Drak

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Drak

  • Ranga
    Obywatel
  1. Syfem raczej nie było, nie wiem czemu tak mówisz, skoro moja wypowiedź dotyczy konkretnie gry online ze znajomymi, a nie singla (który faktycznie nie jest wspaniały). NWN doczekał się kilku rozszerzęń (nie DLC), podobnie jak NWN 2. Mimo wszystko online to jest jak się powinno w tę grę grać. Popularne jest obecnie dawanie graczom dostępu do narzędzi, by tworzyli własne lokacje, mody i przygody, jak to jest z Torchlight, Shadowrun, czy nawet Divinity OS. Żadna z tych gier nie oferuje jednak tego co miało już NWN, pełna swoboda i możliwość interakcji z graczem, przez Mistrza Gry, przez co w każdej chwili może stać się coś wyjątkowego, a każda przygoda może być inna i zależy tylko od reakcji ludzi i wyobraźni Mistrza Gry. Na pewno nie łatwo jest stworzyć coś takiego, ale mówiąc o ewolucji gier nie sposób moim zdaniem tego faktu pominąć. Założę się, że wielu z was grało w PenAndPaper RPG, gdzie spotykaliście się ze znajomymi, tworzyliście bohaterów na kartkach, rzucaliście kostkami i do dziś pamiętacie wspólne przygody. NWN to najbliższa gra na rynku oferująca podobne wrażenia. Ale jest już przestarzała. Wielu młodszych graczy nawet o niej nie wie, ani o jej następcy NWN 2, a szkoda...
  2. A mnie naprawdę dziwi, że wszyscy z was uważają się za fanów gier RPG i nikt nic nie mówi na temat Neverwinter Nights :) Jest to jedna z niewielu gier, w którą miałem ogromną przyjemność zagrać (jeśli nie jedyna), gdzie od wyobraźni graczy zależy prawie wszystko. Nie wiem jak by się sprawdził taki pomysł w dzisiejszych czasach, ale gdy byłem troszkę młodszy i zagrywałem się ze znajomymi w tą grę, czas leciał szybko i przyjemnie. Serwer, na którym grałem, nastawiony był na pełne odgrywanie ról. Cały świat monitorowany był przez Mistrzów Gry, w mniejszym lub większym stopniu, i każdy dzień mógł być inny, każda przygoda, w której brałem udział, unikalna. Później jeden z moich znajomych (hej Asgraf!), stworzył swój własny świat/serwer Aquilonia (o ile się nie mylę) co nadało grze jeszcze więcej rozmaitości. Mimo, że sam łapię się na tym, że często lecę przez dialogi nie czytając odpowiedzi, bo mam mniej czasu niż kiedyś i chcę iść dalej (jak to było w Divinity OS) to uważam, że gry RPG powinny czerpać o wiele więcej z perełek takich jak NWN.
  3. Super jest, i można ją było już pobrać ze 4 miesiące temu w ustawieniach konta Battle.net :)
  4. Jak się gra częściej niż raz na miesiąc to niestety istnieje problem z miejscem w skrzynce, które można dokupić. To jedyna mikropłatność, która ma większy impakt na grę. W odróżnieniu od Diablo 3, tutaj pełno jest przedmiotów, które mogą się przydać później, bądź jest to upgrade dla innych postaci. Nie ma domu aukcyjnego więc wszystko trzyma się na zapas, a miejsca mało.
  5. Łotrzyk/Tancerz Cieni/Zabójca Multiclass Rules !
  6. Hej, również nie dostałem jeszcze zaproszenia, chyba dlatego że jest mnóstwo chętnych :) Nick: Crank Bambam
  7. imię postaci: Crank Babam wiek: 25 klasa: wojownik Miasto: Warszawa Exp: Grałem we wszystko w co było warto grać :)