HowlingMad

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    71
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O HowlingMad

  • Ranga
    Przodownik
  1. Ja właśnie zamierzam nabyć psp, fajnie że wychodzi takowa seria, jednak poza BUrnoutem to nic ciekawego na tej liście nie widzę...
  2. HowlingMad

    Need for Speed: Shift - zapowiedź

    Ja się pożegnałem z serią NFS po Most Wanted, po którym zresztą zaczął się upadek tej świetnej serii. Jeszcze jedna szansa w postaci krótkiego zetknięcie z ProStreetem, nieudolnego naśladowania przez NFS symulatora, którym nigdy nie był. Po Undercoverze, którego wielu nie zalicza nawet do serii NFS :) wątpię, żeby zmieniło się cokolwiek w materii badziewności nowych NFS. A że chcą trzasnąć dwa tytuły prawie jednocześnie, nie wróży nic dobrego dla jakości tych "produkcji"... Pałeczkę jeśli chodzi o zręcznościowe ścigałki i tak dzierży niezmiennie Test Drive Unlimited - przykład jak nie zepsuć długiej, legendarnej serii. EA powinna się uczyć na tym przykładzie...
  3. HowlingMad

    The Saboteur starczy na 12-18 godzin

    Cóż, przy setkach godzin które spędziłem przy tytułach takich jak GTA San Andreas, Oblivion, czy Test Drive Unlimited, to 12-18 godzin wygląda mizernie. Ale oczywiście nie długość rozgrywki przesądza o grze. Obecnie gry powoli stają się bądź co bądź interaktywnymi filmami :)
  4. HowlingMad

    ArmA II wcześniej; nowe screeny

    Po pierwsze. To słowo, o które Ci chodzi i którego dość często używasz pisze się przez ch. Jeśli już chcesz bluzgać, to może zajrzyj najpierw do słownika? Dwa. Ja ArmA przeszedłem na takiej konfiguracji: Pentium D 2.66GHz, 2GB ramu 533Mhz i Radeon X1600. Czyli zestaw naprawdę bardzo mizerny. Wszystko działało płynnie - oczywiście nie na full detalach. Chyba, że masz syndrom "chcę mieć wszystko na very high!!!" - to wtedy faktycznie, żeby cieszyć się płynną animacją, trzeba mieć mocniejszego kompa. Ale i tak konfiguracja pozwalająca grać na very high w ArmA pozwala grać równie płynnie zaledwie na Medium w GTA IV... Tyle odnoście hardware. Z pozostałymi argumentami trudno się nie zgodzić - faktycznie, AI jest raczej przeciętne. Jednak zupełnie nie doświadczyłem czegoś takiego jak strzelanie przez ściany czy tym podobne bugi. Faktem jest, że BiS trochę przycięła w ch***, wydając ArmA 1.0 - tłumaczyli się pomyłką, ale teraz, gdy są już patche to nie stanowi problemu. Zresztą w wersję 1.0 trochę pograłem i nic strasznego się nie działo. Oczywiście, nie zamierzam nikogo nakłaniać do zakupu ArmA 2 czy przekonywać, że poprzednie odsłony są super. Po prostu wyrażam swoje zdanie podparte wieloletnią stycznością z produktami BiS :)
  5. HowlingMad

    ArmA II wcześniej; nowe screeny

    Nie masz mi czego współczuć, naprawdę. Twoje wspaniałomyślne współczucie nie odbierze mi przyjemności z grania w te tytuły. Mam nadzieję, że "nie sponsorowanie partaczy" nie równa się w tym przypadku ściągnięciu pirata w celu sprawdzenie, jak bardzo jest ARMA 2 spartaczona... No i przede wszystkim powinieneś chyba bardzo współczuć najbardziej zaślepionemu użytkownikowi produktu BiS, czyli US Army :) Zapewne przelałeś morze łez z tego powodu. I jeszcze jedno, wytłumacz mi, co jest złego w community poprawiającym błędy twórców gry? Dla mnie, dla gracza, to świetna sprawa. Co tu dużo mówić, zawsze łatwiej zjechać coś do cna niż to wybronić. Tak czy siak, ja zamierzam kolejny raz "sponsorować" partaczy z BiS.
  6. HowlingMad

