Padishah
Gramowicz(ka)-
Zawartość
44 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Padishah
-
Ranga
Przodownik
-
A zapomniałem, a jesteś wogóle pewien, że do dobrego domu weszłeś? Ten w dzielnicy mostowej, koło tej karczmy gdzie występuje grupa haerd''alisa?
-
Hmm no nie mam pojęcia, może to jakiś bug?? Ponoć TDD dużo miesza i kluczowe rzeczy znikają, o ile masz ten mod zainstalowany. Nie znam się bo nigdy nie używałem ale może instnieje możliwość przywołania go przy pomocy konsoli. Ja zawsze zdążałem więc problemu nie było. A co się dzieje wogóle w posiadłości Saerka, on i jego strażnicy normalnie stoją, budynek jest całkowicie pusty? Bo prawidłowo po wejściu powinno się pokazać na dole napis "Strażnik: śmierć" i wszędzie powinno być pełno trupów strażników.
-
Z Anomenem jest tak, że się odłącza, żeby zabić Saerka, ale wtedy gdy zginie jego ojciec. Nie pozwólcie mu się mścić gdy zgienie jego siostra. Wtedy idziesz do siedziby Saerka w dzielnicy mostowej i wchodzisz tymi schodami na górę. Zobaczysz pełno trupów strażników, korytarzem dojdziesz do wielkiego pomieszczenia, gdzie będzie Ano i Saerk. Jeżeli chcesz zatrzymać Ano to musisz powiedzieć "że chodzi o coś innego" lub coś w tym stylu. Jeżeli Ano tam nie ma, to możliwe, że za bardzo się ociągałeś z podróżą do posiadłości Saerka po tym jak Ano się odłączył, ale nie wiem. Pozdro
-
Eee a przemiana w zabójcę, spróbuj sobie - 2 do reputacji. Poza tym możesz okradać svirnablskich kupców i oczywiście zostać an tym złapanym. No chyba, że easy of use ściąga zmniejszenie reputacji po przemianie.
-
Hmm jak ich zabiłeś to powinien pozostać po nich klucz. Należy wówczas iść do miejsca, gdzie był lisz przekręcić 4 piedestały (na galaretki trzeba użyć ognia), a następnie po drabince na górę i w środkowe drzwi (potrzeba właśnie do nich klucza). Drugie rozwiązanie to Saemon, którego można spotkać u przemytników. No niestety u mnie był taki problem, że go tam nie było, możliwe, że daltego że w dialogu z najemnikami od których rzekomo buty mam na nogach się zapierałem, że Saemona nie znam. Trzecie rozwiązanie idziesz pod bramę klasztoru i zaczynasz wyrzynać mnichów (dojdą też najemnicy), jeden z mnichów powinien mieć klucz do bramy. Póki nie zabijesz balthasara to mnisi będą wychodzić i wychodzić, póki nie zabijesz przywódcy najemników to będzie nieskończenie wielu najemników.
-
Witam. Mam takie pytanko, gdzieś zasłyszałem, że podczas romansu z Viki ona staje się dobra, czy można jakoś romans tak rozegrać tak, że żeby romans był, a ona pozastała zła (właśnie zaczynam grać zła drużyna i chcę żeby taka pozsotała).
-
Eeee myślałem, że jest jakiś inny normalniejszy sposób, bo o tym sposobie czytałem, ale mi się nie podoba.
-
Rozwiń temat bo mnie zaciekawiłeś :]]]
-
Wątpie, widzieliście jaki balduran ma sprzęt, kiepściutki kiepściutki. AD Szopen 666 Wiesz w grze jest pełno takich miejsc, no i co z tego, jak dla mnie to jest takie legalne oszukiwanie. Można to robić, ale to jest naciąganie systemu i niektórym to może psuć radoche z gry.
-
Szkoda że nie napisałeś o co Ci dokładnie chodzi, ale domyślam się, że 3 piętro z teleportami. Żeby wyjść trzeba postępować tak jak pisze w dzienniku szaleńca. <SPOILER> Idziesz do pokoju z różą wiatrów a potem idziesz przez teleporty w kolejności: wsch, wsch, po, po, po, po, zach, pn, pn, pn. I powienieneś się znaleźć w komnacie w której jest kambion i jego ekipa, za jego plecami trochę w prawo jest teleport niżej. Aha musisz oczywiśćie posiadać wszystkie kamyki do berła. </SPOILER>
-
Najlepiej zrób sobie dwie postacie jedna z mała int druga z wiekszą int i zobacz czy jest jakaś różnica.
-
Hmm w instrukcji nie pisze, musze sprawdzić jeszcze przy tworzeniu postaci w profesjach czy może jest. Jestem obecnie u Balthazara w domu, wklupie mu melisanie i zaczynam od nowa. I tak sobie właśnie pomyślałem o złej drużynie: Belklar (ten kto czyta Order of the Stick wie o kogo chodzi:]]] ) Chaotyczny Zły niziołek, woj/zło (wiem, że oryginalnie Belklar jest łowcą, ale potrzbuje jakiegoś złodzieja) co się opłaca brać?? myślałem właśnie o długich mieczach i katanach na dwie ręce, pod warunkiem, że da się tym sztyletować, a miecze półtoraręczne?? do tego: korgan, viconia, edwin i wsio. Ciekawe jak się fabuła potoczy jak same złe dialogi będe wybierać. Ahhh nigdy nie zapomnę tekstu w ToB: "trzeba mu było załadować kosę w brzuch" :DD
-
Czym można sztyletować?? Katany i długie miecze wchodz w rachubę, czy tylko krótkie i sztylety??
-
Hmm dziwne. U mnie to dość łatwo poszło, wpuściłem tam chmurkę i potem stawałem na krawędzi pomieszczenia i szyłem do nich z łuków i kusz, bo stworki (a przynajmniej golemy, czy reszta to nie pamiętam) nie wychodziły poza obręb chmurki. Może są odporne na magię?? A próbowałaś ich normalnie zaatakować, wtedy też nic nie dostają?? Hmm może wiatraczka nie masz na pełnych obrotach??
-
Ahhh ja pierdzielę, pomóżcie bo rzuce monitorem przez okno. Jak zabić SENDAI?? W kółko się teleportuje i rzuca jakieś smieszne czary (palce śmierci, plugawce:/). Do niej jakoś udało mi się dotrwać jej wszystkie wcielania bez problemów (tzn. wszyscy full życia, poza Anomenem bo mi go ogłuszyli). No a wracając do Sendai, tej już głównej i ostatecznej jak ją sprzątnąć magia się jej nie ima (nie potrafie rzucić na nią czarów w stylu bicze, promienie odwrócenia itd.), a w walce to obrażen też za dużo nie dostaje. Mój składzik to: Łucznik - łuk many (+4 20% odporności na magię) albo +5, halabarda +6 (ta co może zabić automatycznie) Anomen- Crom faye Mazzy - Agravel +5 (długi miecz daje 22 siły i cośtam jeszcze) ew. miecz co+4 co przy każdym trafieniu zmniejsza resista na magię o 15 Haerdalis - dużo możliwości krasomir +6, furia niebios, toporek (ten co w 10% autoamtycznie zabija), srebrne ostrze, postrach wrogów, bla bla i tak dalej (ma chyba wszytskie dwuraki, katany, topory, miecze półtoraręczne) Aerie Jan Poziomu dokładnie teraz nie pamiętam ale nie mam jeszcze czarów 9 poziomu. Zgóry dzięki za wszelkie rady. Zresztą wystarczy podopowiedź co dobrze skutkuje na ostatnia postać SENDAI.