k13

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1159
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O k13

  • Ranga
    Delegat
  1. > Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym Gamergate. Dowiedziałem sięo tym dopiero w ciągu > ostatniego tygodnia, ale nie było w tym żadnych konkretów. Tylko tyle, że jakaś wielka > afera, a o co w tym chodziło, to jakoś nikt dobrze nie sprecyzował. Z tym wpisem tutaj > jest tak samo. Dalej nie widzę w tym niczego nadzwyczajnego. Cała sprawa jest dość skomplikowana. Ogólnie GG wystartowało jako ruch przeciwko nieuczciwemu dziennikarstwu. Chcieli by dziennikarze informowali czytelników z kim i jakie mają kontakty ( co im się w pewnym stopniu udało ) gdyż często zdarzało się tak, że marne gry dostawały wysokie noty z powody znajomości game devów z osobami piszącymi recenzje. Oczywiście nie chodzi tu tylko o znajomości, ale też ''sponsoring'' od większych wydawców. Oprócz tego doszło do kilku większych wydarzeń które słusznie i niesłusznie zostały powiązane z GG. 1. Zoe Quinn ( dev ) zdradziła swojego chłopaka i spała z dziennikarzami z któregoś z większych portali o grach ( kotaku czy może polygon ) - to napędziło GG i dało im rozgłos. O ile dobrze wiem, żaden z nich nie napisał recenzji o jej gry więc GG poszło tu za daleko. 2. Jakaś artystka dostała prace communit menager''a przy grze mighty 9 ( ? - nie wiem jak sie projekt nazywa, ale chodzi to o tego duchowego spatkobiercę megaman''a :P ). Zaczęła umieszczać concept arty z kobiecą wersją głównego bohatera kłamiąc przy tym że jest wielką fanką serii megaman. To oczywiście oburzyło największych fanów MMan''a, i jak to zagorzali fani, zjechali ją z góry na dół ... grożąc jej itd. 3. Anita zaczęła dyskutować jak to płeć żeńska jest przedstawiana w grach w złym świetle. Że jest za dużo gier dla facetów a za mało dla kobiet itd. Oczywiście wielu graczy się z tym nie zgodziło i doszło do dość niemiłej wymiany poglądów. To też pobudziło ruch feministyczny do działań. 4. Portale takie jak Kotaku i Polygon zaczęły obrażać graczy pisząc dość chamskie artykuły. Po tym wszystkim GG stało się celem ataków dla mediów, dziennikarzy, feministek, SJW i masy chamów których cała ta sprawa nic nie obchodzi i tylko podsycają ogień by zyskać sobie popularność ( a przy tym kasę za wejścia na ich stronę/kanał YT ). Anita otrzymała groźby śmierci i jako profesjonalna ofiara zrobiła z tego wielkie halo, próbując udowodnić że gracze nie znoszą kobiet. Oczywiście nie wspomniała nic o tym że inne osoby też je dostają, niezależnie od płci czy funkcji jaką spełniają. Tamci jednak wiedzą że o tym nie powinni rozmawiać ( takie zalecenia otrzymują od władz/FBI ). Tak, przy kilkuset milionach graczy o różnych wyznaniach, kolorze skóry, wieku, poglądach politycznych, płci, psychice etc. na 100% znajdą się jakieś ''złe jabłka'' - powinna o tym wiedzieć będąc - jak to stwierdziła - wielką fanką gier video ( mimo że na video z przed kilku lat sama powiedziała że ich nie lubi i nic o nich nie wie ). Sprzeciw się SJW czy tej nowej fali feministek to powiedzą Ci że nie znosisz kobiet, po czym cie zablokuj, zbanują, usuną wszystkie twoje komentarze i dodadzą do czarnej listy ( jednej z tysiąca, bądź wszystkich na raz >.> ). Teraz jeszcze anti-GG próbują cenzurować gry, mówić nam ( graczom ) co ma się nam podobać, w co możemy grać, na co się patrzeć i czego słuchać. Jeśli masz biały kolor skóry i jesteś chłopem, to masz u nich z góry przerąbane. Jesteś developerem i się z nimi nie zgadzasz ? Zrobią wszystko byś wyleciał z roboty - już kilka osób straciło przez nich dach nad głową. Anti-GG zbierają datki na .... ruch feministyczny. GG zbiera datki ( oczywiście po części po to by poprawić sobie image ) by pomóc zwierzętom i ludziom w potrzebie ( anti-gg próbowali im to uniemożliwić ). GG próbują namierzyć osoby które wysyłały groźby śmierci do feministek. Jedną z tych osób okazał się blogger z Brazylii który robił to tylko po to by zyskać więcej wejść na stronę i nie był w żaden sposób powiązany z GG. Inną groźbę ponoć dana osoba wysłała sama do siebie >.<. Anti-GG próbują sprawić by w branży było więcej kobiet ... robią to próbując udowodnić że nie są tam mile widziane ( genialna logika, wiem :P ). GG próbują pokazać że jest do miejsce dla każdego niezależnie od płci, pochodzenia itd. Faktem jest że dziennikarze mogli by lepiej wykonywać swój zawód, mogło by być więcej gier dla kobiet i gier w których kobiety są pokazywane w lepszym świetle, a gracze mogli by się lepiej zachowywać. Niestety prędzej mi włosy na głowie odrosną niż to się stanie :P.
  2. Wykłady i warsztaty dobywają się o tej samej porze ? :/
  3. A ja bym chciał: -generator losowych map -mapy wypchane masą ciekawych artefaktów, surowców, potworów i miejsc do ''odwiedzania'' ( utopie, lochy etc. ). -skala modeli obiektów, elementów otoczenia i postaci podobna do tej z Heroes 3 - na dodatek podobne ustawienie ( oddalenie ) kamery. -Ładne, pre-renderowanie ekrany miast, bez zbędnej możliwości obracania i przesuwania kamery. - UI wzorowane na tym z H3, tylko wyczyszczone ze zbędnych elementów graficznych.
  4. k13