    ArmA II wcześniej; nowe screeny

    A ja chwalę sobie dłuuugie godziny spędzone nad Armed Assault. O miesiącach z OFP chyba nie muszę wspominać. Zgadzam się, ze wersja sklepowa, 1.0 była mocno niedopracowana, ale dość szybko wyszły patche, po których gra stała się naprawdę godna swego wielkiego poprzednika. A uwagi o wsadzeniu starego silnika w nową szatę graficzną są prawdziwe - nie rozumiem jedynie czemu przytaczane w negatywnym kontekście, skoro silnik OFP jest na tyle dobry, że znalazł zastosowanie w symulatorze z którego drugiej generacji korzystają do dziś m. in Gwardia Narodowa USA i Marines. Zresztą, faktycznie - sama gra w kampanię single player była by po pewnym czasie nudna - jednak nie w tym leży genialność ARMA. Ci, którzy nie odkryli tak potężnego narzędzia jak edytor i nie opanowali chociaż w najmniejszym stopniu wewnętrznego języka skryptowego, to widzieli faktycznie tylko czubek góry lodowej - to ta grupa wypowiada się o tym tytule jako o kiepskim następcy OFP. Jeśli brać pod uwagę tylko kampanię, to nawet się zgodzę - w OFP była ciekawsza. Szkoda, że gra nie znalazła uznania u szerszej publiki, ale tak jest z każdą ambitną produkcją, wystarczy wspomnieć świetne i niedocenione Beyond Good and Evil... Zakup ARMA 2 mam wliczony w wydatki już od momentu jej oficjalnej zapowiedzi :)
  7. Ha, kolejne GH. Jedna z nielicznych gier, której popularności nie mogę zrozumieć. Nie wiem, może ma to "coś", tylko ja tego nie zauważyłem :) W każdym razie fani plastikowych gitar będą je znów mogli męczyć, chociaż ta lista utworów jest faktycznie dość skromna...
  8. Doczekałem się (niestety) GTA IV na PC. Przeszedłem i mogę stwierdzić, że ta gra to największy zawód w mojej długiej karierze gracza. Dlatego nie będę płakał, jeśli ten dodatek nie wyjdzie na PC. A pewnie wyjdzie, Rockstar to mistrzowie sprzedaży odgrzewanych kotletów jak się okazuje.
  9. Nie wiem, czy nikt tego nie zauważył, ale już od kilku dni nie da się zarejestrować gry i zniknęła lista posiadanych gier w profilu. Co się dzieje? Edit: Fixed, no-script mi blokował stronę akceptacji regulaminu :)
  10. HowlingMad

    Sonda #66: Z jakiej karty graficznej korzystasz?

    9800GT i płynnie działający Crysis i GTA IV na high. Nic więcej mi do grania nie jest potrzebne :)
  11. Banał :) Studio [m] jest mi znane jeszcze z gry Rally Trophy
  12. HowlingMad

    Nie będzie patcha do Fallouta 3

    Nie rozumiem tylko, czemu wszyscy z taką namiętnością, śliniąc się nadmiernie i plując żółcią wykrzykują: TES V Fallout i tym podobne. Star Wars: Jedi Academy był na silniku Quake III i jakoś się nie mówiło: Quake: Star Wars. Masa gier powstawała na silnikach na żywca wziętych z innych produkcji i moim zdaniem czegoś takiego w żadnym razie nie można zaliczyć na minus (no, chyba że skorzystano by z jakiegoś żałosnego engine''a, a ten z Obliviona jest bardziej niż w porządku).
  13. Ja sprawdziłem doświadczalnie :D Uruchom/DosBox - cd DuneII~1 / dune2.exe xD
  14. HowlingMad

    Nowe GTA jeszcze w tym roku?!

    No tak, teraz pora na Vice City 2, które wprowadzi możliwość kupowania domów i prowadzenia biznesów, a potem San Andreas 2, które wprowadzi takie nowinki jak samoloty, szkoły i rozbudowane statsy postaci. Bo poziomem skomplikowania IV jest tylko nieco wyżej niż III odsłona...
  15. HowlingMad

    Problemy serii Need for Speed

    Jest z serią Need for Speed od samego początku, ale nie powiem, żeby mnie szczególnie zmartwiło zaprzestanie wydawania kolejnych gniotów pod tą legendarną nazwą. NFS... zmienił oblicze po odcinku Porsche, a zaczął umierać po Most Wanted. Każda kolejna część była wierną kalką poprzedniej +/- parę rzeczy i drobne grzebanie w silniku graficznym i interfejsie. O tak, Elektronicy musieli by się bardzo, ale to bardzo postarać, aby ożywić tą serię... Proponowałbym powrót do początku, do ostrej jazdy nieokraszonej bzdurną fabułą, pełne adrenaliny pościgi policyjne i najszybsze auta świata a nie mydelniczki typu Grande Punto, Golf czy inne auta dla ludu. NFS było grą o supersamochodach! Sugeruję więc coś w kierunku Test Drive: Unlimited.