Gosu

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2230
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Gosu

  • Ranga
    Brygadzista
  1. Gosu

    DmC: Devil May Cry - recenzja

    Nie rozumiem o co tyle placzu z fabula i postacia Dantego. 1 i 2 nie ma prawie w ogole fabuly a Dante przez cale 2 czesci mowi moze z 8 zdan. W trzeciej czesci zachowuje sie za to identycznie jak w tej najnowszej, wiec w czym problem? Ja kupilem HD collection Devil May Cry, skonczylem cale nie dawno i jak dla mnie nowa czesc jest o wiele lepsza od tamtych.
  2. Gosu

    Darksiders II - Temat ogólny

    Wyjscie z ''buta'' i powrot do lokacji zalatwilo sprawe, dziekuje za pomoc.
  3. Gosu

    Darksiders II - Temat ogólny

    Ja mam problem z gra i nie wiem co mam dalej zrobic. Juz nawet skorzystalem z Youtube bo mnie krew zalewala, okazalo sie ze robie wszystko dobrze tylko ze u mnie to nie dziala. Link do filmiku zeby bylo wiadomo o ktory moment mi chodzi (filmik nie moj) : http://www.youtube.com/watch?v=V4WI-SfcEKw Dokladnie 29 minuta i 45 sekund, ten skok ze scianki na slupek. U mnie nie da sie skoczyc, cokolwiek bym nie klikal na padzie, kazdy kierunek ze skokiem on poprostu przesuwa sie po tej sciance. Ustawialem go naprzeciwko tego slupka, czekalem az sie odwroci ale nic sie nie dzieje. Nie wykonuje skoku.
  4. Ja grajac w demo bylem bardzo zadowolony z gry Devil May Cry, zaintrygowalo mnie to ze fani tak bardzo okazuja swoje nie zadowolenie, dlatego postanowilem przekonac sie na wlasnej skorze czy starsze odslony DMC sa lepsze, inne, wiec zakupilem sobie Devil May Cry HD Collection, bo jak sie juz latwo domyslec nie gralem w ta serie. Skonczylem na dniach 1 i 2 czesc, teraz jestem w polowie 3. Szczerze? Nie wiem z kad ten caly rage o glownego bohatera o ktorym tak naprawde prawie nic nie wiem mimo skonczonych dwoch czesci. Zacznijmy od tego ze tekstu mowionego przez Dantego jest tyle co kot naplakal, ot dostajemy misje zabicia Demona i na tym na bardzo dlugi czas konczy sie gadka. Kilka misji w ciszy z naszym bohaterem, po czym walnie dwa slowa i znowu kilka misji do przodu. Myslalem ze nadrabiajac stare czesci dowiem sie czegos o tle fabularnym tej gry, tymaczasem moglbym sobie przyczytac 20 linijek tekstu bo mniej wiecej tyle go jest w obu czesciach i mial bym z glowy. Ale niech bedzie ze taki jego urok, ze sobie milczy, jest synem Spardy, ktory przeciwstawił sie swoim pobratymca, matka nie zyje, a on sam zalozyl sobie interes i wnerwia demony. Jakos przebrnalem przez dwie czesci, druga jak dla mnie pod wieloma wzgledami fatalna w porownaniu do jedynki, gdzies ten caly klimat ulecial, po skonczeniu 2 zaczalem trzecia czesc. Nagle Dante zrobil sie komiczny, gada jak najety, ciagle docina wszystkim zlosliwymi uwagami, mam wrazenie jakbym gral zupelnie inna postacia! Jego zachowanie przypomina mi nikogo innego jak nowego buca z dema DMC ktore bedzie mialo niedlugo premiere i jest tak krytykowane. Naprawde mam wrazenie ze ludzie chyba bardzo bardzo dawno grali w stary DMC i polegaja tylko na swojej pamieci lub wyobrazeniach. Przeciez od cichego lowcy demonow (niech bedzie ze intro jedynki pokazalo troche humoru Dantego ale tylko troche) do totalnego buca z trojki ktory wiecznie sie ze wszystkich nabija i nic nie bierze na powaznie to ewidetna zmiana prawda? Chyba ze to co sie dzieje w 3 to sa jego lata mlodosci, nie wiem, ale jakos Dante jako bohater przez znikoma fabule z 1 i 2 nie zapadl mi w pamiec. Moze trzecia odslowna to zmieni? Poza tym fatalna praca kamery, gra jest czesto trudna bardziej z powodu nie dopracowania, potrafi naprawde irytowac, fakt ze to stara produkcja bo jedynka wyszla 2001 roku o ile sie nie myle, ale chocby taki Soul Reaver - Legacy of Kain ktory jest 2 lata starszy bije DMC na glowe pod kazdym wzgledem, a na tle fabularnym ja praktycznie miazdzy. Przyznam ze pomysl i klimat zamku mimo znikomej fabuly w pierwszej czesci mi sie bardzo podobal, druga czesc byla po prostu o wszystkim i o niczym, (zainfekowane czolgi?!, smiglowce?!) strasznie durne, ale za to miala lepszy system walki. W trojce znowu powrot do kiepskiego sterowania, a Date odstawia cyrki, nie powiem, cut-scenki mnie bawia. Mam jeszcze czwarta czesc ;) ale to jak zmecze obecna. Podsumowujac wiec bedac z gra teraz na bierzaca nie uwazam ze czesc 1 i 2 stworzyla na tyle ciekawa fabule ze wykreowala ona ciekawego bohatera, bo tej fabuly prawie w ogole nie ma. Natomiast trzecia co prawda nadrabia to troche ale bohater zachowuja sie jak mlodzieniaszek z nadchodzacego nowego DMC.
