nievil

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    544
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O nievil

  • Ranga
    Delegat
  1. Na miejscu newsmana nie onanizowałbym się tak radośnie, ponieważ na oficjalnej stronie http://www.polyphony.co.jp/english/index.html wyraźnie pisze czyją własnością jest Polyphony - pozwala to na trochę inne wytłumaczenie enigmatycznej wypowiedzi pana z SCEA co do możliwości rozszerzenia marki GT na inne platformy* - w szczególności, że porównując wyniki sprzedaży "dema" Gran Turismo 5 i Killzone 2 widać wyraźnie co to znaczy siła marki i jak wysoko potrafi ona windować sprzedaż (nawet średniego produktu). * równie dobrze może chodzić o PS3, o tworzone od 5 lat GT na PSP lub po prostu o telefony komórkowe (wzorem niedawno wydanego MGS Touch)
  2. > > Na konsole nie trzeba się niczym martwić. > Jaasnne... szybko się zapomniało o ponad 200 tysięcy kontach xboxa 360 które posiadały > piracką wersję GTA IV, ech ? > Ja wiem że to nie taka skala jak w przypadku PC, ale mówić że na konsolach nie istnieje > piractwo, to kłamać w żywe oczy. W dzisiejszych czasach większość tych bardziej pożądanych gier ma "premierę na torrentach" i zawsze jest jakaś reakcja producenta na to zjawisko. Ot choćby nintendo, które zaczęło nieśmiało grozić palcem do producentów R4. Masz rację, tylko tu chodzi o mentalność. Jakaś konkretna grupa ludzi zawsze będzie miała gry "na lewo". I nie ma co analizować różnych sieci p2p czy torrent i jakie jest natężenie ściągania danego tytułu, tylko przyjrzeć się listom sprzedaży. W tym przypadku konsole dokonują zbiorowego analnego gwałtu na pc jako platformie do gier. Gry na nie sprzedają się rewelacyjnie, czego nie można powiedzieć o pc. I w tym tkwi cały problem. Jakoś R* głośno nie komentował skali piractwa na konsolach. Bo niby po co? Co innego wzięty z newsa Capcom, czy Activision (o CoD4 ) wywlekając swoje żale niczym u Drzyzgi w tefałenie. Bo jak powszechnie wiadomo gry na pc są za darmo... Może i trochę to podkolorowałem, ale póki co na pc pewniakiem są albo gry MMO (wymagające połączenia z serwerem) albo dalszy rozwój cyfrowej dystrybucji (Valve). i żeby zarobić cokolwiek na tym rynku trzeba iść w tym kierunku.
  3. nievil

    GTA IV na PC - Temat Ogólny

    Zdjęcie okładki zdaje się potwierdza to co wielu z was chciałoby usłyszeć (mi to wisi, bo GTA dawno na x360 przeszedłem). MASTURBACJĘ W TYM WĄTKU UWAŻAM ZA ROZPOCZĘTĄ!!!
  4. nievil

