flymar

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    961
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O flymar

  • Ranga
    Delegat
  1. flymar

    Endless Legend - recenzja

    Dzięki za tę recenzję. EL kusi mnie od jakiegoś czasu i dzięki temu tekstowi na pewno ją kupię. Przy okazji, bardzo dobry język. Muszę przyznać, że już dawno nie czytałem czegoś co nie wyglądałoby jak silące się niepotrzebnie na dowcip pokrzykiwanie z bluzgami, którego nie dotknął żaden edytor:) Dzięki.
  2. Komuś się zamarzyło zostać Bioware''em. A potem się obudził z ręką w... Teraz już wszyscy wiedzą, że DLC to ZŁO!
  3. flymar

    Colin McRae DiRT 2 - temat ogólny

    Wszystko na maxa oprócz drzew i obiektów. Dx9 co prawda, ale w porównaniu do GRIDA jest różnica. Grafika jest bardziej sterylna, nie licząc kurzu i fantastycznego błota:) Jeśli chodzi o uszkodzenia, to zdziwiłem sie, że auto w ustawieniach full damage może wyjść (prawie) cało z porządnego dzwonu. Powtórki bez GRIDowych wstrząsów kamery wyglądają mniej dynamicznie. Ciekawe, czy full będzie sie czymś w tym zakresie różnił. Wątpię, a szkoda, bo np. w jedynce fajny był płynny slow motion w powtórkach.
  4. flymar

    Colin McRae DiRT 2 - temat ogólny

    Problemu nie trafiłem żadnego oprócz tego, że po restarcie traci się XP, ale to może celowo. Nie udało mi się tez ustawić sprzętowego wspomagania dźwięku mimo SB X-Fi na pokładzie. Gierka niezła, chodzi lepiej niż jedynka. Niestety brakuje trochę bluru i bloomu z GRIDa. Uszkodzenia tez jakby kiepściejsze. Na klawiaturze łatwiutko się wpada w poślizgi. Trochę razi klimatem, ale i tak kupię:P
  5. flymar

    Borderlands - przelom w grach FPS?

    Czy gra dziś wyszła? I czy jest w Empiku, bo taki np. Batman:AA pojawił się najpierw w Realu (!).
  6. flymar

    Need for Speed: Shift

    Może spróbuj pozmieniać w opcji tuning zaawansowany pierwszy parametr (chyba Lock Speed). ja zawsze go podkręcam, bo wydaje mi się, że wtedy auto szybciej reaguje - chyba jest to odpowiednik Saturation w ustawieniach kontrolera. W każdym razie jazda Lotusem w pełni zupgrejdowanym w T3 jest świetna (chociaż na nitro reaguje kuriozalnie). Oczywiście duże znaczenie ma tuning, np Camaro jeździło mi się kiepsko dopóki nie zwiększyłem docisku spojlerów.
  7. flymar

    Colin McRae: Dirt - temat ogólny [M]

    Kup Colina 05. Starszy ale masa tras, zmienne warunki pogodowe, deszcz i wycieraczki, kariera jakoś bardziej sensowna. DIRT ma grafikę wyjątkową, ale spore wymagania. Jeśli chodzi o wyścigi szosowe, to bezapelacyjnie GRID, a ze starszych TOCA RD3
  8. flymar

    ...Race Driver: GRID vs Need For Speed SHIFT...

    GRID daje o wiele większą radość z jazdy. Dlatego radzę - dokup GRIDa i porównaj sam.
  9. flymar

    Need for Speed: Shift

    Dziwna sprawa. Po reinstalacji i kombinacji udało mi się "zmusić" MOMO Racing do działania i gra się nie wywala (tak często). Zniknęły też artefakty ze SPA(?). Jeśli chodzi o opór przy skręcaniu to jak najbardziej jest - musiałem zmniejszyć siłę FF do 6, bo kierownicy nie mam przykręconej do blatu. Tak było na Corolli w tier 1. Przesiadłem się na Lotusa i odpaliłem jakąś trasę i faktycznie. Zero oporu i autko lata po trasie. Aż myślałem, że mi zasilanie siadło. Gra na kierownicy zdecydowanie zyskuje. Na klawiaturze mam problemy z medium AI (włączony tylko ABS i słaba kontrola trakcji). Na kierownicy przy tych samych ustawieniach daję radę z hard. Popróbowałem event z Aston Martinem i.. frustracja na maxa. Jednak do szybszych aut trzeba się wprawić:) A co do wskaźników agresji/precyzji, na które narzekał jeden z przedpiszących. Nie przeszkadza mi to, bo w żaden sposób nie wpływa na jazdę - nie jest tak, że po np. 15 poziomie dostajesz +7 do stabilności, czy coś w tym stylu:) Trochę brakuje swobodnej kamery w trybie foto. Replaye też mogłyby być ciekawsze.
  10. flymar

