foxx76

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    98
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O foxx76

  • Ranga
    Przodownik
  1. Bardzo ciekawe, od kwietnia zaczynam inwestowanie. Możesz powiedzieć jak byś rozłożył pierwsze inwestycje? Myślę o kilku tysiącach na start by nabyć trochę doświadczenia. Mogę ryzykować. Dawać 50% na małych perspektywicznych firmach, 50% na dużych stabilnych? Czy może uważasz, że warto zacząć inaczej? Jeśli za rok będe miał mniej więcej tyle samo kasy, to będę zadowolony. Byleby samemu pokombinować, nie stracić wszystkiego i nabyć trochę doświadczenia.
  2. Bardzo lubię czytać wasze recenzje, bo nie boicie się napisać coś niepopularnego, niezgodnego z ogólną opinią krążącą w mediach. Fajnie, że na moim ulubionym portalu o grach, mogę poczytać o innej mojej pasji. Nie zawsze się z wami zgadzam, ale warto poczytać o innym punkcie widzenia, tym bardziej, że bliżej wam do "zwykłych" fanów kina, niż ludzi żyjących z recenzowania filmów. Nie zrażajcie się nieprzychylnymi opiniami i dalej oceniajcie zgodnie z sumieniem.
  3. Nazwa GRID Autosport została wam jeszcze w znaczniku HTML <title>, linku w tekście na słowie Race Driver:GRID i nazwa wątku na forum. Pozdrawiam
  4. > Biorąc pod uwagę że Border ostatni szału nie zrobił, DNF to była klapa a BR poległ przez > Overwatch - nie czuje ekscytacji. Ostatni Borderland, to był taki spin off. Ciekawostka dla fanów, a nie kontynuacja z prawdziwego zdarzenia. Zbyt bardzo (technologicznie) oparta na poprzedniej części. Jeśli zrobią Borderlands 3, które pozostawi klimat, będzie fabularnie mocno nawiązywać do poprzednich części, nie straci na fun''ie ze strzelania, poprawi grafikę i doda kilka nowości, to będzie bosko. Ekscytacja (w moim przypadku) występuje.
  5. foxx76

    Agar.io - recenzja

    Pomysł w całości oparty na "Osmos", przy czym ta ostatnia posiada lepszą grafikę oraz fajne plansze dla pojedynczego gracza, ale nie ma multiplayera i możliwości gry na komórce.
  6. Dziękuję za takie poradniki. Sam szlifuje swoje czas w Project CARS i wiem jak cenne są wszelkie uwagi. Często już się człowiek załamuje i zakłada, że czas do pobicia wydaje się nie realny, a do głowy przychodzi myśl "na pewno oszukiwał, tak szybko nie da się tego przejechać", aż na spokojnie po kilkudziesięciu okrążeniach uczysz się czegoś nowego i wyrywasz kolejne dziesiąte części sekundy. Wciąż próbuje się oduczyć szarpania i jeżdżenia na maxa. Spokojne ruchy kierownicą i stopniowe dodawanie gazu dużo pomogły, choć nadal w ostrych zakrętach instynktownie skręcam kierownicą na maxa.
  7. Jeśli opieracie się na wiadomości Chris''a Keenan''a z blogu Wasteland 2 ( http://wastelandrpg.tumblr.com/), to jakoś nie wyczytałem tam, że wspierający Bard''s Tale IV dostaną za darmo Wasteland 2 GOTY. Chyba, że czegoś nie doczytałem.
  8. foxx76

    RACE: THE WTCC GAME - temat ogólny !

