mariopuzo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O mariopuzo

  • Ranga
    Obywatel
  1. żebrolajiki, ale poproszę ;)
  2. mariopuzo

    egaming w Polsce

    bar esportowy: http://padbar.pl prohouse http://ministryofwin.com oba biznesy w pl oba zarejestrowane, coś więcej priv.
  3. Antyspam przez zarejestrowane u nich konto? Nie sądze, poza tym zwróćcie uwagę, że grę zakupiły czery osoby i wszystkie które nie mogą grać są traktowane w ten sam sposób. Dla tego w tytule postu jest mowa o IGNORANCJI. Dodatkowo rozmowa telefoniczna nie przynosi żadnego rezultatu a to już zwykłe ignorowanie klienta=brak klienta. CZEKAM NA ODPOWIEDŹ KOGOŚ Z CD PROJEKT, CIEKAWE CZY SIĘ ZNAJDZIE? POKIBICUJECIE?
  4. @asior34 - dzieki ale wolę skorzystać z rady SadraX i czekac na reakcję inaczej REAKCJE SERWISU.
  5. PRZECZYTAJ CO NAPISAŁEM!!!! WŁAŚNIE DLATEGO, ŻE JAKO POMOC NAS OLEWAJĄ I NIE ODPOWIADAJĄ NA MEILE WRZUCIŁEM POSTA. MAŁO TEGO DZWONIŁEM DO NICH I CO POPROSILI O MEIL A I CO ZNOWU OLEWKA I TAK OD DWÓCH TYGODNI MAM PRAWO POCZUĆ SIĘ TROSZKĘ NIEKONFORTOWO? CHYBA TAK.
  6. Zakupiliśmy grę w czterech egzemplarzach. Mieliśmy pograć w sieci. Gra tylko jeden bo tylko jeden cd key działa tzn. Serwer go nie wyrzuca. W odpowiedzi na meile pisane do pomocy cisza, w rozmowie telefonicznej prośba o wysłanie meila i tak w kółko. Każdy jest traktowany w ten sam grzeczny ale nic nie zmieniający sposób. Mam więc pytanie kto i w jakiej ilości sprzedał klucz piratom?, babci klozetowej czy komu tam. Jaki jest sens funkcjonowania pomocy jeśli jej nie ma? Gdzie jest profesjonalizm firmy? Nawet jeśli wina nie leży po jej stronie, bądź nie ma możliwości wyeliminowania problemu to z zasady powinna wymienić egzemplarz na nowy, koszt nie wielki bo tylko 19,90. Ale może trzeba było by wymienić z tysiąc egzemplarzy a to już 20 000,00 bez 100 zł. Tracicie klientów panowie i przekonujecie ludzi do piractwa. Po co wydawać pieniądze jak można sobie z sieci ściągnąć i grać na pirackich serwerach? A że taka gra nie ma wsparcia technicznego? No to co WASZA też nie ma…… NO COMENTS.