oby bo fajnie mi sie gralo w G1 i G2.
-
Heroes oM&M IV - za utratę klimatu i grywalności, bardzo kiepskie projekty miast (bardzo podobne do siebie) Heroes oM&M V - za mało map, brak edytora i/lub generatora map - reszta jest gucio, ale nie ma na czym grać...
-
a ja chcialbym powiedziec ze gdyby ten system byl taki super i sie nie psul to po co takie zbajerzone tworzenie obrazu ? raz na dwa lata mozna sobie windowsa przeciez postawic tradycyjnie :) po prostu dmuchali na zimne :)
-
Ja, gracz, który zagrał w demko i oczekuje niecierpliwie na jutrzejszą dostawę niepokoi jak narazie najbardziej, po 1: niemożność skrócenia animacji na polu bitwy. Na początku fajnie to wygląda, ale później, gdy już się jest rutyniarzem i chce się zająć samą walką, a nie podziwiać z bliska efekty, to po prostu przeszkadza. W Hirołsach 3 po prostu przyspieszałem jednostki na maxa. Mam nadzieję, że w pełnej wersji albo w jakimś patchu będzie można przyspieszyć troche animacji ruchow a szczególnie wyciąć te zbliżenia. Jakoś nie interesują mnie show w stylu FIFA, gdzie każde nieudane zagranie czy inne były pointowane jakąś durną animacją. Po 2 - możliwość obracania kamerą w świecie 3D to niewątpliwie zaleta, ale mimo wszystko gra w trybie przygody jest dla mnie mało czytelna. Uważam, że obracanie kamery powinno być jedynie udogodnieniem a nie koniecznością (!), bo czegoś ciągle nie widać, raz z tej a raz z innej perspektywy. Tu rozwiązaniem mogłyby być transparentne obiekty, zwłaszcza blisko hirosa. Po 3 - brak statystyk królestwa jak było już wcześniej wymienione. Po 4 - oczywiście edytor!! Sam nie jestem zbyt płodnym maporobem, ale egoistcznie sam lubię z netu ściągać i próbować nowe mapy. Edytor to konieczność, jeśli Ubisoft i Nival chcą utrzymać zainteresowanie grą jak najdłużej, nie tylko do wydania dodatków.