Blasting_Power

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1227
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Blasting_Power

  • Ranga
    Przewodniczcy
  1. Z jednej strony lepsza grafika wymaga coraz więcej pracy nad modelami, ale z drugiej narzędzia do tej pracy też są coraz lepsze, więc nie ma aż takiej tragedii. Zresztą Crytek prezentował tech dema z bardzo mocnym proceduralnym generowaniem szczegółów, moim zdaniem trzeba bardziej iść w tą stronę, żeby artysta-grafik nie tracił czasu na dopieszczanie każdej kreski jak można to zaprogramować.
  2. Blasting_Power

    PlayStation 4 - lista gier

    No w sumie coś w tym jest, że jak PS3 zapowiedzieli z jego Cell, to był jakby większy szok, ale trochę spodziewałem się, że po tych trudnych początkach PS3 postawią teraz na x86, a to siłą rzeczy oznacza, że daleko przed high-endowymi PC uciec nie mogli, bo to pewnie coś od Intel/AMD, a nie ich własne rozwiązanie. Swoją drogą, kiedyś coś tam mówili o The Cell z 32 SPU.
  3. Szczerze przyznam, że mnie też to początkowo zaskoczyło, ale takie nieprzewidywalne zakończenia są najlepsze :), dlatego warto dać BoI szansę, bo wiele rzeczy okazuje się tam być zupełnie innych niż się to na początku wydaje.
  4. No może to trochę offtop, ale ok. Nie wiem, czy grałeś w angielską wersję, czy w polską (była z CDA z tego co pamiętam i sporo osób tylko w tą grało), ale w angielskiej
  5. Ja bym to określił bardziej jako mix TLoZ i szeroko pojętego Roguelike, bo jest masa przedmiotów, losowe mapy i praktycznie każde przejście gry jest inne, a różne kombinacje przedmiotów są dość ciekawe. Fabuła BoI rozwija się w sposób dość oryginalny, bo grę musisz przejść tak naprawdę kilkanaście razy, żeby zobaczyć prawdziwe zakończenie, zresztą wtedy to wszystko nabiera sensu jak w Braid, gdy dociera do Ciebie, że
  6. O jego Binding of Isaac można długo pisać... Na początku bardzo łatwo wrzucić tę grę do szufladki "silące się na kontrowersyjność", ale w tym przypadku naprawdę nie warto oceniać książki po okładce. Gameplay jest bardzo wciągający, historia wbrew pozorom dość ciekawa i skłaniająca do refleksji, a sposób jej opowiadania oryginalny i w pewnym sensie przypominający Braid (czyli wszystko zaczyna mieć sens na samym końcu gry, a gracz sam musi się wszystkiego domyślać na podstawie strzępków informacji, które też są podane jedynie w sposób pośredni). Do tego losowo generowane mapy + ciekawy gameplay i jest gra na długie godziny za kilka PLN.
  7. Bardzo ciekawie to wygląda, jak połączenie Dwarven Fortress, Terrarii, Minecrafta i Dungeon Keepera.
  8. Hmm z tego co widzę na filmikach, to przypomina trochę War of the Roses. Niestety to ostatnie przynajmniej na chwilę obecną (beta, ale premiera już za kilka dni), jest daleko w tyle za Mount & Blade: Warband. Wciąż jakoś żadna gra nie potrafi oddać walki tak dobrze jak właśnie M&B (choć jest w nim wiele błędów). W War of the Roses denerwujące jest "zbattlefieldowienie" polegające na dobijaniu/ożywianiu poległych i spawn pointy w miejscach gdzie znajdują się inni gracze. Ok, nie mam nic przeciwko temu żeby jakiś mały procent poległych dało się reanimować, czy trzeba by dobić, ale kurde każdego kto zostanie powalony w walce wręcz? A spawn pointy powinny być w określonych miejscach, mogą być zdobywane kolejne, ale nie że wpada jeden gość, a nagle wokół niego pojawia się cała horda za murami obrońców... No i jeszcze regeneracja HP :( Na plus można dodać różne bronie i dodatki do nich (np. różne metody naciągu kuszy), na minus to że broń dystansowa jest bardzo słaba i prawie bezużyteczna.
  9. Blasting_Power

    Two Worlds II

    Hmm kupiłem ostatnio w promocji na Steamie i w sumie gra od strony technicznej miejscami ciekawa (kombinowane czary, alchemia itd.), ale fabularnie niezbyt interesująca. Brak wyrazistych postaci to największy problem. Swoją drogą jazda konna to porażka...
  10. Nie dość że MMOFPS, to jeszcze free to play aka pay to win... Stalker był jedyny w swoim rodzaju, sprzedawał się chyba nieźle, miał rzesze fanów, a jak tak bardzo słabo u nich z kasą, to mogli i na konsole jakąś wersję wydać, a nie od razu anulować cały projekt. Niedobrze - już dwa FPSy które miały być czymś innym niż klonem COD (Prey 2, Stalker 2) anulowane...
  11. Steampunk i pochodne zdają się ostatnio zyskiwać na popularności, co jak dla mnie jest sporym plusem, a Dishonored już wylądował na mojej liście oczekiwanych gier.
  12. Blasting_Power

    Twórcy Guild Wars 2 mają plan na wiele lat

    Guild Wars bez tytułowego GvG to trochę głupio wygląda ;) Liczę na rozbudowane structured PvP właśnie. Może w dniu premiery nie wszystko będzie idealnie, w GW też nie było (przed PvP extreme weekendem dawno temu, zdobywanie umiejętności tylko w PvP było bardzo mozolne, było mało map itd.)
  13. Blasting_Power

    Twórcy Guild Wars 2 mają plan na wiele lat

    Serio tak olali PVP? :( Przecież to była esencja Guild Wars... Może to tylko tak okrojone na potrzeby bety?
  14. Blasting_Power

    Beta Diablo III otwarta dla wszystkich!

    DH jest świetny, ale ja na początek przejdę D3 Barbem facetem, bo z tego co czytałem chyba na Diablo 3 wiki, to ma być kanoniczna postać (jak Warrior w D1). Czytałem też gdzieś że jako jedyny urodził się przed zniszczeniem Kamienia Świata (dlatego reszta taka młoda) i jest duże prawdopodobieństwo że to ten sam Barbarzyńca, który ubił trójcę w D2 ;) No i muszę przyznać, że dwuręczny miecz w połączeniu z leap i cleave oraz latającymi kawałkami potworów robi wrażenie ;)
  15. Blasting_Power

    Beta Diablo III otwarta dla wszystkich!

    Widziałeś gdzieś tam 3 minutowy summon Bahamuta, albo planety pękające od uderzenia pięścią?