otto-b

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O otto-b

  • Ranga
    Robotnik
  1. otto-b

    Promocje Okazje Wyprzedaże - w MM , EMPIKACH itp.

    jak ktos szuka klasycznych gier Blizza w dobrych cenach, to na inmudo mozna kupic wersje elektroniczne (rejestracja na battlenecie): http://www.inmudo.pl/product/qxttq2_ http://www.inmudo.pl/product/mxttq6_
  2. mozna to podsumowac jednym zdaniem - smutne lecz prawdziwe, tylko tym razem w odroznieniu od wczesniejszej sytuacji, praktycznie zero oficjalnej sensownej reakcji (odpowiedz z bledami crc jest na poziomie komputer swiat...) a ta dotyczaca uszkodzonych elementow - bez komentarza...
  3. hehe, przeczyta w poniedzialek po 9 :D, teraz tylko narazeni jestemy na bana od modka, za nagdorliwosc w temacie - jak watek kolegi, ktory wylal swoje zale, przykre.
  4. problem jest szeroko opisany, a rozwiazanie banalne - prosty przekaz na stronie sprzedawcy o zaistnialym problemie, dokladnie nie chodzi o to ze winny jest gram, tylko ze poraz kolejny mamy problem z niedorobkami. wydajac 230 zl na unikalna rzecz oczekujemy najwyzszej jakosci, co zdecydowanie nie ma tu miejsca.
  5. ale, ze tak po 17 w piatek? musisz poczekac do poniedzialku, w godzinach "roboczych", wtedy ktos zajmie sie Twoim problemem, drzewiej bywalo inaczej.....
  6. moze - to tu mamy "luzackie" wyjasnienie tematu http://tinyurl.com/6xx8wm2
  7. w sumie mogli od razu dodac w kolektorce zestaw ala adam slodowy - szpachla, farba i byloby po klopocie ;)
  8. ... ale jaki chill out? za 230 zl - poobijana glowa Geralta, uszkodzone pudelko i artbook? idz do sklepu i kup plecak z jednym trokiem - fajnie?
  9. mozna czekac i mozna tez ulatwic wszystkim zycie - wystraczy zestawic posta na forum w widocznym miejscu czy wyslac maila z informacja co zrobic w przypadku uszkodzonych elementow. jedno proste dzialanie, a o ile mniej balaganu. a moze jednak to wstyd napisac otwartym tekstem ze jest drobny problem?
  10. ten news to oczywistosc - maja produkt na wylacznosc i musza go sprzedac, wiec w czasie najblizszych kilku tygodni/miesiecy bedziemy doswiadczac roznego rodzaju akcji promo ;) tak czytajac te wszystkie komentarze dotyczace uszkodzonych elementow kolektorki - fajnie byloby otrzymac od wydawcy i sprzedawcy jakas informacje na maila z wyjasnieniem tej sytuacji i co nalezy zrobic w takim przypadku. czasami warto zareagowac wczesniej niz pozniej tlumaczyc sie przed niezadowolonymi uzytkownikami, ale to moze zbyt duze wyzwanie...
  11. bardzo brzydko to wyglada, jesli tak maja przedstawiac sie elementy kolektorki za 230 zl to wstyd. ps. a moze w takim wypadku powinien byc dokladany zestaw malego malarza i kazdy moglby sobie pomalowac Geralta sam.
  12. licznik nie jest potrzebny, zobaczymy przez ile miesiecy EK bedzie dostepna w sklepie :D
  13. to ze w pierwszej kolejnosci zostaly wyslane pozniej zamowione egzemplarze to trudno, ale czy nie mialo tak byc ze numerowane bedzie tylko 1000 pierwszych sztuk?? a okazuje sie ze numerki maja wszystkie kolektorki - to nie jest w porzadku, prosimy o wyjasnienie!
  14. a jestesmy w UE i marchewki maja okreslone standardy (dlugosc i srednice) wiec powinny pasowac do naszych wypasionych talerzykow, jak nie beda to mamy od razu zmieniac talerzyki?
  15. zgadnijmy, ze bedzie to World in Conflict - gra z pewnej promocji, ktora byla juz chyba we wszystkich liczacych sie sklepach z grami....