Villq

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    108
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Villq

  • Ranga
    Przodownik
  1. Villq

    EVE Online

    To jest chyba Sensor booster ale pewny nie jestem
  2. Villq

    EVE Online

    Uuuu.... widzę żę temat umiera, a niedługo wchodzi nowy patch. Co o nim sądzicie? Chodzi mi głównie o zmianę w rigowaniu statku. Według mnie jeżeli wprowadzą różne wielkości rigów i te najmniejsze będą na tyle tanie że będą powszechnie używane to jest to genialny pomysł. Od tej pory będzie można wyrigować sobie nawet fregatę nie martwiąc się tym że cana rigów kilkakrotnie przewyższy cenę statku ;)
  3. Sam posiadam tore i jestem z niej bardzo zadowolony jednak nie bardzo mam porównanie z innymi sprężynowymi amortyzatorami ponieważ mój wcześniejszy amortyzator sprężynowy był warty 2 groszee i w zasadzie nie działał ;P. Problemów z nim nie ma, nic się nie rozszczeliniło jeszcze a mam go juz ponad rok. Jeżeli chcesz zmienić sobie sztywnoś amorka to po prostu pompujesz jednym zaworem wszystkie komory. Z tego co pamiętam to jest to typowy zawór Schradera ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Zawór_Schradera) jednak żeby go napompować musisz mieć specjalną pompkę bo zwykłą pomką nie napompujesz 8 atmosfer albo i więcej ;) Albo możesz podjechać na stację beznynową, tam powinno dać się dopompować
  4. Z V-beake''ami to jest tak że jeżeli kupisz tani to materiał z jakiego będą wykonane szczotki hamujące będzie taki że w kiepskich warunkach będzie ciężko zahamować. Zmiana temperatury na zdecydowanie wyższą albo niższą też bardzo zmieni możliwości manewrowania tymi hamulcami. Poza tym większości tanich v-breaków nie da się dobrze wyregulować i same sie często rozregulowują a jak koło jest trochę scentrowane to mogiła. Dlatego warto kupić jeżeli już to drożesze hamulce. Poza tym vbreaki w cale nie psują tak bardzo obręczy. Moge zagwarantować że prędzej koło scentruje sie z innych powodów zanim zdążysz go zajechać hamulcami ;P. Nawet jeżeli ma sie koła bardzo dobrej jakości. Oczywiście lepszym rozwiązaniem są hamulce tarczowe ale moim zdaniem tylko hydrauliczne. Mechaniczne raczej są poronionym pomysłem. Niestety jednak dobre hamulce hydrauliczne są nieporównywanie droższe z dobrymi vbreakami więc gdybym miał wybierać to wybrał bym vbreaki bo szkoda by mi było kasy na hydrauliki. Dobre vbreaki poradzą sobie nawet w błocie i wodzie.
  5. Villq

    EVE Online

    Hmm co do wyboru rasy to w tej chwili zgodzę się że kompletnie nie ma znaczenia co się wybierze bo i tak na początku ma się praktycznie zero skili. Natomiast jeżeli chodzi o to jakiej rasy statki wybrać to tutaj zdecydowanie odradziłbym caldari pożnieważ statkami caldari praktycznie nie da się robić solo pvp. Chodzi mi głównie o recony. Zadaniem reconów caldaryjskich jest jammowanie i w zasadzie nic poza tym, więc jeżeli sam chciałbyś sie pobawić w pvp polecałbym jakąkolwiek inną rasę. Z drugiej jednak strony statkami caldari bardzo fajnie robi się misje, zabija raty na paskach itp, ponieważ caldari używają głównie missilów więc nie musisz się martwić o takie rzeczy jak optimal tracking itd, wystarczy żebyś był w zasięgu i będziesz zadawał maksymalną liczbę obrażeń. Jeżeli teraz robiłbym swoją postać od nowa to wybrałbym ammar albo minmatar
  6. Villq

    Telefony Komórkowe

    Co byście wybrali: -htc touch diamond czy -nokia n95 8GB htc wydaje się być teoretycznie sporo lepszy ale nie wiem za bardzo jak to jest w praktyce z dotykowym ekranem. Htc ma lepszy procesor(chyba :P ;)), więcej ramu(tego też nie jestem do końca pewny) więc teoretycznie powinien szbciej chodzić, wyświetlacz o dwa razy większej rozdzielczości, najnowszego windowsa.... możnna by sporo tego wymieniać. Nokia z kolei ma lepszy aparat, lepszą baterię i w zasadzie to by było wszystko :P No może jeszcze ładniej wygląda :P . Ale jakoś nie mogę sie przekonać do htc ;). Przekona mnie ktoś? Może ktoś ma ten telefon?
  7. Villq

    Serwer FTP?

