ASTAR12

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    80
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ASTAR12

  • Ranga
    Przodownik
  1. ASTAR12

    S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - recenzja

    Stalker jak jest taki, są dwa wyjścia można tej gry nie lubić lub ją kochać z całą jej niedoskonałością, ale na pewno nie można przejść koło niej obojętnie. Gra jest już kultowa i to raczej się nie zmieni co najwyżej może stracić wiernych fanów jak będą tak dalej chałę odwalali. CoP jest dość średnią grą, a właściwie dodatkiem. Ma swoje bolączki jednak i tak bardziej podoba mi się niż nowy wolfenstei który jest totalną klapą i do starego RTCW się nie umywa pod żadnym względem.
  2. ASTAR12

    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

    Wydana była na 1.0003 ale lepiej zrobić Update do najnowszej łatki 1.0006
  3. Zalecane wymagania są nieco wyśrubowane ale jestem ciekaw czy to odnosi się do Full HD czy HD Redy bo inaczej czeka nas przesiadka na 5870. Ja się nie martwię AMD 9950 BE 4 GB 1066 i 4870X2 powinien to pociągnąć w HD Redy co najwyżej trzeba będzie zamienić XP na Win7. Mam nadzieję że nie odwalą znowu kichy z dubingiem jak było to w CS na początku.
  4. ASTAR12

    Wolfenstein - temat ogólny

    Niestety gra jest beznadziejna, praktycznie pod każdym względem. Stary dobry RTCW miał klimat a to badziewie kompletnie żadnego, fabuła od biedy mogła by być. No i ta grafika jest zbyt lukierkowa zamiast mroczna i tajemnicza. Szczególnie nieudały im się chropowate powierzchnie za dużo i za duże chropowatości wygląda to beznadziejnie. Stalker miał z tym spory kłopot ale chropowatości były małe i było można to olać bo w sumie jeszcze to jakoś wyglądało. Co do grania jedyna sensowna mapka to podziemia farmy i nic więcej 3/4 akcji w mieście może jak była by to jedna mapa obejmująca całe miasto można by to było przełknąć od biedy. Upy do broni kolejna porażka to nie stalker w zasadzie wszystkie wynalazkowe bronie można olać podczas normalnej rozgrywki są praktycznie bezużyteczne jedynie na bosów. Z broni najbardziej brakuje mi tu FG-42, no i ten celownik MP-43 kto to wymyślił. Kolejna gra z typy zagrać raz i wywalić do kosza, coś na poziomie gierek robionych przez City Interactive.
  5. Źle wczytują się granice mapy, i dlatego zabija cię promieniowanie, miałem coś podobnego w barze pole anomalii co znajduje się za areną przeniosło się na ścieżkę do magazynów, ale była fajna zabawa z omijaniem anomalii.
  6. ASTAR12

    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

    Jedno usprawnienie mogli by dodać które nie było chyba w żadnym modzie, a mianowicie latarkę montowaną na broń. Bo to światełko montowane na czole to jest beznadziejne zwłaszcza jak gra się dla zaostrzenia klimatu na obniżonej jasności wszędzie jest ciemno jak w d...
  7. Skończyłem SoC po raz pewnie enty ale nadal nie wiem jak otworzyć drzwi koła snajpera po drodze do zwęglacza. Fotka nr 1, komuś udało się je otworzyć. Po otwierałem te drzwi które dały się w zweglaczu niema tam nic ciekawego poza ścianami fotka nr 2 i 3. Wyjątek to drzwi w samym zwęglaczu tam jest pomieszczonko podobne do tego przy schodach na dolny poziom zwęglacza które otwieramy kodem 342089, z tą różnica że tam nic niema.
  8. ASTAR12

    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

    Nie wyobrażam sobie grania w stalkera na konsoli.
  9. ASTAR12

    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

    Co sądzicie o nowym HUD-dzie, screenów jest już sporo więc można już powiedzieć czy się podoba czy nie. Powiem tak nowy HUD podoba mi się bardziej od tego z SC ale nieco mniej niż z SoC. A wy jakie macie zdanie.
  10. W pełni otwarty świat nawet na najnowszych kompach to mrzonka chyba że pozbawić go praktycznie wszystkiego (zabudowań drzew itp, czyli zmniejszyć liczbę wielokątów do ogarnięcia przez silnik gry). Co do FC2 to tam naprawdę szerokość mapy jest wielkości połączonego kordonu i wysypiska lub samego kordonu tylko że drogi są kręte jak serpentynki i dlatego wydaje się że nie wiadomo ile przejechaliśmy. To raczej stalker ma bardziej otwarty świat. Stworzenie otwartego świata w stalkerze ma pewne ograniczenia, to rzeźba terenu i już sztuczne ograniczenia w postaci płotów i murów oraz to i pomiędzy kokacjami można upchnąć zupełnie nowe lokacje więc aby przejść z kordonu do elektrowni to było by co najmniej 10 lokacji.
  11. Na co ty narzekasz, początek prypeci pierwsze skrzyżowanie i na dzień dobry podczas walki z monolitem po jednej i po drugiej stronie kontroler w 5s egzo się skończyło i niemal wszystkie apteczki pozostała jedna i z dwa opatrunki. Ledwo zdołałem zabić jednego kontrolera a tu zaczyna się zwarcie i zaczyna atakować drugi kontroler, niema się gdzie ukryć przed zwarciem, dobrze że pestek po zęby miałem i antyrada. Bilans akcji egzo na szrot, pozostał jeden bandaż i kilka anty radów, połowa pestek wyparowała AK tylko na złom. Akcja na 1000% miodności i mały zawał serca. Troszkę takie akcje denerwują w danej chili ale potem pamięta sie je na długi i żałuje że nie udało się czegoś podobnego zrobić jeszcze raz.
  12. Pierwszy artefakt jest jak wiadomo przy wyjściu z bazy CS,potem masz toksyczną chmurę na drodze do mostu kolejowego, rozpaloną ziemię przy placu marszowym, oraz niedaleko elektro anomalie pomiędzy placem marszowym i bazą renegatów są jeszcze 2 skupiska anomali na bagnach pomieddzy placem marszowym i wyjściem do kordonu ponadto jeden artefakt można uzyskać w trakcie zadania mamy go odzyskać, można go używać jednak nie da się do sprzedać.
  13. To nawet nie wybieraj się w inne lokacje bo będzie jeszcze gorzej, skoro komp ledwo obsługuje bagna.
  14. I coś takiego było, wybiłem wszystko co się ruszało i nie zdążyło uciec, mod całkiem niezły jeszcze miałem zwarcie w elektrowni na ostatniej mapie w trakcie najlepszej jadki na monolicie i to samo w prypeci gdzie potworek ten od telepatii wykończył mi egzo doszczętnie i zaraz zwarcie dobrze że w plecaku jeszcze trzy kombinezony miałem. Jednak najfajniej było podczas wejścia do elektrowni gdzie można było sobie pochodzić i nie było licznika zwarcia jak w SoC. Gdyby SoC taki był od razu jak OL, po prostu miodność 200%.
  15. Bischop gdzie znaleść ostatni teleport w elektrowni na OL2.2. Gram jestem przy ostatnim teleporcie jaki był w SoC ten po którym jest filmik jak striełok rozwala świadomość Z a tu dupa teleport przenosi mnie na Ziemię i nie wiem gdzie szukać teleportu aby ukończyć grę.