Miko1985

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    28
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Miko1985

  • Ranga
    Robotnik
  1. Można rozdeptać przeciwnika.
  2. A ja mówię jak ja to odbieram, każdy może odbierać grę inaczej, kwestia gustu. Zadania w każdej grze są takie same i to nie tylko w MMO. To są zwykłe ograniczenia interakcji, możesz tylko pogadać z NPC (czyli wszystkie dialogi, misje z przesłuchaniem czy dostarczeniem przedmiotu), zabić go (czyli zabij X przeciwniku Y) niczego innego nie zrobisz w obrębie NPC. Jedyne co mogli by dodać ta jakieś wyścigi, to by była jakaś nowość. Nie grałem wcześniej, wiec nie wiem, ale sporo czytałem oficjalne forum i część osób twierdzi że, gra wyglądała lepiej, poza tym nie wszystkie opcje graficzne były jeszcze do ustawienia, np AA. Co do modeli drzew to nie wiem co w nich kiepskiego: http://evil-wizards.org/swtor-wiki/images/thumb/a/a4/SWTOR_TythonVillage.jpg/500px-SWTOR_TythonVillage.jpg Żeby nie było. Mi ten styl graficzny się nie podoba (grafika jak z komiksu) wole fotorealizm, ale od strony technicznej nie mam nic do zarzucenia tej grafice (poza niektórymi teksturami które mam nadzieje będą w wyższej rozdzielczości) a efekty cząsteczkowe są naprawdę świetne, szczególnie eksplozje u Bounty Hunter''a. Im wyższy lvl tym więcej skilli budujących rage, więc nie musisz klikać cały czas 1, poza tym niektóre ciosy się uzupełniają efektami co też zmienia podejście do walki. Rózie klasy mają inny sposób budowy staminy/many wiec gra Sith Warrior''em i Bounty Hunter''em sporo się rożni. Masz jeszcze teleport raz na 30 minut ;) Z tego co piszesz to wynika że żadna gra Ci nie dopasuje bo nie lubisz rajdów ani PvP więc nie wiem jaki chciał byś end content. Zakładam że gier wyścigowych też nie lubisz ba tam się tylko jeździ a FPS nie lubisz za ciągłe strzelani, no i RPG za dialogi :P To znaczy tylko że gra miała dużą popularność i dzięki temu EA będzie mogło przygotować odpowiednią ilość serwerów na start gry. Chcesz realności to idź do wojska. Gry MMO opierają się na mechanice rzutów kostek, jak papierowe RPG, inaczej tego nie zrobisz przy takiej ilości graczy, to nie jest FPS. Nie rozumiem tego zarzutu, nie widzę żadnej różnicy w sterowaniu między ta grą a innymi MMO.
  3. Pokaż mi grę w której zadania wyglądają inaczej. To była beta, nie dali wszystkich tekstur w maksymalnej rozdzielczości bo by ludzie nie pobrali gry na weekend. Stali testerzy potwierdzą że wcześniejsze testy wyglądały lepiej. Grałem Sith Warrior''em i Bounty Hunter''em i nie miałem i nie miałem żadnego oczekiwania miedzy atakami. Sprint dochodzi na wyższym lvl, jest nieograniczony i działa tylko poza walką, od 25lvl masz "wierzchowce" a od 1 lvl możesz korzystać z taksówek PvP, rajdy, wszystkie heroiki, grupówki i zadania w kosmosie odnawiają się codziennie. Grałem 3 dni, na serwer czekałem tylko 1 raz jak mnie wywaliła za AFK, czekałem 15 minut. Ponownie, każde MMO tak ma, taka mechanika, jak byś mógł odskakiwać od strzałów to klasy zasięgowe nie miały by żadnych szans w walce. Mogło by być lepiej ale tragedii nie ma, niektórych opcji jest kilkadziesiąt, detale na twarzach u ludzi to ponad 30 pozycji a poza nimi masz jeszcze blizny i tatuaże. te dla Sith Warrior''a i Bounty Hunter''a mi się podobają. Ja biegałem WSAD, a po kliknięciu bocznego przycisku myszki odpala się auto bieganie. UI jest dobre, czytelne i funkcjonalne, ale rzeczywiste niema za wiele do konfiguracji.
  4. Oczyścicie że najlepsza jest ciemna strona mocy.
  5. Jeszcze jest taki pistolet: http://allegro.pl/crown-playstation-move-hand-gun-ps3-i1203214771.html Trochę przypomina Mass Efecta
  6. Cena jest za duża, ale Move na PS3 kosztuje tyle samo, żeby w pełni cieszyć się Move''m trzeba mieć 4 urządzenia. Kamerę, 2 różdżki i kontroler pomocniczy. Część gier korzysta z dwóch różdżek dla 1 gracza. A jak chcemy zagrać z kimś, to kontrolery trzeba przemnożyć przez ilość graczy ;) W X360 płacisz raz i nie musisz się martwić o kontrolery dla kolegów. Tak więc licząc po cenie promocyjnej z Gram.pl wychodzi: 200 (kamera i różdżka nr1) + 130 (różdżka nr2) + 90 (kontroler pomocniczy) = 420zł Więc jak widać cena identyczna, bo na Xbox''a też będą promocje w sklepach ;) A w przypadku PS3 cena się zwiększy jak chcemy grać w kilka osób. Mimo tego i tak wole PS3 bo lepiej się nadaje do "dorosłych"gier.
  7. Miko1985

