Kuaczor
Gramowicz(ka)-
Zawartość
809 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Kuaczor
-
Ranga
Delegat
-
Rozkmina na weekend: czy sieciowe survivale przeżyją?
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
DayZ - najgorzej wydane 25 euro w życiu. -
Dirty Bomb zadebiutuje na Steam już w przyszłym miesiącu
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Polecam wszystkim. Dostałem bete jakiś czas temu i bardzo przyjemnie się pyka ;). -
Bohemia publikuje plany rozwoju DayZ. Pełna wersja gry dopiero w 2016 roku
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Yhm o ile pamietam zombie, pojazdy, sterowanie postacią i wiele innych rzeczy mieli zrobić w tym roku. Aleeee nie, lepiej dodać czapki, kilka durnych rzeczy typu malowanie broni i kilka miast, gdzie każde wygląda tak samo i w sumie i tak nikt tam nie chodzi bo nie ma po co. Najgorzej wydane 100zl ever. -
> Jak ostatni raz sprawdzałem, to fizyka w uniwersum Wiedźmina działała tak samo, jak w > naszym świecie, a magia była tylko jej uzupełnieniem. Dodatkowo - mieszkańcy tego świata > nie wydawali się debilami, którzy chodzą po polu bitwy samotnie z mieczem dwuręcznym > używanym zwykle w formacjach. Nie sądzę też, że nagle wyparowały im mózgi, że nie wzięli > nawet byle piki do obrony przed kawalerią, którą widzieli już z daleka. To nie jest kwestia > porównania naszego świata i świata przedstawionego, tylko prostej logiki. Rozumiem, że > wszystko musi być dla mniej rozgarniętych odbiorców - a więc większości - pokazane mega > obrazowo i stąd te rażące uproszczenia, ale można to było zrobić zarówno efektywnie jak > i z głową. Lista zarzutów człeka myślącego względem tego intra będzie dość długa, dawno > bowiem się nie zdarzyła taka żenada w uniwersum aspirującym do miana "realistycznego". > > Koń całkowicie tracący pęd po ścięciu głowy mieczem dwuręcznym (sic!) to kolejny z przykładów, > jak bardzo rzeczy mogą pójść nie tak. Dzięki za info el magistero. Jeżeli szukasz realizmu w grze fantasy z magią, smokami i innymi potworami to powodzenia.
-
Dean Hall opowiada o szczegółach pojazdów w DayZ
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Przegrałem w Standalone 60 godzin, więcej nie dałem rady. W moda grałem dobry rok, albo i więcej. Jedyne zmiany to to, że gra jest mniej stabilna, zombie są jeszcze głupsze i jest jeszcze mniej do robienia niż w modzie. ALE CO TAM, PRZECIEŻ DODALI MOŻLIWOŚĆ MALOWANIA BRONI I ZAKŁADANIA SPODNI, CZAD. 100zł za alphe w tak tragicznym stanie to jest żart. -
Dean Hall opowiada o szczegółach pojazdów w DayZ
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mogliby poprawić najpierw ai zombie, spawn zombie, spawn przedmiotów, movement postaci, sterowanie, przechodzenie przez ściany, wpadanie pod budynki, zerową optymalizacje i ogólnie to, że gra jest gorsza niż darmowy mod, który wyszedł kilka lat temu już o.O. Poza tym, nie przechodzą na nowy engine, tylko ten engine, na którym śmiga DayZ to już jest ten Infusion engine ( po prostu uważają, że zmodyfikowali go na tyle, że nie można już tego nazywać VR ) -
Infestation: New Beginning - nowy projekt twórców The War Z
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Still better than DayZ. -
Epic Games nakreśliło przyszłość serii Unreal Tournament. Będą wielkie zmiany
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tryb Assault, tylko tyle pragnę. -
Mam nadzieje, że powstsanie coś na wzór Americas Army 2 ;s.
-
Valve tłumaczy, jak CS:GO stał się drugą z najpopularniejszych gier na Steam
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czemu gra jest taka popularna? Kilka powodów : 1. Narzędzia modderskie 2. Brak durnych DLC ( nieobowiązkowe operacje, które ogarniętemu zwrócą się pierwszego dnia) 3. Dobry balans rozgrywki 4. Aktywne wspieranie esportu 5. Ciągłe aktualizacje. Przepis na sukces ; ) -
Tu chodzi o to, że facet, który od 2 lat jest lead designerem projektu, opowiada o tym jakie DayZ będzie oh i ah, czego to on tam nie zamierza dodać nagle postanawia odejść. To powinno dać do myślenia, że coś w zespole śmierdzi.
-
Dean odchodzi bo pewnie Bohemia szczędzi pieniążków i DayZ nigdy nie będzie takie jakie miało/mogłoby być, co mu się zapewne nie podoba zbytnio. Ta gra już od pierwszych pokazów jest skazana na porażkę. To będzie chyba jedna z największych porażek Early access.
-
Respawn Entertainment widzi e-sportowy potencjał w Titanfall
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
DLC - dzielenie społeczności = Brak esportu. Koniec tematu. No, chyba że darmowe, w co wątpię. -
Nad czym pracuje Splash Damage? Odpowiedź poznamy w przyszłym tygodniu
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
O przypomniało mi się, że ostatnio na forum Splash Damage była robiona sonda przez pracowników jaką grę chcielibyśmy najbardziej zobaczyć. No i na 1 miejscu było ET2, na drugim ET:QW 2 dalej Brink a dalej coś jeszcze, może to ma związek z tym? -
Nad czym pracuje Splash Damage? Odpowiedź poznamy w przyszłym tygodniu
Kuaczor odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Enemy Territory: Quake Wars 2 albo Enemy teriotititi 2 BŁAAAAAAAAAAGAM.