leszeq

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    965
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez leszeq

  1. Ehh wieczni malkotenci... To sie poprostu nazywa postep. Takie samo zgrzytanie zebami bylo przy przechodzeniu z dyskietek na CD i z CD na DVD. To jest normalna kolej rzeczy. Gdy komputery od Apple byly pierwszymi bez stacji dyskietek wszyscy pukali sie w czolo a dzisiaj to standart. I co ? Rok temu Apple zaczelo tworzyc Mac''i bez napedu DVD i po raz kolejny okazalo sie jak przemyslane sa ich akcje ;] Jedyne na co mozecie poplakac to to, ze Polska jest krajem trzeciego swiata gdzie terabajtowe HDD malo kto widzial na oczy a internet 20Mbps dla zwyklego domowego usera to marzenie nie do spelnienia. Na zachodze to juz normalka i po co tam ludzie mieliby biegac do skelpow po gry, trzymac (w wiekszosci przypadkow) badziewne plastikowe pudelka na polkach. Dla nich sciagniecie najnowszego hitu to bedzie godzina... Ciemnogrod sie klania...
  2. leszeq

    E74 też na wydłużonej gwarancji!

    Swoiste Microsoftowe zabezpiecznie antypirackie :P PS3 ma swojego Blu-Raya a X360 poprostu jest tak awaryjny ze strach go przerabiac :P
  3. leszeq

    Nowe screeny z gry Assassins Creed 2

    Skany z Game Informera, ktory od 3 dni posiadaja prenumeratorzy ;] Wiec niestety juz "wyszedl"... A wracajac do tematu to naprawde nie wiadomo ile w nich prawdziwej gry a ile renderingu :S
  4. leszeq

    Assassin`s Creed 2 - jest teaser!

    U mnie wszystko smiga :)
  5. leszeq

    Poleje się krew w Third Soldier

    Budzetowka jakich wiele bez jakiejkolwiek sily przebicia. Pewnie poziomem bedzie poronywalna do produkcji City Interactive.
  6. @killer112 Ja zaznaczylem RE4 mimo, ze doczytalem pytanie -.- W RE4 nie gralem ale jakos RPG nijak mi nie pasuje do survival horroru (pistolet z piecioma nabojami w magazynku ?). Juz nie wspominajac, ze w <prawidlowej odpowiedzi> swoisty rocket launcher byl wiec odrazu ja pominalem przy typowaniu.
  7. leszeq

    inFamous w czerwcu

    Nie wiem czy wiesz ale developerzy, jesli juz wypuszczaja jakies materialy na temat gry w produkcji, to sa to starannie wybrane, najlepsze z mozliwych screenshoty, nierzadko poprawiane Photoshopem. Wiec jesli nawet w press packach gra wyglada marnie to w wiekszosci przypadkow taka jest w rzeczywistosci.
  8. Raczej taki Red Alert 3 mial o wiele wiecej filmow w bardzo wysokiej jakosci a jednak go wcisneli bez problemu. Typowe nazekanie developerskich fanboyow PS3 ^^
  9. Jakbys trosdzke sie zainteresowal to bys wiedzial ze w przypadku wowa to jest normalne. Blizzard nie moze odrazu z dodatkiem dac 100% contentu bo wtedy po miesiacu wszyscy by juz w najlepszych itemach smigali i nie byloby wyzwan az do nastepnego dodatku. Nie ma co sie bac, ze ktoras z zapowiadanych instancji nie pojawi sie, bo Blizz stwierdzi, ze im sie nie chce jej robic. A Funcom niestety wydal 1/3 zapowiadanej gry.
  10. JAZDA! Dalej! MOCNIEJ! Wiecej! Na co czekacie ? UDAWADNIAJCIE INNYM, ZE NIE MAJA RACJI! Przeciez wkoncu to jest najwazniejsze! Wkoncu ktos w internecie nie ma racji i musze mu to udowodnic, zbluzgam go, ponize i poofftopuje na stronie o grach. Smieszni jestescie poprostu... Wasza pseudowojenka przypomina przepychanki fanboyow. Proponuje odwiedzic forum onetu -.-
  11. leszeq