    Need for Speed: Shift

    Jest EA Download Manager ale chyba nie trzeba go instalować. Żeby pograć w sieci (lub np. odblokować BMW E92 M3 GT2) trzeba założyć konto w EA Nation na www.needforspeed.com i powiązać z kontem EA.
  11. flymar

    Need for Speed: Shift

    Masz tuning wizualny (bodykity, felgi, vinyle, farby), mechaniczny (różne zestawy zwiększające osiągi samochodu - coś jak w juiced2 tylko bez nazw producentów podzespołów), i możliwość zgrubnego jak i dokładnego dostosowania auta do trasy/stylu jazdy (twardość amortyzatorów, przeniesienie hamulców, przełożenia skrzyni biegów itp.) Co ciekawe możliwość ustawień zależy od zakupionych podzespołów, np. bez zestawu hamulców na poziomie X nie możesz zmieniać ich ustawień. Nakładanie vinyli znów podobne do Juiced2, niby fajne, ale nie znalazłem opcji mirror, aby zrobić lustrzane vinyle na drugiej stronie auta. Oprócz samodzielnego vinylowania można skorzystać z kilku/nastu malowań już dostępnych.
  12. flymar

    Need for Speed: Shift

    A może w Wingman Profiler ustaw w Global device settings jakieś 20% centrującej sprężyny? A ja kurczę nie mogę pograć na kierowniy niestety, ciekawe co jest przyczyną. Może to, że przy pierwszym uruchamianiu nie miałem podłączonej.. hmm EDIT: A co do grafiki, to wg mnie w GRIDZIE jest lepsza.. i nei chodzi tu o dokładność, ilość poligonów, czy super filtrowanie. Po prostu zapewnia lepsze uczucie szybkiej jazdy. No i powtórki są lepsze.
  13. flymar

    Need for Speed: Shift

    Oj nie udało się elektronikom pogrążyć GRIDa:) Wyższe wymagania sprzętowe, mniejsze poczucie prędkości i "dziwne" zachowanie samochodów niestety. Gra w sumie niezła gdyby nie bugi, co mnie zdziwiło, bo to EA w końcu. Różowo-niebieskie artefakty, czarne ściany na poboczach.. Zdziwiłem się i po paru próbach przejechania zabudżonego SPA odpuściłem sobie, do czasu pacza. Inna bajka to drift. Na klawiaturze nic się nie dało zrobić więc sięgnąłem po kierownicę i... po 5s jazdy gra się wyłącza. Nieładnie. Mam nadzieję, że wkrótce wyjdą jakieś łatki bo na razie rażą bugi no i nie mogę sobie driftować. A gra ma potencjał, chociaż kiedy wyjdzie DIRT2 może polecieć na półkę.
  14. flymar

    Anno 1404 - Temat Ogólny

    Właśnie o tych magicznego gościa mi chodziło. Nie było często innej metody na uzyskanie narzędzi. Ponawiam pytanie - jakie różnice w stosunku do 1701. Nie chcę wydawać drugi raz kasy na tę samą grę, a w jakiegoś buildera bym z chęcią pograł. Zobaczę demo, ale ciekawią mnie opinie n.t. pełnej wersji.
  15. flymar

    Anno 1404 - Temat Ogólny

    Czy warto? Po opisach i screenach wygląda dokładnie jak 1701. A 1701 mnie odrzuciło, przede wszystkim przez "wąskie gardła" produkcyjne. Bez kowala i toolsów niemożliwy był dalszy rozwój. Jak sie gra w nową część?