Lokietek

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Lokietek

  • Ranga
    Obywatel
  1. Lokietek

    Platynowy Neverwinter Nights 2!

    "Jest nim Neverwinter Nights 2 - jedna z najlepszych i najpopularniejszych gier RPG wszech czasów!" Wszech czasów? Rozumiem, że wydawca zawsze będzie chwalił swoje gry, ale wypadałoby zachować choć trochę przyzwoitości :/
  2. Za NWN 2 odpowiedzialny jest przecież Obsidian, a nie Bioware...
  3. Lokietek

    Blizzard zrobi nowe MMO na next-geny

    Nowym? Nie. Prostym, łatwym w obsłudze i kolorowym? Tak. Wątpię, by miało to duży związek z marką.
  4. Lokietek

    The Burning Crusade - kolejna galeria

    Blizza już dawno przestało interesować jak świat wyglądał w Warcraft''cie III.
  5. Lokietek

    W samo południe z literką "c"

    Autorzy przygód do D&D takich oporów nie mają(tych płatnych, zdarzają się oczywiście wyjątki) :P Może i są dobrze opracowane, ale głębi to w nich nie ma. Gorzej jeśli gracze głęboką przygodę zamienią w sieczkę. Jedna zaleta crgp - same obliczają mechanikę, nie trzeba szukać zasad po podręcznikach itp.
  6. Lokietek

    W samo południe z literką "c"

    Fajny felieton, nie powiem. Tylko czy do końca prawdziwy? Są lepsze i gorsze cRPG, tak samo jest z papierowymi...bo to mało jest sesji - idź, zabij, odbierz nagrodę? Tak samo wiele sesji to nie aktorskie wyczyny(ale to już od graczy zależy, zreszta nie każdego to bawi), trudno oczekiwać reakcji gry na odejście od monitora. Jednak odgrywanie postaci jest obecne, poprzez dialog, wybory moralne(co prawda tylko w tych lepszych tytułach). Co do świata, cóż - nic nie zastąpi możliwości improwizacji MG, nie ma co tego oczekiwać...
  7. Nigdy nie słyszałem o mistrzach gry, organizujących eventy za exp w WoWie...chyba że dopiero nie dawno to to wprowadzili, albo była to rozrywka dla nie licznych.
  8. Lokietek

    The Elder Scrolls - ostatnia odsłona

    Chyba właśnie ta zmiana docelowej grupy graczy była błędem Bethesdy... Bo jak traktować takie "innowacje", jak wbudowaną solucję(czyli dziennik), strzałki pokazujące dokładnie gdzie mamy iść(aby przypadkiem człowiek nie zatrzymał się na chwilę i pomyślał nad zadaniem)? Do tego zastąpienie łazików i statków fast travelem(choć niektórym może się to podobać, niech będzie). Masy tekstu? Bez przesady, wikipediowy system dialogów świadczy chyba tylko o lenistwie autorów serii, drzewka dialogowe dają dużo większe możliwości. Level scaling? Prowadzi do nie klimatycznych sytuacji, podróżnik znajdujący wyzwanie w walce z goblinami może bez większych problemów zostać mistrzem areny, czy uratować świat przed zagładą z oblivionu. Taki skalowany "potężny" wampir rzuca się na mnie z zardzewiałym sztyletem, świetnie. Do tego wady wymienione w innych komentarzach...to nazywać grą genialną? Bez przesady. Elwro, świetny tekst :D