Mateusz57

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    22
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Mateusz57

  • Ranga
    Robotnik
  1. Mateusz57

    wPLNomania! super oferta (reklama)

    Kurcze czekałem na FEAR2 i mam problem pisze ze dostepny jak wkladam do koszyka pisze ze dostepny biore kontynuluj i pisze "INFORMACJA DLA CIEBIE: 8. Przepraszamy, ale nie możesz zamówić więcej niż 0 F.E.A.R. 2." Nie wiecie czy to ich problem czy juz wykupili? Nie moge sie dodzwonic do nich wiec pytam tu
  2. Mateusz57

    wPLNomania! super oferta (reklama)

    mi wlasnie chodzi stronka tylko nie ma tych nowych gier. Szkoda moze zrobia zaraz
  3. Mateusz57

    wPLNomania! super oferta (reklama)

    Coś skombinują i pewnie nie dadzą tego dziś. Trzeba czekać bo mi zabiora FEARA 2 :D
  4. Mateusz57

    Problem z Lost planet

    witam mam problem kupilem gre lost planet ta zwykla wszystko smiga przechodze prolog i leca filmiki przed pierwsza misja. Nagle robi sie czarny ekran . Pisze ze gra sie nie zawiesila ale nic nie da sie zrobic ratuje alt+f4 . Co zrobic zeby przejsc dalej??
  5. Mateusz57

    Test Drive: Unlimited

    nie gram online bo mam zaslabego neta i jak gralem to dziekuje :D
  6. Mateusz57

    Test Drive: Unlimited

    o sory zapomnialem napisac ze mam car packa i on zmienil jezyk gry na anglika a patcha pl wgralem moze dlatego
  7. Mateusz57

    Test Drive: Unlimited

    gre mam polska i patcha tez . Wiec nie wiem o co ci chodzi?? moze wgram anglieskiego patcha :D
  8. Wiec moj problem polega na tym ze jak uderzam w policje i sie policjantka lub policjant zglasza to na koncu wypowiedzi jest trzask i gra sie zacina.Moze da sie cos zrobic aby zmienic jezyk mowiony w grze na angielski a nie na polski bo slyszalem ze tak jest po patchu 166a w polskiej wersji.Probowalem kasowac radical i tak nic nie pomaga policja cos mowi i koniec a jeszcze sa te samochody niewidzialne :( masa bledow
  9. Mateusz57

    Test Drive: Unlimited

    witam mam problem pewnie juz ktos o nim napisal ale nie chce mi sie szukac 484 strony aby znalezc to . Wiec moj problem polega na tym ze jak uderzam w policje i sie policjantka lub policjant zglasza to na koncu wypowiedzi jest trzask i gra sie zacina.Moze da sie cos zrobic aby zmienic jezyk mowiony w grze na angielski a nie na polski bo slyszalem ze tak jest po patchu 166a w polskiej wersji.Probowalem kasowac radical i tak nic nie pomaga policja cos mowi i koniec a jeszcze sa te samochody niewidzialne :( masa bledow
  10. Mateusz57

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    chce tylko 100 zlotych monet nie chce miec super postaci bo to co za gra bedzie
  11. Mateusz57

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    myslisz ze jestem tak glupi zeby tego nie zrobic? i co wlaczylem konsole i wpisuje Give gold 1000 a tu nic tak samo Teach INT 999 i error
  12. Mateusz57

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    witam mam problem czemu kody nie chodza mi do gothica mam patcha 1.5 i zaden trainer takze czy ktos moze mi pomoc i dac cos zeby kody chodzily?
  13. Mateusz57

    SpellForce 2 Temat ogólny

    witam mam pytanie czy oplaca sie robic zadania poboczne bo jest ich mnustwo
  14. Mateusz57

    GOTHIC

    Kurde mowie ze znalazlem to co gorn chcial i znalazlem swoj kamien i on caly czas nadal chodzi!!!
  15. Mateusz57

    GOTHIC

    ja juz zabilem malego trola i wszystko zrobilem i jest zapis ze "znalazlem kamien" gorn bedzie mi jeszcze towarzyszyl i co mam zrobic