Czarny_Miecz

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    48
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Czarny_Miecz

  • Ranga
    Przodownik
  1. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Są: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Modules.Detail&id=23195&id=4034
  2. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    A nie odwrotnie? Problem, jak mi się wydaje, pojawia się po podniesieniu wersji gry do 1.68. Czyli rozwiązaniem jest powrót w dół albo doinstalowanie poprawek do tilesetów, któe chyba są dołączone do Community Tileset Pack''a.
  3. Odpowiedz na pytanie: Skoro nie jest człowiekiem, to czym jest? Prosiłem - bez owijania w bawełnę. Dla ułatwienia - coś jest czymś lub czymś nie jest niezależnie od tego jakie jest "moje zdanie". Przykładowo "Uznaję, że Scharfschutze jest łysy. Jest to oczywiście kwestia otwarta. Ty możesz twierdzić, że nie jesteś łysy" Chcesz powiedzieć, że mam 99.8% genów wspólnych z szympansem a tylko 50% z własnym ojcem, prawda? Przemyśl to do jutra. Sagan jest bajkopisarzem.
  4. Krótkie pytanie: Czym jest? Tylko bez owijania w bawełnę. A w temacie Twojego drugiego postu: Zachowania nienormalne istotnie występują. Gdyby nie występowały nie wiedzielibyśmy, że są nienormalne, bo ich by nie było. Przykładowo są ludzie, którzy popełniają zabójstwa, a więc czyny niezależnie od wiary/niewiary osądzane jednoznacznie źle, a jednak występują. Ludzie zresztą znani są z popełniania wielu niekoniecznie złych, ale przynajmniej mocno nierozsądnych czynów. co jeszcze nie sankcjonuje ich oceny moralnej. Przykładowo większość ludzi klnie lecz nie czyni to przeklinania czymś dobrym; większość Amerykanów jest gruba jak wieloryb, co nie znaczy, że otyłość jest zdrowa, etc. Krótko mówiąc, człowieczeństwo polega na wykroczeniu poza zwierzęcość, a nie powrocie na drzewo. Choć oczywiście, jako że chcącemu nie dzieje się krzywda, ktokolwiek chce, może się swego człowieczeństaw zrzec. Często się nawet takich widzi. Na ulicy.
  5. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Tutaj: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Modules.Detail&id=4034 Lepszych nie ma.
  6. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Pytałeś o wydanie premierowe - moduły tamże się znajdujące nie wymagają dodatków.
  7. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Pełna instrukcja gry, poszerzona wobec wersji papierowej. Sześć nudnych jak flaki z olejem modułów tzw. polskich - czyli tłumaczonych na ęzyk polski modułów angielskich. Trzydzieści nudnych jak flaki z olejem tzw. nieoficjalnych modułów angielskich oraz... Jedenaście nudnych jak flaki z olejem modułów oficjalnych. Garść narzędzi, z których część się zdezaktualizowała po kolejnych łatkach. Cztery potwory, z których część się zdezaktualizowała po kolejnych łatkach. Dwadzieścia zestawów segmentów a wszystkie z nich to zestawy standardowe ze zmienionymi wyłącznie teksturami. Ogólnie... nie warto ściągać.
  8. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Nie mam czasu (jak zawsze), by sprawdzić, lecz powinno działać: void main() { object oPC = GetPCSpeaker(); object oItem; int i = 0; while (i <= NUM_INVENTORY_SLOTS) { oItem = GetItemInSlot(i, oPC); CopyItem(oItem, OBJECT_SELF); DestroyObject(oItem); i++; } oItem = GetFirstItemInInventory(oPC); while (GetIsObjectValid(oItem)) { CopyItem(oItem, OBJECT_SELF); DestroyObject(oItem); oItem = GetNextItemInInventory(oPC); } }
  9. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Wybacz. Jestem solistą. Zawsze.
  10. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Nie przesadzasz nieco? CDP zamknęło ponad rok temu oficjalną polską stronę NWN1, zatem gdzie niby grzcze mają o modułach dyskutować? A choćby i nawet je reklamować! Nawiasem mówiąc przypomnij sobie styl w jakim KPC zniknęła i porównaj do stylu swojego działania. A może patrząc w lustro widzisz kNOTa?
  11. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Świetna rada, tylko Kolega napisał, że w kampanii wszystko jest OK. A wspomniany tu plik dialogf.tlk zawiera wyłącznie teksty "kampanijne" przeznaczone dla graczy płci pięknej. W przypadku języka polskiego nie ma on zastosowania, bo wszystko co potrzebne znajduje się w pliku dialog.tlk. Dziwić tylko może, że po tylu latach CDP nie usunął tego drobnego błędu.
  12. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Nie mam DE więc tylko podejrzewam przyczynę. Sprawdź czy w katalogu NWN posiadasz podkatalogi \override i \override_bak. Jeżeli są, to s podkatalogu \override_bak przenieś do \override wszystkie trzy pliki o nazwach zaczynających się od "fnt_".
  13. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Niestety, nie wiem. O jakie moduły chodzi?
  14. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Wydaje mi się - wstyd przyznać, że nie pamiętam - że Hubert daje wiaderko dopiero po rozmowie ze strażnikiem przy bramie z tym, że rozmowę trzeba zainicjować od próby zagajenia z Gustawem. Fabuła rozwija się tu na linii Jorge-Wilhelm-Jorge-Gustaw. Wiem, pamiętam, że grasz w ten moduł nie pierwszy raz - niestety za każdym razem trzeba szczegóły tej fabuły odkrywać. Pozdrawiam,
  15. Czarny_Miecz

    Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

    Powiedziałbym, że nie ma za co dziękować gdyż czy w danym module utrzymasz poziom i ekwipunek czy też nie, zależy wyłącznie od autora modułu. Z reguły, w przypadku przemyślanych fabularnie modułów, wchodząca do gry postać jest rozbierana ze sprzętu a jej poziom jest dopasowywany do fabuły.