    Hihi ale odgrzebie starego temata ;). OK potrzebuję pomocy chcę sobie postawić serwer ftp tak żeby był dostępny nie tylko z locala. Na razie udało mi się postawić serwer tak żeby był widoczny w sieci lokalnej i wszystko pięknie działa. Ale teraz zaczynają sie schodki. Po pierwsze mam neo ze zmiennym ip ale to raczej nie jest problem. IP zmienia się tlyko po resecie rutera. I właśnie tu jest duży problem. Nie wiem jak skonfigurować ruter żebym mógł sie połączyć ze swoim kompem. W sieci mam podłączonych kilka komputerów. Używam programu serv-u. Trzeba przekierować jakieś porty czy coś? Mój ruter to d-link dsl2740b. I jeszcze jedno pytanie. Jak będę móg się później zalogować na swojego kompa. W tej chwili po wpisaniu w przeglądarke swojego ip zewnętrznego otwiera sie okienko z logowaniem do ustawień rutera. Przynjamnije tak sie dzieje jak wpisuję to ze swojego kompa, nie wiem co będzie jak wpiszę swoje ip z innego ip. Prosze o bardzo łopatologiczne wytłumaczenie jak to zrobić:). Więc jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli w ogóle ktoś zrozumiał o co mi chodzi? :) Sory za błędy stylistyczne ortograficzne, interpunkcyjne itp... :P:)
  8. Mam pytanko. RAzem z rowerem dostałem kilka części których nie jestem w stanie zidentyfikować. Może mi ktoś powiedzieć co to jest i do czego służą?
  9. Villq

    Buty - Pokaż swój styl :)

    A ja chodzę w czymś takim: Nike Air Affect Leather 021
  10. To siodełko właśnie akurat nie zapewnia komfortu podczas długich wycieczek ;). Po przejechaniu 40 Km miałem ochotę wsadzić sobie siedzenie do lodu ;DP. Ma ktoś jakieś propozycje odnośnie trochę miększego wąskiego siodełka? Dodam że w tej chwili mam San Marco Blaze Kółka były scentrowane od samego początku ale nie przeszkadza to zbytnio w jeździe. Hmm do serwisu na razie nie będę się wybierał bo w dzisiejszych czasach naprawdę trudno jst znaleźć dobry serwis. A na pewno nie pojadę do autoryzowanego serwisu Krossa. Mój kumpel oddał tam rower na przegląd i z powrotem dostał z jeszcze bardziej scentrowanymi kołami i rozregulowanymi przerzutkami o_O
  11. Po przejechaniu 250 KM muszę stwierdzić że to naprawde świetny rower. Jedyne zaobserwowane wady to źle zamontowana przerzutka przednia, trochę niewycentrowane kółka i w moim egzemplarzu jeden pancerz był trochę uszkodzony ale to akurat raczej wina firmy kurierskiej. wierzchnia warstwa pancerza jest w jednym miejscu pęknięta ale nie przeszkadza to w używaniu hamulców. Poza tym siodełko mogłoby być trochę miększe. Zdjęcia mojego Krossika:
  12. > No i jest jeszcze wentyl Presta, który jest stosowany zazwyczaj w lepszych rowerach i jest jeszcze cieńszy niż rowerowy ale nie wiem czym to można pompować.
  13. OMG ROTFL LOL... czy Ty jesteś trzeźwy? Sory ale z tego nic nie da się zrozumieć, może jak po Polsku napiszesz to postaramy się Ci pomóc ;)
  14. Nom niestety... ;/ ale nie będę się tym na razie martwił, a jak sytuacja z lakierem zacznie się robić tragiczna to sobie odmaluję . Zna ktoś jakieś dobre stronki o malowaniu roweru? ;)
  15. No i wybrałem Kross''a i jestem z niego bardzo zadowolony ;) Szczególnie że sprzedawca pomylił się i dostałem lepszą wersję niż powinienem ;P Zamiast przerzutki z tłu LX dostałem XT, poza tym dostałem też lepsze rogi i sztycę podsiodłową XD. Rower jest po prostu świetny - bardzo lekki, ma sztywna ramę, amortyzator spisuje się całkiem nieźle, przerzutki chodzą conajmniej bardzo dobrze tylko z tyłu według mnie powinna być zamontowana przerzutka z odwotną sprężyną ale i tak jest ok ;). Oponki są zrobione z kevlaru więc są w miarę lekkie, dobrze się trzymają podłoża szutrowego, nie wiem jak na innym podłożu ale na pewno sprawdzę ;) Hmmm... a co do wad... naprawdę ciężko coś wymienić ;P. Przednia przerzutka trochę ciężko chodzi i osoba słabiej wytrenowana może mieć problemy ze zmianą biegów z przodu i lakier mógłby być bardziej odporny na zarysowania. I chyba w sumie to wszystko. ;) Później może dodam trochę zdjęć.