Bad_Moon

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Bad_Moon

  • Ranga
    Robotnik
  1. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    pytanko: czy ktoś robił epic questa The Greater of Two Evils? Szczególnie te subquest w Ostlandzie. Interesuje mnie czy ktoś znalazł i zniszczył Doctor''s Plagued Cache w Wolfenburgu (Ostland PQ Ch7). Jeśli tak to może pamięta gdzie, bo sam mam z tym problem :)
  2. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    NIE wybieraj [EN]Eltharion, bo się szybko zniechęcisz. lagi wieczorem są masakryczne, szczególnie na sceneriach, bądź byle potyczce pvp. Wychodzi na to, że serwer nie jest przygotowany na tak dużą ilość graczy i co jakiś czas się zawiesza, muszą go wyłączać, etc... porażka... gdyby nie to, że mam tu już 24 lvl i od nowa nie mam sił zaczynać gdzie indziej to bym zmienił serwer....
  3. EVE online to zupełnie inny target niż WoW czy WHO. EVE kierowane jest głównie do ludzi doroslych, zresztą najwięcej grających w EVE to przedział 27-40 lat, ludzie z własnymi rodzinami, nierzadko będący menadżerami korporacji, czy właścicielami firm. EVE swoim poziomem trudności i stopniem skomplikowania, a także systemem próbującym (dość skutecznie zresztą) odzwierciedlić rzeczywiste mechanizmy rynkowe powoduje, że sporo osob szybko się zniechęca do tej gry (szczególnie młodszych). Ba... znam takich, którzy zniechęcili się już tutorialem :) EVE to pod pewnymi zwględami świat wyjątkowy: tylko jeden serwer, na którym gra całe comunity rynek, popyt i podaż kształtują tylko gracze. jedynie podstawowe surowce są generowane przez serwer, cała reszta, począwszy od postawowych statków typu fregata tier1 na tytanach kończąc, wszelakie wyposażenie do statków, struktur, etc tworzona jest tylko przez graczy. Jak nigdzie indziej w tej grze olbrzmie rzesze graczy zrzeszone w alliacach, niczym państwa, walczą o wpływy w galaktyce - floty liczące nierzadko 200-400 osób ścierają się o poszczególne systemy, regiony, granice "państw" przesuwają się bez przerwy - obserwowanie tego, a jeszcze lepiej uczestnictwo w takim przedsięwzięciu (a są to przedsięwzięcia czasem planowane miesiącami) jest unikalnym doświadczeniem. Oczywiście nie chce tu dyskredytować innych MMO jak GW czy WoW. To po prostu zupełnie inne gry. Inne oczekiwania. Zresztą zacząłem dośc intensywnie pogrywać w WHO i się świetnie bawię :) Po prostu w żadnym innym MMO nie doświadczyłem takiego zastrzyku adrenaliny i emocji jak w EVE online.
  4. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    zapytanko: od 6 poziomu gildia ma możliwość "zalożenia" swojej tawerny, w której są kupcy itd... gdzie taką tawernę mozna zalożyć (po stronie orderu)? W stolicy rasowej? Np w Altdorfie? W którym miejscu?
  5. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    gdzieś rzuciło mi się w oczy, że na każdej planszy mozna znaleźć 10 miejsc, w których mozna znaleźć tzw tome lore. ma to niby zachęcić do eksploracji całej mapy danego chaptera. Znalazł już coś ktoś takiego? ostatni slot taktyk własnie jest zarezerwowany dla "tome lore". Co dają te taktyki? co do itemków: jedyne purpurowe itemki, które znalazłem to byly na razie komponenty do robienia talizmanów :D i kilka na aukcji :) gram po stornie orderu, no i na nieszczęsnym eltharionie..
  6. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    lool.. zbierz ekipę i zrób orderowi to samo, a nie narzekasz :)
  7. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    kup sam i stwierdź.. miesiąc darmowengo grania myślę pozwoli wyrobić Ci osąd.
  8. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    dobre :))))) z tych słów wynika zatem, że ludzie, którzy poświęcają więcej czasu na graniu w WAR - "tłuką moby". Nie są w stanie zaś "dobrze pojmować tej gry (twoje jest najlepsze), mieć refleksu i zmyslu taktyki" - bo grają po 12h dziennie :) zaiste, skąd takie stwierdzenia? wynikłe z doświadczenia? No ale jakie może mieć doswiadczenia ktoś kto gra tylko 1-2h dziennie na temat psychiki i zachowań ludzi grających po 12h? :]]] no chybaże wczesniej się grywało.. hehehe.... to ma być merytoryczny argument? brakuje to sięgamy do wyświechtanego tekstu: " to tylko gra"? wiem, że to tylko gra.. mam rodzinę, dzieci, pracę, graniu poświęcam jakieś 2-3h dziennie, jak mam czas :) naprawdę nie musisz mnie pod tym względem uświadamiać :) nadal nie widzę różnicy - dlaczego mieliby być faworyzowani "niedzielni" gracze w stosunku do tych, którzy poświęcają danej grze swój caly wolny czas (ich wybór)