    Mirror`s Edge i NVIDIA PhysX

    Widze ze ''tydzien z EA'' odbija sie czkawka... Niech lepiej wasi pseudoredaktorzy dadza sobie spokoj z pisaniem reklam i zajma sie tlumaczeniem newsow z zagranicznych serwisow - to wam jeszcze jako tako wychodzi. Szkoda patrzec jak niegdys swietny serwis dotyczacy gamingu stacza sie na dno.
  12. Podpisuje sie pod tym obiema rekami, nogami, kopytem tudziez innymi posiadanymi czlonkami!
  13. Czemu porownuje sie W7 z Vista ktora jest niewypalem wsrod systemow ? Do xp''ka powinni go przystawic to bysmy zobaczyli co naprawde potrafi (a dokladniej czego nie potrafi)...
  14. gram po raz kolejny osmiesza sie w taki czy inny sposob...
  15. Wstyd sie przyznac ale nie udalo mi sie ukonczyc treningu i ja sobie odpuscilem...
  16. Mimo iz moja kariera pecetowa siega juz 10 lat wybralem trzecia odpowiedz. Poprostu nie jestem zaslepiony jak niektorzy fanboye i dostrzegam wiele plusow konsol i uwazam je za swietne maszynki do grania. Nie posiadam zadnej bo poprostu nie sa mi potrzebne do zycia :P Ilosc konsolowych exlusivow w ktore naprawde chcialbym zagrac jest zbyt mala :D
  17. Prponuje "Tydzien z..." albo "Weekend z..." zaczynac zamiast konczyc recenzja. Wtedy ludzie przynajmniej by wiedzieli kiedy nie warto tracic na to grafomanstwo - bo wlasnie w tym przypadku nie ma sensu. O ile wersja konsolowa jest calkiem dobra o tyle konwersja na PC kuleje i prosi aby ja dobic...
  18. To ktos jeszcze gra w te gre na PC ? O_o Przeciez to byl zabugowany, przereklamowany gniot taki sam jak Halo2 albo GTAIV. Konsolowcow to naprawde latwo zadowolic jezeli nawet z takie badziewie uznaja za niesamowite hity...
  19. A polaczki jak zwykle musza poplakac... Gdy nie ma DLC jest wam zle... Gdy jest DLC jeszcze gorzej... Gra sama w sobie stanowi calosc i posiada bardzo dobre zakonczenie. Moim zdaniem to dobrze ze Ubi za kwote +-15$ wydaje dodatek. Komus podobala sie podstawka to sobie kupi. Ktos sie zawiodl ? Nikt mu nie kaze przeciez tego sciagac.
  20. leszeq

    BattleForge ma termin wydania

    Znowu hyping gier EA ? Wczoraj news o tym, ze ruszyly preordery, dzisiaj o tym, ze jest termin wydania... Nie mozna bylo tego razem ? A gdzie tam... Po co... Wazne zeby ludzie codziennie mieli tytul przed oczami bo EA smaruje :S
  21. Na pierwszy rzut oka - robal z pewnej gry :> Dopiero po chwili przyszlo opamietanie i zaznaczylem prawidlowa odpowiedz :P
  22. E tam... Logo EA gwarancja niskiej jakosci. Nie ma czym sie podniecac :P
  23. EA juz tak nie posmarowalo za recke ich nowego hitu jak za temat tygodnia ? :< To nic... Jeszcze bedziecie mieli okazje pohypowac przy okazji "Drugiego tygodnia z przebojami EA"...
  24. @Laston A tlumaczenia kinowe to co ? Pies ? 3/4 polskich aktorow nie ma pojecia na temat podkladania glosow i wychodzi taka marnosc jak w tym przypadku...