    Nie mam pojęcia czy ktokolwiek bawi się jeszcze w tą grę, ale ja ją odkryłem na nowo i daje mi ona sporo frajdy, więc przedstawiam mój problem. Jak w trakcie treningów, kwalifikacji, rozgrzewek zjechać do boksu tak by być automatycznie przyjętym do garażu? W tej chwili jadę kilka okrążeń, chcę zjechać do boksu na zmianę ustawień, wciskam przycisk "Pit In Request", zjeżdżam i... nic. Muszę wciskać ESC i z menu wybierać "Back to garage". W sumie nie wiem nawet czy jest taka możliwość, ale skoro była ona w GT Legends to czemu nie miałoby jej być i w nowszym dziele ludzie z SimBin.
  9. Koszmar! Codemasters z każdą nową serią są coraz gorsi. Coraz większy nacisk kładą na zręczność, a coraz bardziej rezygnują z symulacji. Nie mówię, że Colin McRae Rally, czy ToCA (a już na pewno nie GRID) były symulacjami, ale w tytułach tych były zachowane jakieś proporcje. Szczególnie ToCA charakteryzowała się pewnym bilansem arcade-symulacja. Tytuł ten wymagał nauki zachowania samochodu, torów, ustawianiem samochodów. GRID dał nam piękną grafikę, niezły poziom grywalności, ale o symulacji mogliśmy już zapomnieć. FUEL ma wielkie możliwości. Połączenie GRIDa, z Test Drive Unlimited wyszłoby super, ale niestety wyszłoby... Po co dorzucać do tego jakiś postapokaliptyczny świat? Może niedługo zrobią Fallout Racer? Moim zdaniem dobra samochodówka ze stajni Codemasters to powinnien być bardziej symulacyjny Test Drive Unlimited, z nastawieniem na jazde po torach wyścigowych znajdującym się w jakimś nieistniejącym mieście + misje wykonywane na mieście + swobodna jazda + ciężko zdobywane pieniądze.
  10. Przyznam strona jest teraz znacznie ładniejsza, ale nadal posiada tą samą wadę. Nie wiele w niej treści. Bo tak naprawdę recenzję jakiejś samochodówki to mogę sobie znaleźć na każdym portalu dotyczącym gier komputerowych. Zdjęcia to samo. Newsy to samo. Na tą stronę wchodzę tylko i wyłącznie po to by przejść do gramsajtu motogames. Tego właśnie brakuje mi na głównej stronie. Luźnych rozmów i spostrzeżeń jego redaktorów, stroniczych (często krytycznych) zdań na temat jakiś samochodówek (tym bardziej kultowych), brakuje mi jakiegoś rozbudowania stron o poszczególnych grach. Nie wymagam zrzeszania społeczności danej samochodówki, ale może chociaż linku, bądź kilku ostatnich postów z forum gram.pl dotyczącej danej gry, ewentulanie gram sajtów poświęconych danej grze lub linków do stron z klanami lub jakimiś ligami online.
  11. No chyba nie za bardzo. Książka Arthura C. Clarke''a była podzielona na jawnie odseparowane od siebie części (prehistoria, odkrycie monolitu Tyho, wyprawa na Jowisza, podróż Dave''a Bowman''a). Jeśli nawet olejemy ostani argument ze względu na długość porównywanych historii, to nadal zostaje kwestia dialogów, których w Odyseii nie było zbyt wiele, akcji której nie było prawie wogóle oraz ilości postaci. W Odyseji ograniczono się łącznie do jakiś 20 postaci, z czego przez 80% książki mamy do czynienia z trzema. W opowiadaniu natomiast przewija się prawie taka sama ilość osób co książce Clarke''a. Można zawsze powiedzieć, że opowiadanie jest podobne do Odyseii ponieważ ma podobny klimat. W ten sposób możnaby było powiedzieć, że podobny klimat ma również Starship Troopers, czy Obcy, a to już obraza dla dzieła Clarke''a. Opowiadanie które zostało zamieszczone na łamach Gram.pl jest naprawdę przyzwoite. Nie znam uniwersum Mass Effect chociaż się do niego przymierzam i może też dlatego patrzałem na całość nie znając potencjalnych błędów jakie mógł popełnić autor pisząc to krótkie opowiadanie. Moja jedyna uwaga, to spartolone zakończenie, na które autor chyba poprostu nie miał pomysłu, lub nie mógł się bardziej rozpisywać. Mimo wszystko niezła lektura.
  12. Problem częściowo rozwiązany. Po zdjęciu obudowy i dołączeniu dodatkowego chłodzenia na karcie graficznej, wszystko chodzi jak należy. Dziwne to trochę, bo główny wiatrak na karcie chodzi tak samo jak chodził wcześniej. Wszystko w sumie zaczęło się od zmiany sterowników na nowsze, ale między czasie zmieniłem na starsze, więc dlaczego tak się dzieje?
  13. Tak jak w temacie postu. Po zmianie karty graficznej na w/w ToCA zaczęła się wieszać. Im wyższą jakość obrazu ustawię (parametry, rozdzielczość, odświeżanie) tym szybciej się wiesza. Przed zawiśnięciem widać jak tekstury głupieją, zmieniają kolor, nakładają się, a po chwili gra staje, monitor się wyłącza i pokazuje komunikat ''Out of range'' i jakieś kosmiczne wartości odświeżania. Mam najnowsze sterowniki ATI, DirectX działa poprawnie, inne gry się nie wieszają. Podobny problem miałem z Bioshock''iem i wystarczyło wyłączyć jakąś opcję. Na innych grach: ''Gears of War'', ''Race Driver: GRID'' oraz ''Quake 4'' nie było najmniejszych problemów.
  14. foxx76

    Toca Race Driver 3 - Temat ogólny

    Na szczęście nie ma takiego wymogu. Już tłumaczę dlaczego na szczęście... Na temat tego patch''a była już prowadzona rozmowa. Niestety CD Projekt olał polskich graczy i nie ma możliwości zainstalowania patch''a 1.1 do polskiej wersji językowej ToCA Race Driver 3. Ale dyskusja nie było prowadzona z powodu zaniedbań polskiego dystrybutora, ale poprawek o które TRD3 się prosi. Nie wiem ile grałeś w to na sieci, ale powszechną przypadłością ToCI jest blokowanie stworzonego profilu GameSpy. Przez co każde kolejne logowanie się do gry wymaga stworzenia nowego konta i utrata zdobytych wcześniej punktów rankingowych. Jest to dość specyficzny przypadek, występujący dla określonego sprzętu sieciowego oraz/i połączeń.
  15. foxx76

    Formuła 1

    To sprawdź sobie ten link http://www.formula1.com/news/technical/2008/792/537.html Skoro na oficjalnej stronie f1.com, piszą o zmianach technicznych które nastąpiły w Monaco, to chyba jednak chodzi im o Monaco :) Na dodatek, na tej samej stronie jest napisane, że w GP Hiszpanii Ferrari nie modyfikowało aerodynamiki. Sorry, ale coś masz niepewne wiadomości. Tu masz spis zmian technicznych z wyścigu w Barcelonie http://www.formula1.com/news/technical/2008/790/