  9. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    Selv wrote: Dlaczego ja grając powiedzmy 2h dziennie mam być skierowany na odstrzał przez graczy którzy grają 12h? lol.. a dlaczego mialoby tak nie być? Idąc tym tokiem rozumowania mogę zapytać: dlaczego ja pracując powiedzmy 2h dziennie mam zarabiać mniej od gościa pracującego na tym samym stanowisku 12h dziennie? Spędza tyle czasu w tej grze więc nie ma coś z tego. niech widzi, że warto ten czas na granie poświęcac.
  10. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    generalnie nie jestem fanem MMO. jedynym MMO, które mnie przyciągnęło na dłużej niż miesiąc,dwa było (i jest nadal) EVE Online, które w moim mniemaniu bije te wszytskie WoWY, WARy, L2, etc na głowę... no ale wracając do WAR. Głównym powodem, dla którego zacząłem grać w WAR jest rozbudowany dość system pvp (tu zwany rvr) - możliwość rozwoju postaci bez ganiania za mobkami i uganiania się za debilnymi questami, od których aż tłoczno we wszelakich Lineagach czy WoWach. W WAR też jakoś szczególnie nie odbegają mechaniką od normy, ale ich tlo fabularne jest zdecydowanie ciekawsze.. mroczniejsze... i koncentrują się na pokazaniu różncyh oblicz wojny i wiążących się z nią dramatów. nawet jak muszę biec zebrać jakieś durne kwiatki to nie dlatego, bo ma takie widzimisię zielarka, tylko dlatego, że tuż obok healer ma tłum ciężko rannych żołnierzy i bez tych ziół umrą.. mało kto na to zwróci uwagę (większosć zapewne kliknie pobranie questa bez wczytania się w opis, po czym poleci do zaznaczonego obszaru, klepnie co trzeba i wróci), ja jednak jako wieloletni fan WFRP (z ponad 15toletnim stażem) lubię się wczytywać w tlo fabularne WARa. Robię to oczywiście w przerwach pomiędzy esencją tej gry czyli RVR...OPEN RVR... wolna amerykanka, aczkolwiek gdy wkraczasz na tereny przeznaczone dla niskich lvl i jesteś zbyt silny to zamieniasz się w kurczaczka.. raz mi się to zdazylo.. było zabawnie :) Open rvr najbardziej przypomina mi to co znajduję w EVE online - czyli musisz być twardy, naprawdę kumaty i sprytny i mieć szeroko oczy otwarte aby przezyć w świecie (dobra, w WAR podczas smierci nic się nie traci więc żadnej adrenaliny w człowieku nie wydziela).. na własnej skórze odczułem rajdy wyżej levelowanych gości na public questach. .teraz sam robię podobnie, gdzie nie biegnę mam świadomość, że w każdej chwili możesz natknąć się na kogoś silniejszego, kto Ci za chwilę zloi skórę.. i to mi się podoba. Wojna to nie zasady fair play i "wszyscy mamy równe szanse". To gra pełna brudnych trików, na serwerach OPEN jest tego namiastka. Gdybym chciał równania leveli, równych szans, to sięgnąłbym po szachy. WAR to taka mała odskocznia od EVE, lekki odpoczynek (po 2 latach gry trzeba sobie zrobić przerwę na naładowanie akumulatorów), ale póki co gra na razie mnie nie rozczarowuje, może pogram w nią dłużej :)
  11. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    tam gadanie.. najlepsza zabawa jest podczas rajdów na PQ wrogiego obozu :) kiedy niczego nieświadome bidule tlumnie trzepiące jakiś PQ ch4-7 nagle mają wjazd 3-5 kolesi 18-21lvl :) ubaw jest po pachy... a i przy tym zarobić nieźle można na padających graczach...
  12. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    jaaasne... być moze na Twoim serwerze tak jest, na Eltharionie gdzie gram, gdy robie scenariusze to mnie krew zalewa z powodu glupoty grajacych tam ludzi (mam lvl20). Po stronie orderu. Nie wiem jak w Destro, ale mam wrazenie, ze jest tam wiecej "kumatych" ludzi.
  13. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    no niestety.. gram warrior priestem i muszę chcąc nie chcąc najczęściej siedziec na pierwszej linii ognia, będąc przez to pierwszym celem skomasowanych ataków.. po stronie Destro nie ma takiego problemu, Healerzy mogą trzymać się z tyłu, to i koncentrują się głównie na leczeniu. warrior priest musi jeszcze tłuc młotkiem, czyli leczyć i walczyć jednocześnie, w efekcie podczas totalnej młócki jedno i drugie wychodzi tak sobie...
  14. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    Rudgerhauer, kapłan Sigmara, do usług :] Sigmar Vult! :]
  15. Bad_Moon

    Warhammer Online: Age of Reckoning

    ciekawe... sprawdziłem w dwóch miejscach (Nordland i Brightened Isle) gdzie powinni stać Hedge Wizardzi i ich nie ma... nie pojmuję...może gram na jakimś zbugowanym serwerze? [EN]Eltharion dobra udało się znaleźć w końcu w 3ciej lokacji :/