    GTA IV na PC - Temat Ogólny

    > > Na temat GTA IV nie widadomo nic. Nawet niewiemy kiedy Rockstar potwierdzi czy wyjdzie > > > na PC czy nie. Ale ja mam wielką nadzieję, że na targach GC 2008 Rockstar zapowie > ową > > grę. > > Ja też mam nadzieję że na GC 2008 usłyszę jak R* ogłasza GTA IV. A niby po co miałby to ogłaszać? Priorytetem dla nich jest ogłoszenie/pokazanie tego ekskluzywnego contentu na x360 i tego bym się spodziewał prędzej na GC. I pewno tak będzie - pomyśl, na czym bardziej zależy R*? Wyplucie GTA IV na pc, gdzie przynajmniej 80% graczy po prostu ukradnie grę (nie mów mi o multiplayerze z oryginalnym cd key''em, bo to da się obejść i nie jest to żadna gwarancja, że wszyscy nagle kupią oryginał dla multi) czy jak najszybsze ukończenie tego ekskluzywnego dodatku? R* to nie jest organizacją charytatywną i wystarczy spojrzeć w jakiej ilości egzemplarzy sprzedało się GTA IV na X360 i PS3, by wasz argument, że "zarobią sobie na edycji pc kilka milionów" stał się śmieszny. Na E3 microsoft ogłosił, że transakcje dokonywane na LIVE (płatne dodatki, gry i inne duperele) wyniosły miliard dolarów, zatem właścicieli xboxa można nazwać dość hojnymi. A ile jest wśród nich fanów GTA gotowych zabulić konkretną kasę by ściągnąć dodatki do swojej ulubionej gry? R* już wie i zaciera łapska... Nie na rękę jest im teraz wydawanie GTA IV na pc. Mogę się założyć, że konwersja będzie przynajmniej pół roku po premierze dodatków na xboxa. W tym czasie R* wydoi rynek konsolowy maksymalnie (rynek i wszyscy zainteresowani będą nasyceni, być może wyjdzie do tego platynowa edycja gry, itp.) to wtedy zainteresują się w jaki sposób coś zarobić na rynku pc, gdzie jak wiadomo gry są za darmo (w sieci). Tym optymistycznym akcentem kończę i mam nadzieję, że wasz radosny onanizm w tym wątku przystopuje przynajmniej o pół roku.
  5. Nie sprecyzowałeś czy chodzi ci o multi w towarzystwie zgrabnej, cycatej koleżanki/grubego, spoconego, śmierdzącego kolegi (wybierz jak uważasz) siedzącego obok na wersalce czy może multi, w którym zastanawiasz się, czy grający po drugiej stronie kabelka osobnik jest podobny do swojego obrazka w gamertagu:)
  6. Na Xpudło jest multi. I to w zasadzie najważniejsza rzecz, bo co to za bijatyka bez możliwości gry z żywym przeciwnikiem. A to że VF5 nie jest casual friendly i jest po prostu trudną i czasochłonną pozycją do okiełznania, to gra przez sieć jest najmocniejszym atutem, gdyż tylko ona pozwala zagrać z kimś kto "wie o co chodzi", bo mimo wszystko jest to trochę niszowa pozycja na rynku, gdzie rządzi tandetny i mainstreamowy Tekken i wielkie, falujące mleczaki z SC IV
  7. 29 luty 2009. Jest to potwierdzony przeciek, microsoft ma to z pompą ogłosić na E3 już za kilka dni. (żeby nie było oftopa) Uważam, że wstawienie DoA w polu bijatyka jest trochę nie na miejscu - bardziej należy się to miejsce Virtua Fighter5 - najlepszej, najbardziej skillowej pozycji na rynku. No chyba, że autor ma manualnego handikapa...
  8. Bzdury gadasz. Układ graficzny nvidii siedzi w PS3 a układ ATi jest w X360 i Wii. Poza tym we wszystkich 3 konsolach CPU jest IBM''a. Jest to dość lukratywny rynek dla w/w producentów skoro nawet Intel dość głośno się odzywa, że ma zamiar przedstawić swoje oferty na jednostkę główną do konsol następnej generacji, która będzie na tyle konkurencyjna względem IBM''a, że być może znajdzie się w nowym sprzęcie microsoftu lub sony (albo obu).
  9. > Co za różnica? Przestaną płacić tu, zaczną płacić tam ;) (wiem, w D3 zapewne abonamentu > nie będzie... ale myślę, że jeśli chodzi o liczbę kupionych kopii ta gra przebije wszystko). > Nie przebije. Teraz rządzi Nintendo na wszystkich listach sprzedaży i nic nie zanosi się na zmianę tej sytuacji. Nawet Diablo 3 nie ma szans w starciu z Dr Kawashimą.
  10. Gdyby chciał to mógłby "nie potwierdzić/nie zaprzeczyć" trudnych pytań - tak samo jak zrobił to r* odnośnie GTAIV na pc, czego efektem jest dopiero wielki hype i ogólna masturbacja właścicieli pc w jednym takim wątku na tym forum. A tak, przynajmniej coś nieśmiało powiedział i nawet dał zdjęcia z ewidentnymi i bezczelnymi spoilerami:) Pozostaje czekać do 12 czerwca, zagrać i dowiedzieć się w końcu jak to się wszystko skończy. Tylko ten drań narobił cholernego smaka...
  11. Jeszcze są rosyjscy i chińscy filozofowie. I to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Osobnik z królikiem na awatarze ją tylko zna, więc się nie mądrz :P
  12. Ale co? Zakończenie, czy epilog? A może oba? ;) Rozumiem, że nie możesz nic pisnąć, ale powiedz tylko "tak" lub "nie" - czy sentencja "who are the patriots and la-li-lu-le-lo" zostanie sensownie wyjaśniona? (przepraszam, że się czepiam, ale zżera mnie po prostu ciekawość jak z IMO najtrudniejszego do wytłumaczenia motywu wybrnął Kojima:)
  13. Ugryzę z innej strony. Rozumiem, że skoro umieściłeś te fotki to znaczy, że gotowy jesteś je skomentować. W takim razie zapytuję się: 1) Czy redaktor Mielcarek będzie recenzował MGS4 i jakie jest prawdopodobieństwo, że da 10/10? 2) Co to są za trzy "paski życia"? Bo na pewno nie jest to online:) (zdjęcie strona4) 3) Czy to jest lokacja z Europy Wschodniej - te kamieniczki nocą? (zdjęcie strona3) 4) Co to za split screen? (zdjęcie strona2) 5) Skoro umieściłeś zdjęcie ekranu startowego, to co to za opcja "virtual range"? (jakieś powiązania z mgs1?) A teraz pytania bardziej asekuracyjne: 1) Czy po napisach końcowych wzorem poprzednich mgs''ów jest jakiś epilog/posłowie, i czy intensywnie kładzie żuchwę na podłogę? 2) Czy z motywów muzycznych jest na nowo zaaranżowany motyw główny i czy wywołuje on ciary na plecach w momencie, w którym pojawia się w grze?
  14. Niech ci będzie, ale mogłeś od razu to napisać, że masz zamiar tylko poinformować osoby czytające to forum w ilu klatkach chodzi GTAIV. Chociaż ton tej wypowiedzi sugeruje, że robisz jakąś straszną sensację, że chodzi w 30fps''ach. A niby w ilu ma chodzić tak rozbudowany tytuł? Wszystkie poprzednie odsłony GTA w 3D też miały framerate ustawiony na 30klatek, więc każdy mógł się domyślić, że będzie podobnie z IV
  15. A co to ma do GTA? To, że Valve nie potrafiło sobie poradzić z PS3 świadczy tylko o ich umiejętnościach.. Unreal Tournament 3 chodzi w stałych 30klatkach i nikt nie narzeka, CoD4 chodzi w 60klatkach i też nie ma problemu. Zresztą co mają mimo wszystko "liniowe" fps''y do gry freeroamingowej. Kompletnie nic. Póki co Saints row i Crackdown można by porównać do nowego GTA i nie przypominam sobie, żeby te tytuły zachwycały jakąś maślaną płynnością.