    Co z tym nowym Xboksem?

    Tu nie ma żadnej rozbieżności. Nie będzie nowej konsoli, będzie odświeżona wersja. Tak jak np. obecny jasper. Zmniejszą prondożerność ,technologie na mniej nanometrów, może gabaryty też i będzie slim. Tyle, żadna nowa konsola, po prostu stara z wydajniejszymi (ale nie mocniejszymi) podzespołami. I to jest potrzebne dla MS i dla klienta z 1 prostej przyczyny. Każda zmiana produkcyjna niesie za sobą obcięcie kosztów produkcji a co za tym idzie istnieje duża szansa na to ze klient zapłaci mniej za konsole która będzie mniej awaryjna i będzie się mniej grzała. Tak więc nie strasznie ludzi że będą musieli kupować nową konsole bo gry im nie pójdą czy inne brednie. Ze smutkiem zauważam że od jakiegoś czasu nawet "prasa branżowa" zaczyna przypominać pudelka :/
  8. Ciekawe jak to liczyli. Czy to jest czysty zysk, czy kwota jaka wydali gracze. Druga sprawa to to że z przy 12 milionach aktywnych kont WoW ma rocznie 2 miliardy dolarów + kasa za podstawkę, dodatki i abonament za poprzednie lata. Obydwie gry ma ten sam wydawca więc z jedne strony może łatwo kłamać a z drugiej po co by to robił.
  9. Miko1985

    Star Wars: TOR MMO bez abonamentu?

    Nawet gdyby można było kupować bronie i inne przedmioty to przecież i tak w każdym MMO można. Jedyna różnica jest taka że w WoW kasa idzie do koreańskiego farmera a nie do producenta gry.
  10. Miko1985

    Pierwsza zapowiedź nowego MGS-a

    Wszędzie widzicie Xboxa :P a ten znaczek to standardowe oznaczenie power buttona które występuje w 99% sprzętu elektronicznego. http://images.google.pl/images?hl=pl&q=power+button&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title
  11. Miko1985

    CDP RED robi jeszcze dwie gry!

    W tym wywiadzie jest mowa o 3 projektach: http://polygamia.pl/Polygamia/12,95387,6016817,Wiedzmin__Rise_of_the_White_Wolf___wideo_wywiad_z.html
  12. Tamten artykuł czytałem dawno temu i nie mam do niego linka, ale znalazłem nowy, z jeszcze ciekawszymi danymi: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
  13. Powtarzasz częsty błąd który sam kiedyś popełniałem. Ludzkie oko da się oszukać filmem z 24fps, ale te klatki są specjalnie przygotowane (rozmyte) zatrzymaj sobie klatkę w filmie to zobaczysz, w grach tego nie ma. Tam każda klatka jest ostra i człowiek może łatwo zobaczyć różnice w płynności np. podczas szybkiego obrócenia się w FPP. Znam ludzi którzy wyłapują różnice między 60 a 80 fps. Badania dowodzą że ludzki oko jest w stanie zarejestrować nawet 200fps. 90% gier na Xboxa ma ustalone fps na 60. Tyle samo mają gry na PC po włączeniu VSunc. Dlatego też 60 klatek uznaje się za standard do grania. Dlatego proszę o nie powielanie błędu o płynnym obrazie z 24fps, to dotyczy tylko filmów i ma się nijak do gier.
  14. anadim nie trzeba podawac zadnej karyt kredytowej, wybiersza w opcjach placenie przez poczte czy cos w tym stylu i grasz miesiac za darmo. Po zalozeniu konta mozesz wejsc jeszcze raz w opcje i skasowac wszytskei dane tak zeby zaden rachubek do ciebie nie przyszedl. Mi zalozenie konta zajelo 5 minut wiec zamiast pisac glupoty o tym jak to trudno sie rejstrowac i czego to nie trzeba miec to poczytaj dokladnie co masz do wyboru przy rejestracji.