    The Crew - pierwsze wrażenia

    Oj sporo tej grze brakuje. - Sterowanie jest tragiczne. Nie czuć żeby to koła wprowadzały pojazd w ruch, tylko jakaś magiczna moc. Gra kompletnie łamie prawa fizyki. - Ułożenie i ruch kamery jest koszmarny. W The Crew jest tak ja na górnym zdjęciu [url] http://i.imgur.com/bC1YW5W.jpg[/url]. Osobiście czegoś takiego nie znoszę. Na dodatek kamerę dziwnie rzuca na lewo i prawo. No i jeszcze te durne wstrząsy przy starcie a la Burnout. - Mapa jest bardzo duża, ale również brzydka i nudna ( albo ja tylko miałem pecha przy zwiedzaniu ). Mogliby ją zmniejszyć do 1/4 jej wielkości dodając przy tym więcej detali i ciekawych miejsc do zwiedzania. - Ulepszanie samochodu wydaje się być ciekawe, jednak czegoś mu brakuje - może dla tego że spodziewałem się garażu jak w Legal Street Racing :(. Mam nadzieję że będą w stanie chociaż część problemów naprawić. Jeśli kamera i sterowanie pozostanie niezmienione, to gry nie kupię.
  5. I bardzo fajnie. Gra jest super. Mam nadzieję że się dobrze sprzeda.
  6. "Wypuszczenie nowej marki na konsoli nowej generacji w dniu jej premiery jest jednym z najtrudniejszych zadań - zarówno pod względem software''owym, jak i sprzętowym." Czyli co ? Nowy hardware/Software nagle upośledził cały zespół odpowiedzialny za gameplay ? Z tego co widziałem to pod względem wizualnym nie ma się do czego przyczepić, więc zwalanie winy na nowy sprzęt jest dość dziwne.
  7. Aaaa dajcie przycisk skoku ! Czy gry teraz muszą robić wszystko za gracza ?
  8. > Chodzi mi o sprzedaż światową... Ostatni news jaki pamiętam to 12mil na PC i około 3mil na konsolach.
  9. Gra wygląda last-genowo, albo ta kompresja plików tak wszystko chrzani :P. Zdjęcie 12 z jakiegoś powodu przypomina mi Giants:Citizen Kabuto, a bronie i postacie jakby z UT wzięte :P Może być ciekawie. Zobaczymy :)
  10. k13

    Graj w Broken Age jak 30 lat temu

    Uwielbiam starą, pixelową grafikę, ale to wygląda tragicznie. Jest różnica pomiędzy ręcznie robioną grafiką specjalnie pod 640x480, a nakładaniem zwykłego filtru. Tutaj cały ten obraz niemalże ''pływa''. Ciężko się na to patrzy :|.
  11. Next-Geny ? To za jakies 6-9 lat? :P Pewnie będzie to L4D3 i ludzie ''zwariują'' bo to nie nowy HL : >. Eh GI już parę razy tą taktykę wabienia klientów stosowało i jak dotąd nic ciekawego nie miało do pokazania. Mam nadzieję że tym razem będzie inaczej i naprawdę zobaczymy coś interesującego.
  12. i7 3770, 16GB Ram, GF 670 i gra chodzi płynnie ( 40-70fps ) na ultra detalach po zainstalowaniu najnowszych sterowników od nvidii. Co do tego nowego trybu, to jakoś mnie on nie kręci. Wole sobie poszaleć helikopterem między budynkami i powbijać się w jednostki przeciwnika :P.
  13. "W tej chwili koncentrujemy się na przygotowaniu wciągającej historii" Olać historię. Dajcie mi zestaw ciekawych misji, bez durnych cut-scenek i podobnych pierdół >.>.
  14. Nie wiem jak filmik, ale screeny wyglądają current-genowo. Mogliby chociaż jakieś AA dać żeby te ostre krawędzie tak po oczach nie dawały. o.O