  5. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    U mnie jest podobnie, ale tutaj co niektorzy nie wierza :)
  6. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Ja grajac poraz pierwszy nie wiedzialem o tych Satelitach, teraz mam 23 h przegrane i 400 kasy miesiecznie, polowa krajow jest moja druga polowa sie odciela od Xcomu. Jak wykryje sobie wszystko i ulepsze to rusze dalej z fabula. Ja generalnie ciagle stosuja ta sama taktyke w grze ktora wczesniej opisywalem i daje rade :)
  7. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Nie na kazdym korku w sensie ze na kazdej misji, tylko jak juz sie zdarzy to zaraz wszyscy panikuja, bez znacznie jaki maja stopien. I tak nadal utrzymuje ze gra na classic nie jest trudna. ps. Przepraszam ze dlugo nie odpisywalem ale bylem na wakacjach :)
  8. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Ciach Dokladnie. Ja pamietam jak wysadzalem bok statkow zeby z daleka obczaic co jest w srodku, wejscie frontowymi drzwiami zawsze konczylo sie przerwaniem tury dla AI i strzalem w plecy :P To co wczesnniej pisalem. U mnie kazdy ma juz ostatnia range, plus upgrade w szkole oficerskiej ze dostaja wiecej do sily woli za kazdy level, a mimo to nie widze zadnej roznicy. Wybijam 10 ufokow bez strat, nagle ktos zostanie drasniety i panika, zaczynaja strzelac do siebie nawzajem. Nie licze tych wielkich mutonow co sieja panike, ja nawet do tego co wali w recz podchodze blisko bo w 90% po trafieniu go moj wpada w panike a ze stoi kolo ufoka to wali do niego za darmo w przyplywie szalu ;) @Ring5 Chodzi Ci o strzelanie do celow ktorych dana jednostka nie widzi ale ktos inny ze skladu wykryl? Nie ma takiej mozliwosci, jedynie snajper z perkiem moze to zrobic. Co do strzelania w otoczenie, ja uzywam do tego rakiet :)
  9. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Gram na Classic od samego poczatku i walka nie jest w ogole trudna. Mam 6 tych samych zolnierzy, reszty nawet nigdy nie ruszalem ani nie zatrudnialem zadnego bo nie musialem. Na klasycznym przeciwnicy robia dokladnie to samo, stoja w miejscu i czekaja az ich powybijam. Raz moze w zyciu mi sie zdarzylo ze te ulepszone latajace obcy wyladowali miedzy moim skladem, ale co z tego, skoro nie moga strzelac wtedy, po prostu ich wybilem. Wczoraj stalem sobie w ich bazie, otworzylem kazde drzwi i cala gre spamowalem Warta, sami wszystkich powybijali, zaluje ze to nie nagralem, zero drasniecia, czy taktyki, malpa by to zrobila.
  10. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Mialo byc takie super AI w tej grze a jak dla mnie to przeciwnik jest glupszy niz w jedynce z przed lat. Generalnie to kazda grupa stoi w jakims obszarze mapy i nie rusza sie z tamtad chocbym kliknal 100 tur pod rzad poki nie zobacza kogos z Xcomu. Taki sposob strasznie upraszcza gre, dla przykladu, jesli jestesmy w statku obcych i dochodza nas sluchy za drzwi to mozna smialo wszystkich na chama ustawic pod drzwiami, nie ma bata zeby obcy wyszedl z pomieszczenia, poki sie tych drzwi nie otworzy. Ustawia sie kazdego, po czym wchodzi do srodka i w jednej turze miecie wszystko co jest w danym pomieszczeniu. W jedynce jak sie weszlo do statku to odrazu bylo przerwanie tury i ktos walil do nas, trzeba bylo kombinowac, a tutaj nic. Obcy przychodzili to miejsca gdzie byla walka, a w nowym Enemy Unknow przychodza tylko Ci do ktorych dany obszar jest przypisany. W dodatku rakiety maja wiekszy zasieg niz widocznosc naszej jednostki wiec mozna zabic cala grupe ktora i tak bedzie stala w miejscu. innymi slowy kazda grupa ma przypisany obszar ktorego broni i nie ruszy sie z tamtad poki kogos nie zobaczy. Jak dla mnie zbyt proste i latwo mozna to wykorzystac.
  11. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Plazmowa Snajperka wymiata, szczegolnie z perkiem na dwa strzaly, to jest moc :) Ja mam juz przegrane 20 h i nie sadze ze jestem blisko konca, a im dluzej gram tym coraz trudniejsze sie robia zwykle misje, ale i wiecej na nich zyskuje.
  12. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Napewno nie jest to wina gry, sprawdz jaki numer wyskakuje na blue screenie i wygogluj co oznacza.
  13. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Ja mam 12 h na liczniku i nadal dobrze sie bawie, nie ruszam glownych watkow, chce wszystko wynalesc i upgradowac. Mam tylko jakis problem dzisaj z gra, jak nie brak odpowiedzi i wywala do wina, to glosy zanikaja, wczesniej nic takiego nie mialo miejsca :O
  14. Gosu

    X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

    Ja mialem kilka godzin przerwy plec przeciwna nie podziela mojego entuzjazmu do X com ;) Ale zaraz nadrobie :P